Citat:
Ursprungligen postat av
Julinho
Både Tankovic och Junior står under kontrakt så då utgick du inte ifrån lagen som existerar nu.
Då förstod du inte vad jag skrev(eller så var jag otydlig), men det är lugnt, jag kan skriva det igen, med dagens trupper, så tycker jag att
Ser rätt så rimligt ut, men ett streck mellan Bajen och MFF tycker jag nog är på sin plats ändå. Bajen är främsta utmanaren till MFF men jag tycker fortfarande MFF har en lite bättre spelartrupp, framförallt en bredare sådan, samtidigt har MFF varit mer beroende av enskilda spelare de senaste åren, framförallt AC.
Alltså likt nedan...
MFF
-----------------
Bajen
------------------
Peking
Häcken
gnaget
dif
Blåvitt
-----------------
Elfsborg
Örebro
Helsingborg
-----------------
Kalmar
Östersund
Sirius
----------------
Falkenberg
Mjällby
Varberg
Citat:
Ursprungligen postat av
Julinho
Alltså det är en extremt oviktig fråga, men jag försöker säga att spelarnas valmöjligheter har minskat drastiskt i tider där klubbar över hela Europa går i putten. Jag tror också Mujo försvinner i sommar, å andra sidan har han nyss blivit farsa. Förlänger ett halvår för att avvakta pandemiutvecklingen och chansen att ev spela med ZI?
Det har snackats mycket Grekland för hans del. Det finns hetare länder att välja i en recession.
Det är inte omöjligt, om Zlatan nu ansluter, finns som sagt en del frågetecken, men med dagens trupper tycker jag MFF har en starkare trupp.