2020-05-17, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Hon går absolut fri, och kan säkert skriva en bok om sin timme med Paolo. En väldigt tunn bok iofs även om hon kryddar med alla snaskiga detaljer, men den betalar sig säkert bra.

Det är alltså skillnad på brott och brott. En torsk som utnyttjar en rumänsk hora bestraffas hårt, medan en torsk som lägger en slant i tiggarens mugg anses som hjälte.

Lite konstigt anser jag, utan att jag för den sakens skull försvarar den här typen av importerad prostitution. Däremot ser jag ingen skillnad mot att utnyttja importerade tiggare för att få en mental orgasm eller mental godhetskick.

Det är inte konstigt alls. I ena fallet kräver givaren en gentjänst som är kukservice. I det andra fallet kräver givaren ingenting tillbaka och det är förstås heroiskt till skillnad från det första fallet.
Citera
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Paolo bör ta detta med ro. Pöbelns skrik på lynchning ekar för döva öron. Ingen vettig person bryr sig att Paolo unnat sig en avkopplande stund med en kvinna som erbjuder sexuella tjänster av erotisk karaktär.

Visst, han är tuff och stark som fan, men jag tror att han mår förbannat dåligt nu.
Han är ju så pass känd att det blir svårt att gå ut och inte bli igenkänd.
Lösmushe och solbrillor måste nog gälla.
Allvarligt tycker jag att det inte borde kastas så mycket skit på honom.
Han har ju hållit ett 100tal personer med arbete, vilket naturligtvis inte rättfärdigar vad han gjort.
Men är det någon här som tror ni skulle kunna försörja alla kändisar som köpt sex?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Att han intervjuades var det bästa som kunde hända, genom ovanstående uttalande. Oavsett om han skulle bli fälld för oaktsam våldtäkt eller inte så får folk i alla fall veta vilket svin han är. Inte bara själva sexköpet utan också inse att hon kanske inte gjorde det av egen fri vilja. Må han aldrig komma tillbaka till rampljuset igen. Jag hoppas fler träder fram och berättar om hans troliga tidigare sexköp.

Den andra vinningen av denna historia är att alla ynkryggar som köper sex och utnyttjar kvinnor får veta vilken paria ni är. Önskar prostitutionsgrupperna all framgång och att de får fortsatt framgång och fler namn dyker upp till allmän beskådan eller åtminstone till deras familjer, vänner och arbetskamraters vetskap. Tramset om att det är synd om sexköparna fallerar då det i denna tråd framgått vilken vidrig kvinnosyn sexköparna här på fb har.

Att köpa sex är socialt aksepterat och anses rumsrent i många länder, men det ska inte ske på
illegala bordeller, och även kvinnor köper sex.

https://www.youtube.com/watch?v=qQPhnY3qpcU

Hon har garanterat gjort det av fri vilja, jag har varit inneboende hos en strippa som sålde sex.
Hon tjänar troligtvis otroligt bra, på fem kunder så har hon tjänat i hop en polsk månadslön.
Ser hon bra ut så hade hon garanterat kunnat arbetat på ett hotell eller liknande.
Jag tycker att hon ska intervjuas, men få erkänner naturligtvis att dom trivts med det.
Strippan jag delade lägenhet gjorde det, hon hade även ett deltidsarbete.

Anonserar man efter köpare och frågar män på gatan så har man gjort ett aktivt val
och får stå för det och inte gnälla och leka offer och stoppa huvudet i sanden som en struts.

Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat på grund av ett antal anledningar,
det anses vara säkrare att träffa kunden utomhus än på illegala bordeller.
Den prostitutierade kanske måste försörja barn.
Det krävs ingen dyr utbildning för att tjäna pengar.
En person med funktionsnedsättning kan i bland hitta ett sätt att försörja sej på som fungerar.

Men svenskar är vana med ett starkt fungerande socialt skyddsnät så
dom tänker inte på att sälja sex kan vara ett sätt för en människa som inte har råd att betala
sin utbildning och har någon funktionsnedsättning att försörja sina barn.

https://www.youtube.com/watch?v=mD2PCGZhxGs&t=23s
Citera
2020-05-17, 08:15
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej. Inte ens horkarlarna här tror det.

Imponerande kaffepaus på fem timmar du tog från att näthata Paolo. Börjar du bli sliten?
Citera
2020-05-17, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Hon går absolut fri, och kan säkert skriva en bok om sin timme med Paolo. En väldigt tunn bok iofs även om hon kryddar med alla snaskiga detaljer, men den betalar sig säkert bra.

Det är alltså skillnad på brott och brott. En torsk som utnyttjar en rumänsk hora bestraffas hårt, medan en torsk som lägger en slant i tiggarens mugg anses som hjälte.

Lite konstigt anser jag, utan att jag för den sakens skull försvarar den här typen av importerad prostitution. Däremot ser jag ingen skillnad mot att utnyttja importerade tiggare för att få en mental orgasm eller mental godhetskick.
+10 åtminstone
Citera
2020-05-17, 08:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nej. Inte ens horkarlarna här tror det.

