Citat:

Ursprungligen postat av 
MostyBlejsX

Att han intervjuades var det bästa som kunde hända, genom ovanstående uttalande. Oavsett om han skulle bli fälld för oaktsam våldtäkt eller inte så får folk i alla fall veta vilket svin han är. Inte bara själva sexköpet utan också inse att hon kanske inte gjorde det av egen fri vilja. Må han aldrig komma tillbaka till rampljuset igen. Jag hoppas fler träder fram och berättar om hans troliga tidigare sexköp.
Den andra vinningen av denna historia är att alla ynkryggar som köper sex och utnyttjar kvinnor får veta vilken paria ni är. Önskar prostitutionsgrupperna all framgång och att de får fortsatt framgång och fler namn dyker upp till allmän beskådan eller åtminstone till deras familjer, vänner och arbetskamraters vetskap. Tramset om att det är synd om sexköparna fallerar då det i denna tråd framgått vilken vidrig kvinnosyn sexköparna här på fb har.

Att köpa sex är socialt aksepterat och anses rumsrent i många länder, men det ska inte ske på
illegala bordeller, och även kvinnor köper sex.
https://www.youtube.com/watch?v=qQPhnY3qpcU
Hon har garanterat gjort det av fri vilja, jag har varit inneboende hos en strippa som sålde sex.
Hon tjänar troligtvis otroligt bra, på fem kunder så har hon tjänat i hop en polsk månadslön.
Ser hon bra ut så hade hon garanterat kunnat arbetat på ett hotell eller liknande.
Jag tycker att hon ska intervjuas, men få erkänner naturligtvis att dom trivts med det.
Strippan jag delade lägenhet gjorde det, hon hade även ett deltidsarbete.
Anonserar man efter köpare och frågar män på gatan så har man gjort ett aktivt val
och får stå för det och inte gnälla och leka offer och stoppa huvudet i sanden som en struts.
Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat på grund av ett antal anledningar,
det anses vara säkrare att träffa kunden utomhus än på illegala bordeller.
Den prostitutierade kanske måste försörja barn.
Det krävs ingen dyr utbildning för att tjäna pengar.
En person med funktionsnedsättning kan i bland hitta ett sätt att försörja sej på som fungerar.
Men svenskar är vana med ett starkt fungerande socialt skyddsnät så
dom tänker inte på att sälja sex kan vara ett sätt för en människa som inte har råd att betala
sin utbildning och har någon funktionsnedsättning att försörja sina barn.
https://www.youtube.com/watch?v=mD2PCGZhxGs&t=23s