Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Varför tror du att han är kändismiljonär, hans bolag ser inte allt för imponerande ut
Ursäkta att jag frågar men vem
fan är du? Har du utbildning inom ekonomi eller annan erfarenhet av att granska olika sorters skatteupplägg, räntesnurror etc hos företagare? Min kunskap inom området är mycket begränsat. Att granska en kändis ekonomi genom att slå upp han på Ratsit är inte särskilt imponerande.
Jag antar att en person som figurerat som kändis i flera årtionden har tjänat pengar. Kändisskap är lukrativt. Men visst, karln är dum som tåget. Han kanske t o m tjänar mycket pengar men gör av med ännu mer. Då är man inte rik.
Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Skulle just fråga samma.
Det är illa och ofräscht oavsett, men för mig är det betydligt värre om han köpt sex av en tjej som inte är där av fri vilja.
Jag ogillar prostitution i allmänhet, och tycker det är ganska skönt att slippa bli erbjuden att köpa sex här hemma i Sverige.
Vad andra gör så länge de inte skadar andra angår inte mig. T.ex. bögar som hånglar på stan gör mig obekväm. Däremot håller jag såklart käft om det. Det värsta jag vet är människor som sneglar på andra och känner att behov att recensera dem.