Alexander Schulman visar tydligt vad han tror om att Paolo är ny på området..
Magnus Hedman ljög väl friskt om prostituerade och knarkande, även Björn Borg ljög friskt, så även idrottare Sven Nylander, när han åkte fast.
Härligt när man påminns om Patrik Sjöberg ärliga svar apo Sven..
Citat:
Det påminner mig om när Sven Nylander greps för kokainmissbruk under friidrott-EM 2006. När Nylander påstod att han bara tagit kokain en handfull gånger kommenterade Patrik Sjöberg snabbt: "Om Sven Nylander tagit kokain sex, sju gånger, då har jag varit med åtta av de gångerna.”
https://www.expressen.se/kronikorer/...olisen-razzia/

Ett tips till Paolo: sälj spångrillad torsk med egenhändig gjord vitsås..och varför inte menyer som refererar till hans faibless för prostituerade..
Senast redigerad av cece123 2020-05-17 kl. 08:38.
Citera
2020-05-17, 08:19
Medlem
För många år sedan när Mearsk containerfartyget ankom Gbg Hamn varje fredag..så kom alltid Mearsk horan ombord också och gick över hela besättningen på 22 man över helgen.
En fredag var hon gipsad när hon kom..så dom fick hissa upp henne med kranen i bagaenätet.
Detta var på 80 talet när Paolo härjade som värst och hela samhället var helt annat funtat då vad gäller prostitution.
Citera
2020-05-17, 08:21
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Han var väl otrogen mot sin tjej på köpet också? Skiljsmässa?
Citera
2020-05-17, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Nej, men vad spelar det för roll? Det är inte så jävla allvarligt att köpa sex som regimen framställer det som. Det är en smutsig bransch som inte borde vara tillåten, och som skadar människor. På samma sätt som kokainhandeln skadar andra människor. Men inte fan ser jag ner på en annan människa för att jag vet att han dragit i sig en lina kokain. Trots att jag vet att det kokainet kanske har varit i någons ändtarm.

Det stör feministerna allvarligt att en sexköpare faktiskt erkänner och talar ut. Det var en dum grej och han ångrar sig. Men det händer liksom inte så mycket mer. Det går inte att skriva 15 krönikor till på samma tema.

Någon oaktsam våldtäkt kommer han inte att fällas för. Kvinnan annonserar ju fortfarande sin verksamhet öppet på internet, så det är nog hopplöst för en åklagare att leda trafficking i bevisning.

Horan som Paolo satte på borde ju kunna få ett riktigt fett erbjudande från någon tidning eller TV kanal att där tala ut om hon är tvingad eller gör det frivilligt.

Extra smaskigt vore det om horan avslöjade vad för sex MR Pablo gillar, skulle vara roligt ifall han gillar att iförd blöjor ligga och suga på horans tuttar och föreställa sig att han är en liten bebis!
Citera
2020-05-17, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Alexander Schulman visar tydligt vad han tror om att Paolo är ny på området..
Magnus Hedman ljög väl friskt om prostituerade och knarkande, även Björn Borg ljög friskt, så även idrottare Sven Nylander, när han åkte fast.
Härligt när man påminns om Patrik Sjöberg ärliga svar apo Sven..

https://www.expressen.se/kronikorer/...olisen-razzia/

Ett tips till Paolo: sälj spångrillad torsk med egenhändig gjord vitsås..och varför inte menyer som refererar till hans faibless för prostituerade..

Den verkliga frågan är väl vem på TV4 som är ansvarig för att rekrytera kokainsnortande torskar på löpande band? Något i deras rekryteringsprocess måste vara värt att studera. Eller är det bara otur? Mystisk upprepande otur där också?
Citera
2020-05-17, 08:24
Medlem
gubbroras avatar
Många i tråden som har synpunkter på lagen om sexhandel. Det är naturligtvis helt ointressant i sammanhanget. Paolo. har gjort karriär på två saker dels sin "bad boy" image dels sitt italienska ursprung. Han har gjort karriär som kändis utan att egentligen presterat något sedan han boxades.

Det förvånar mig mycket att han uppenbarligen inte ens äger sina matprodukter. Han är enbart betald omslagspojke för ett annat företag. I sådan avtal brukar det ingå en paragraf att uppdragsgivaren har rätt att bryta om omslagspojken agerar på ett sätt som kan skada varumärket.

Det är tämligen självklart att det i dagsläget inte är en tillgång att förknippas med Paolo. vilket gör att han blir av med samtliga uppdrag. Eftersom han matlagningskunskaper är högst begränsade tror jag nog att även denna väg är stängd.

Tittar man på hans bolag så omsätter dom sedan många år knappt 3,5 miljoner vilket till största delen försvinner nu. Det var ett synnerligen dyrt knull för grabben.

Att han sedan agerat enfaldigt med en snabb intervju med någon som han trodde var en kompis och i den uppenbarligen inte gav ett trovärdigt intryck förvärrade saken när karln toppar detta med ett omdömeslöst Instagraminlägg så slår han fler spikar i sin kista.

Jag tror att det kommer att dröja innan vi ser Paolo Roberto i offentliga sammanhang. Jag sörjer definitivt inte det.
Citera
2020-05-17, 08:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Sannolikt. Som svensk förvånas man ofta över hur långt efter många av de europeiska länderna ligger oss i Skandinavien med jämställdhetsarbetet. Samt att deras barnuppfostran på grund av ojämställdheten, är rent ut sagt skrämmande i många fall. Mer regel än undantag att tex en italiensk pappa ser sig själv som överhuvud i familjen och både agar, hotar och skrämmer barnen och kvinnan till lydnad. Det är på den låga nivån i många fall.

Många utlänningar som kommit till Sverige uttrycker beundran för hur bra, pedagogiskt, jämställt och tryggt vi uppfostrar våra barn i jämförelse.

Bara att kolla in dokumentären om bröderna Ingrossos pappa och deras farbror.
Antar att Paolos pappa kom hit som arbetare som många andra från Italien under 60 talet. Dessa personer som kom hit hade ju ofta sunda arbetsvärderingar men i övrigt fanns mycket att önska för att familjen skulle haft ett bättre liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in