Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-17, 15:58
Medlem
Högst sannolikt att. andelen kvinnor som är yraffikingoffer lnom sexhandelnn är förhåölandevis liten. Annars skulle väl polisen ha upptäckt fler människohandmsfe än dom gör

Eller så är polisen väldigt ineffektiv och består uteslutande av kling och klang - typer som bara orkar/förmår sätta dit torskar.
Citera
2020-05-17, 15:59
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det här jag nyfiken på. Vad kostar namnet ?

Tex K-rauta, 100-200 tusen per år ?

Ingen aning men omsättningen i hans bolag är ju relativt låg och då har han en hel del engagemang hos TV4, någon radiokanal, Körunda Golf, livsmedel mm. Senaste inlämnade bokslutet är från 2018 och med en omsättning på 3,3 mkr. Han äger bolaget tillsammans med sin fd fru.
Citera
Medlem
När Paolo betalt böterna borde han enligt gängse svensk syn på brott och straff ha sonat sitt brott och allt glömt och fortsatt liv som samhällsnyttig individ utan att outas.
Vad säger ni alla som annars kramar kriminellt avskum i andra trådar men nu hatar på Paolo? Ni är på sedvanligt vänstermanér Inkonsekventa och saknar logik i ert handlande.

Själv tycker jag Paolo borde utvisats för länge sedan pga sin våldsbrottslighet.
Helt bisarrt som vissa verkar tro att polisen står och tittar på när 15 åriga öststatstjejer blir våldtagna så de sedan kan haffa torskar.
Citera
Bannlyst
Han köper sex bara. Har han garanterat gjort förr också. Bara att gå vidare.

Nu går drevet, feministdrevet. De äckliga feministerna, som utnyttjar fula afghaner för sex, som står för massinvandringen som i sin tur förklarar våldtäktsepidemin.

För detta borde de ansvariga, tja varför inte, skjutas av? Vad är då Paolo Robertos snedsteg i jämförelse? Jo, det är ingenting.
Citera
2020-05-17, 16:00
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victore
Han har fler bolag,sök och finn...Och det är bara utdelningar från bolag din dumme fan.

Men lille vän... du påstod att han plockade ut en miljon per år ur ett bolag. karln har bara ett bolag (förutom dina hemliga) Hur kan du få 480 000 till en miljon?
Citera
2020-05-17, 16:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Är det bekräftat var någonstans snutarna tog Paolo? Var det utanför porten precis när han kom ut, eller tog dom honom precis när han klev ut ur lägenheten.

Nu har han ju erkänt offentligt, men om han var iskall och hävdade att "den var aldrig inne" så undrar jag hur åklagaren skulle lägga upp bevisbördan. Var går gränsen för ett sexköp i Sverige idag? Räcker det med att man är i samma lägenhet som en prostituerad. Det är såklart lättare när polisen tar någon på bargärning i bilen i full fart, men i en lägenhet med neddragna persienner?

Jag tror inte tjejen skulle läcka då hon förmodligen skyddar sina kunder.
Har för mig att det är när betalningen och vad kunden har önskat är överenskommet, men kan ha fel.
Citera
2020-05-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Haha sant!

Han tror att han fortfarande är en långhårig idol
Nu e han en 51-årig skallig slemgubbe som får BETALA för sex...
Hans tid är förbi
Och tiderna börjar ändras : Svenskarna är trötta på allt pardon från "utsatta" svartskallar som fått allt F Ö R att dom e svartskallar

mm
På den tiden var han nästan ensam blatte i Sverige. Nåt "exotiskt".
Nu har svennarna börjat få nog av håriga svartingar som ska ha o ha o ha överseende med deras otrevligheter.
Paolo har gjort sig en karriär på sin "italienskhet" -både vad gäller hans"utsatthet och temprament", på senare år även matsmak. Hans italienskhet ska både förklara bort allt samt ge han pluspoäng samtidigt. Patetiskt.
Senast redigerad av flashigaback 2020-05-17 kl. 16:04.
Citera
2020-05-17, 16:02
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du menar alla fall där gruppvåldtäktsmän från Afghanistan mördat sina offer? Okej. Men kan du ge något exempel, där du inte tycker det uppmärksammats tillräckligt mycket?

Det kan du leta reda på själv, mycket av det mörkas men du hittar säkert om du vill, men det läggs ju definitivt inte fram på samma sätt och lika stort i media som just den här händelsen med PR, och kommer inte att få samma uppmärksamhet, men om du tycker jag har fel i det jag påstår kan du ju motbevisa mig och lägga fram andra fakta.
Citera
2020-05-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Högst sannolikt att. andelen kvinnor som är yraffikingoffer lnom sexhandelnn är förhåölandevis liten. Annars skulle väl polisen ha upptäckt fler människohandmsfe än dom gör

Eller så är polisen väldigt ineffektiv och består uteslutande av kling och klang - typer som bara orkar/förmår sätta dit torskar.

Haha, rent spontant känns det som att bägge sakerna stämmer.
Citera
2020-05-17, 16:04
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
När Anders Eklund greps för övergreppet och mordet på Engla, sa han att det hänt eftersom hon, 10 år gammal, sparkat honom på benet.

Där hemma satt du i soffan och tänkte, "jaha, men då så".

Skönt att ni incels är i minoritet.

Jämför du en våldtäkt mot ett barn med att köpa sex av en vuxen kvinna som kan ta ansvar för sig själv?
Citera
2020-05-17, 16:05
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
När Paolo betalt böterna borde han enligt gängse svensk syn på brott och straff ha sonat sitt brott och allt glömt och fortsatt liv som samhällsnyttig individ utan att outas.
Vad säger ni alla som annars kramar kriminellt avskum i andra trådar men nu hatar på Paolo? Ni är på sedvanligt vänstermanér Inkonsekventa och saknar logik i ert handlande.

Själv tycker jag Paolo borde utvisats för länge sedan pga sin våldsbrottslighet.
Helt bisarrt som vissa verkar tro att polisen står och tittar på när 15 åriga öststatstjejer blir våldtagna så de sedan kan haffa torskar.

Nu blir du obegriplig. När han betalat sina böter har han gjort sig skuldfri mot samhället. men det är naturligtvis rimligt att hans affärspartners gör en bedömning om hans värde i ett samarbete. Hans hittillsvarande partners har bedömt honom som direkt skadlig och avvecklat samarbetet omedelbart.

Men det står naturligtvis var och en fritt att inleda ett nytt samarbete men min bedömning är att erbjudandena inte kommer att flockas runt honom
Citera
2020-05-17, 16:07
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror att många har förutsatt att han äger dessa restauranger och matvarumärket. Men så verkar inte vara fallet. Jag trodde ju också att det var hans restaurang (Tydligen två har jag fått veta nu), men han är ju utslängd från den. Det verkar mer som att företag bara har betalat för att använda hans namn. Konstigt är det i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Så har jag också tolkat det han livsmedel är inte hans utan han är en skylt mot viss ersättning. Samma med krogarna och hotellet. Så han är bara en manlig och äldre variant av Blondinbella som levt sin lögn
Häpnadsväckande teorier ni kommer med! Menar ni att detta koncept även gäller kändisviner? Jag som alltid trott att Leif GW, Pernilla Wahlgren, Charlotte Perrelli och Ernst trampat druvorna med sina bara fötter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in