Citat:
Ursprungligen postat av
Slemmikus
Bara nyfiken, hur ser du på den våldtagna flickan? Hur tror du hans barn upplever pappans beteende, förebild? Tror du på att det var första gången han våldtog flickor? Varför försvarar du honom och hans beteende? Och försök undvika svordomar och kränkningar så blir diskussionen mer seriös. nu utan svordomar.
Du är inte bara nyfiken, du framför en politisk ståndpunkt.
Hur vet du att Paolo våldtagit henne? Hur vet du under vilka omständigheter hon sålde sex, om det var frivilligt eller hon blivit hittvingad? Vad får dig att anta att hon blivit våldtagen? Förstår du inte att om det visar sig att hon sålt sex frivilligt, att du i praktiken förminskar riktiga våldtäktsoffers upplevelser?
Jag försvarar inte hans beteende gentemot hans familj. Hans flickvän borde lämna honom och det lär bli tufft att återställa en god relation med barnen. Men det bör inte gå ut över hans professionella liv och varför har jag förklarat flertalet gånger i tidigare inlägg - orkar inte upprepa mer.
Jag tar aldrig i med svordomar om inte någon kallar mig något fult först. Vi har dessutom aldrig fört en diskussion kring detta tidigare i tråden så jag vet inte varför du förväntar dig att jag ska börja med svordomar. Du vill väl måla upp mig en dålig bild av mig, antar jag. Tyvärr har du misslyckats kapitalt.