2020-05-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Jag har alltid rätt och det vet du. Egentligen. 😜
Ok. Inte bryr jag mig. Sami till vinsten! ❤️❤️❤️👍👍👍🤣🤣🤣🤣
2020-05-16, 20:11
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Samma här..följer enbart för att se hur hon beter sig...klarar dock bara en liten stund på hennes live..kommer att avfölja snart..förmodligen när Sami är ute för då kommer jag enbart följa de jag faktiskt tycker om..

Alltså jag gillar er båda, vårtan och du. Men nä sluta upp med det där genast ni båda! Hon skiter fullständigt i vad ni tycker om henne eller varför ni följer henne, för hon tjänar stålar på varenda följare oavsett, bara ni klickat på den där följknappen så rasslar google statistics-siffrorna in möney till henne...och själv skulle jag n ä v e r b ä v e r ge henne en sekin. Ryyys!
2020-05-16, 20:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Någon som vet vart man ska svänga av för att hamna på samma motorväg som Antys ögonbryn? https://imgur.com/a/vTKvZXN
2020-05-16, 20:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Bara gott att säga om henne? Förväntad, en relation till baserad på idealisering?

Nu har du hakat upp dig, de är ju fortfarande vänner, Lennie kallar henne sin bästa vän. Det vore väl i själva verket väldigt underligt om han skulle sitta och prata om Annas negativa sidor i livesändning?
2020-05-16, 20:14
Medlem
Simsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nåja, vi kan inte alla tycka samma - som tur är. 😊 Jag tror dock tyvärr att Sami eller Jas tar hem det och då hoppas jag på Sami.
2020-05-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Alltså jag gillar er båda, vårtan och du. Men nä sluta upp med det där genast ni båda! Hon skiter fullständigt i vad ni tycker om henne eller varför ni följer henne, för hon tjänar stålar på varenda följare oavsett, bara ni klickat på den där följknappen så rasslar google statistics-siffrorna in möney till henne...och själv skulle jag n ä v e r b ä v e r ge henne en sekin. Ryyys!

Åh..hemska tanke!! Ska genast avfölja..hon ska inte tjäna en enda krona på mig
2020-05-16, 20:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Att inte vilja ha barn brukar vara en sån sak som gör att par går isär trots att kärleken finns kvar, skulle väl också förklara varför de fortfarande är vänner. Tycker också att han hade bra svar, märks att mycket av skiten han får är för att han är den enda som varit en solklar konkurrent om vinsten. Fan strongt av dig att orka hänga här där så många verkar förespråka allt annat än åsiktsfrihet. Du fattar syftet med flashback!

Visst fan, det hade jag glömt. Kan mycket väl vara så.

Tack för stödet, det går fint.
2020-05-16, 20:19
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Hej, såg att du framförde hälsningar till Julia från oss här på FB. Skulle du kunna skicka detta till henne från mig så vore jag tacksam!

Kramar och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Hej Julia! Skickar detta som meddelande då det blev så långt. Hoppas att du hunnit acklimatiserat dig nu för världen utanför? Här kommer en liten reflektion om dig och din vistelse i huset. Något som jag uppskattar mycket hos dig och som jag la märke till när du var i huset är din förmåga att uppmärksamma det små detaljerna i livet. Saker som att regnet faller ner eller känslan av vinden som snuddar ditt hår och att kunna få äta sig mätt. Har för mig du sa vid ett tillfälle att du hoppades vinden skulle blåsa den dagen du kom ut igen.Du har inga höga krav på omgivningen för att få den här känslan av tillfredställelse och du har förmågan att uppleva de små detaljerna som sen får en så stor betydelse. De där ögonblicken som så många ser som en självklarhet ser du som ett privilegium.

Jag är likadan och för mig har nog de hårda prövningar och erfarenheter som livet också inneburit lärt mig att känna uppskattning och glädje även i det lilla och det är ju inget vi föds med utan det lär vi oss på vägen, för genom svårigheter formas vi och när något fint kommer till en så upplever man det så mycket tydligare. Att få vakna på morgonen av att livet knackar en på axeln ännu en gång, att få lyssna till koltrastarnas underbara sång, att solen lyser på oss alla och vetskapen om att mina nära och kära älskar mig . Allt det vackra som finns där för oss. Inte alla dagar man vaknar som en solstråle men jag tror att det är förmågan att vara anspråkslös i sinnet som gör mödan värd att möta livet som är vår trogna följeslagare och ibland leder oss till de där vackra smultronställena, de ögonblicken som är värda att minnas och som ger oss ny ork och energi att möta nya prövningar och hinder som livet ändå innebär.

Lycka till där du är just nu och önskar dig en fortsatt trevlig kväll med en massa minnesvärda ögonblick. Ps ge en eskimåpuss från mig till svante, den vovven är så söt.
Kramar och vänliga hälsningar!
2020-05-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Du verkar helt körd och fattar noll.
Jag skiter fullständigt i vad folk skriver om Sami lr nån annan.
Jag skrev ju att jag är för ett fritt forum utan censur.
Dom ända man ska stänga av är dom som spammar och förstör medvetet, annars tycker jag att man ska få skriva vad man vill.

Nej jag jag är inte körd, men jag förstår att det blir jobbigt för dig när jag synar ditt skitsnack. Varför kallar du det att man svärtar ner Sami när man skriver sin åsikt om honom? Tycker du samtidigt att man svärtar ner Lennie och Jasmine här när andra skriver sina åsikter om dom? Det fria ordet går åt båda hållen vet du och inte bara när det passar en själv.
2020-05-16, 20:25
Medlem
xrlpyts avatar
Urk, nu blir det mute, jag pallar inte lyssna på den där skitlåten. Vill aldrig höra den igen så länge jag lever.
2020-05-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Man kan lika gärna byta ut det namnet till Sami Jacobsson.
Hahaha, ok.
Så det är därför Sami alltid har framställs som Sveriges svar på Aleister Crowley i avsnitten, och Amilia och Lennyponken som en rolig 😳 Moder Teresa respektive vår store frälsare och messias Jesus Hansson himself?
2020-05-16, 20:34
Medlem
Det var vel inte kräfter. Var det inte jomfruhummer . Man ätar bare sjärten. Ock räkor. Det er jävla bra mat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in