2020-05-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag har hittat henne via pappans Facebook, så Panzers uppgift stämmer så långt jag kan se.
Hon lär vara papperslös (det upplyste Skatteverket mig om! Därmed kunde de inte upplysa om släkt) och bor i utkanten av Stockholm med en man.
Där ser man, detta blir snurrigare och snurrigare. Så då bor hon alltså både i Sthlm och Uddevalla. Inte dåligt. Kan det inte vara en person med samma namn som bor i Stockholm? Om man är papperslös, finns det något säkert födelsedatum på personen då?
Citera
2020-05-17, 15:29
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hur tänker du om det jag fetat? Hans mobil var ju bevisligen i Ljungskile kl 20.00 den 14/11. Dvs samma kväll som han plockades upp två timmar senare på E6.

Fortsätter du läsa kommer du se vad vi menar. Ingen mast pingar
Citera
2020-05-17, 15:30
Medlem
Jo, det fanns men det stod väl att hon hade gjort abort innan men inte att hon var gravid nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Fanns det inte rapporter om gyn? Nu sviktar mitt minneskort

Ett av hans sms talade om att hon inte var ens 18 år mm
Citera
2020-05-17, 15:31
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Hur tänker du om det jag fetat? Hans mobil var ju bevisligen i Ljungskile kl 20.00 den 14/11. Dvs samma kväll som han plockades upp två timmar senare på E6.
Aj fasen; det har jag missat. Sorry.

Citat:
https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/nyhetstecken/gamla-mobiler-guldgruva-for-kriminella

Sen finns det en ny kina modell som inte pingar. Men den är svindyr. Du får läsa på lite. Kolla in marknaden för gamla telefoner när du är i farten ok!
I din länk står inte ett ord om "pingfri".
Sedan: Tror du verkligen att Tishko hade en sådan telefon du nämner?
Citera
2020-05-17, 15:32
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nettan70
Jo, det fanns men det stod väl att hon hade gjort abort innan men inte att hon var gravid nu.

Inget framkom som jag kunde se. Uppfatade inte någon abort.
Hans barn isåfall, han var och blev hennes siste sexuella partner. Det finns med i fup
Citera
2020-05-17, 15:32
Medlem
Citat:
Han var väl hög som en skyskrapa och trodde han flög när han flaxade med armarna? Jag vet inte hur sånt funkar.

T var väl ofta på tureborg??
Är känt ställe för ha "bakat" kokain..
Ett bloss och fly away..
Citera
2020-05-17, 15:34
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
Aj fasen; det har jag missat. Sorry.

I din länk står inte ett ord om "pingfri".
Sedan: Tror du verkligen att Tishko hade en sådan telefon du nämner?

Sluta märka ord snälla du.
Ping är ett begrepp ord

Bara leta rätt på fakta så förstår du själv utan att vi ska ha en despyt. Orkar inte det tack
Citera
2020-05-17, 15:34
Medlem
Citat:
Fortsätter du läsa kommer du se vad vi menar. Ingen mast pingar
Var står det att ingen mast pingar? Eller pingar. Man har ju följt mobilens rörelser till 20.00 i Ljungskile, efter det så skriver man att 21.56 så befinner han sig på E6:an i polisens PM. Vari ligger problemet med masten?
Citera
2020-05-17, 15:36
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Att vara gravid, ensamstående, kan vara ett sätt att få en bostad av soc. eller?

Nope! Inte i dagsläget
Citera
2020-05-17, 15:37
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Var står det att ingen mast pingar? Eller pingar. Man har ju följt mobilens rörelser till 20.00 i Ljungskile, efter det så skriver man att 21.56 så befinner han sig på E6:an i polisens PM. Vari ligger problemet med masten?

Okej klockan 20 Ljunskile sen då???
Tappade han luren??
Citera
2020-05-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad obehagligt och som du säger - endast en månad innan W försvann
Det var nog bara en slump att artikeln råkade finnas just den tiden. Ingenting att tänka så mycket på tycker jag.
Citera
2020-05-17, 15:38
Medlem
Willow1s avatar
Citat:

Exakt, du sa det ju själv.
Nu fattar jag inte riktigt vart detta leder. Avsaknad av nått kan vara precis lika viktigt som det i skrift, eller?

Det lämnar ju fritt spelrum
Vi vill inte ha fritt spelrum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in