2020-05-17, 16:28
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Stämmer det att tjejen Paolo köpte sex av är ett polskt lyxfnask?

Tjejen på bilderna i annonsen StoppaPressarna hänvisar till är high class.
Mycket tveksamt om det är tjejen Paolo träffade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gildo
Så jävla tragiskt det hela är. Tycker verkligen synd om honom att förlora allt nu pga sex köp. Varför vill han knulla en annan brud och betala för det när han har en sexig 25åring vid sin sida. Har läst om Elin
är ganska snygg så fattar inte varför han stack till en bordell. Han måste ha tagit något för en kändis gör inte så här fan. Vilken soppa han hamnat i.
Instämmer! Folkets dom och drev är betydligt värre än själva händelsen, såklart var detta inget smart drag av PR men allt lär komma ut i Pressen i veckan, lär vara stora pengar för att få en intervju med kvinnan som jag antar jagas med ljus och lykta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Han förlorade allt för att han avslöjade att han skiter i att han (vet) att han gör fel

Jag ser att du är en kvinna, jag vet att det är fel det han gjorde för sexköp i Sverige är olagligt medan resten av jordklotet är det frittfram. 8 av 10 killar har varit på lyx bordeller där en snygg 10p kostar 1500kr att knulla 30min. Tycker Sveriges lagar om sexköp är helt åt helvete bara. Sen han som är kändis göra så här speciellt när han e sambo med en 25år yngre brud som oså är snygg som fan och göra så här. Förstår inte hur han tänkte här... KOMMER BLI STÄMPLAD FOR LIFE I DET HÄR LANDET !!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Nej för våldtäkt

Han skulle kommit lindrigare undan om han hade mördat henne.
Citera
2020-05-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Hos min lokala Coop kör de en omvänd drive på hans pasta och såser.

”Gör som Paolo Roberto! Välj en vara - betala för sex!”

Nike skulle kunna anlita honom i sin reklam: "Just do it!"
Citera
2020-05-17, 16:29
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Vilken arbetsgivare hade inte gjort det?

helikopterpiloten/rånaren arbetade på tv4. Mediabranschen borde kolla upp sina anställda bättre.
Citera
2020-05-17, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Han skulle kommit lindrigare undan om han hade mördat henne.

Vilket av brotten ger längst fängelsestraff?

Hade han fått vara kvar i tv4 som mördare tror du?
Citera
2020-05-17, 16:30
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Varför tror du att han är kändismiljonär, hans bolag ser inte allt för imponerande ut

Ursäkta att jag frågar men vem fan är du? Har du utbildning inom ekonomi eller annan erfarenhet av att granska olika sorters skatteupplägg, räntesnurror etc hos företagare? Min kunskap inom området är mycket begränsat. Att granska en kändis ekonomi genom att slå upp han på Ratsit är inte särskilt imponerande.

Jag antar att en person som figurerat som kändis i flera årtionden har tjänat pengar. Kändisskap är lukrativt. Men visst, karln är dum som tåget. Han kanske t o m tjänar mycket pengar men gör av med ännu mer. Då är man inte rik.

Citat:
Ursprungligen postat av justina
Skulle just fråga samma.
Det är illa och ofräscht oavsett, men för mig är det betydligt värre om han köpt sex av en tjej som inte är där av fri vilja.

Jag ogillar prostitution i allmänhet, och tycker det är ganska skönt att slippa bli erbjuden att köpa sex här hemma i Sverige.

Vad andra gör så länge de inte skadar andra angår inte mig. T.ex. bögar som hånglar på stan gör mig obekväm. Däremot håller jag såklart käft om det. Det värsta jag vet är människor som sneglar på andra och känner att behov att recensera dem.
Citera
2020-05-17, 16:31
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Larviga försök men om det gör dig glad får du väl inbilla dig det. Nu gällde det dock Paolos intellekt och det är tveklöst så att han ligger över snitt i Sverige. Inte att han måste ligga långt över men det är larvigt att påstå att han inte ligger över snitt. Säger man emot det har man antingen inte pratat med honom eller så ligger man själv klart under snitt.

Jag har inte sett något hos honom som indikerar någon intelligens. Killen är streetsmart och har gjort ett bra jobb med att bygga det han hade. Men det är inte allt för imponerande men absolut ett hyfsat jobb.

Hade han varit intelligent så hade han agerat på ett helt annat sätt och varit betydligt mindre känslig för störningar i verksamheten. han hade inte heller betett sig så genuint enfaldigt som han har gjort och slängt åratals arbete åt helvete för att knulla en alldaglig hora.
Citera
2020-05-17, 16:31
Medlem
Bones1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Det var inte ett polisförhör...

Ni som litar på det poliser á la Simon Häggström matar er med:

Källa: https://www.gp.se/kultur/kultur/paol...sex-1.28030120

Lägg märke till "tagit sig hit på egen hand för att sälja sex".

Alltså du som hängt här ända sedan I torsdags o har 100+ inlägg i just denna tråd, borde väl ändå veta att personen som blivit dömd för "oaktsam våldtäkt" blev det för att han skrivit en recension på en hor-sida att han trodde den han knullade var offer för trafficking/dittvingad.

Det var inte heller ett polisförhör. Ändå dömdes han för oaktsam våldtäkt i 8 månader. Detta vet du, och det är fri bevisprövning i Sverige, polisförhör i all ära men det är inte USA vi bor I...

EDIT: Du hade visst över 300 inlägg här när jag kikade lite närmare… Verkar vara en hjärtefråga för dig.
Senast redigerad av Bones1337 2020-05-17 kl. 16:37.
Citera
2020-05-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Pungen från kungsan har tagit bort sitt senaste inlägg på fejan där han gjorde tummen upp, skrev att han skulle ut och jogga för att sedan ta tag i sina demoner
Så djävla patetiskt . Vem bryr sig om att torsken joggar? Han begriper inte att det saknar allmänintresse numera då glorian trillat ner.
Citera
2020-05-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Stämmer det att tjejen Paolo köpte sex av är ett polskt lyxfnask?

Vet inte helt säkert men ingenting tyder på att hon ska ha varit ett offer för människohandel eller trafficking. Verkar som att det rör sig om en sexturist som befinner sig temporärt i Sverige och säljer sex för att tjäna storkovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in