2020-05-16, 18:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Alla BB deltagare har stått rätt still med nya följare under tiden i huset. Först när de kommer ut sticker det iväg.

Inga 150k för Mergim men gått från 13k till över 20k sen han kom ut. Passerat Amilia men inte Glasman ännu.

Sami över 30k.
Petitesser men Mergim hade 16.1k följare igår eftermiddag innan han gick ut. När han gick in i feb hade han ca 4k. Många nya kidzföljare där!

Tror många följer av ren nyfikenhet nu. Jag som föraktar Amilia något oerhört började följa henne när hon åkte ut av skamlig nyfikenhet över vad megafonen full av skit skulle säga om allt. Jag tror väldigt många gör det av samma anledning. När intresset sen svalnar droppar dessa av.
2020-05-16, 18:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Hälsa tillbaka att hon är GRYM, och den enda bland årets skämt till deltagare som skulle platsat i en riktig upplaga av BB, för 10-15 år sen.
Sami är ju den enda som förtjänar miljonen i år sen Jullan försvann, men om är vi realistiska skulle han inte blivit långlivad när bb gick i TV5s regi.

Fast frågan är hur han skulle agerat med andra deltagare. Han var ju jävligt skön i kommentarerna när Jullan var inne, även med Glasman. Nu har han blivit lite mer mainstream med kommentarer som att han älskar alla etc. Ser man cyniskt så vinner han på det definitivt och han är nog trots allt ute efter millen när det bara är tre dagar kvar. Trots det är han den skönaste individen kvar, ljusår från knulldockan och peddoJocke.
2020-05-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Bra svar av Lennie i frågestunden, gulligt att han nästan börjar gråta under varje svar.

Jag är såå nyfiken på varför det tog slut mellan honom och Anna, han kallar henne sin bästa vän och att hon är en så fin person, han har bara gott att säga om henne.. Jasmine frågade honom häromdagen om han vill berätta varför det tog slut, men han sa bara att han kan ta det utanför. Om det var så enkelt att passionen eller kärleken dog så är väl det något han hade kunnat säga? Det är ju inga konstigheter i så fall, men när han nu inte vill berätta så undrar man ju om det ligger något smaskigare begravet..

Att inte vilja ha barn brukar vara en sån sak som gör att par går isär trots att kärleken finns kvar, skulle väl också förklara varför de fortfarande är vänner. Tycker också att han hade bra svar, märks att mycket av skiten han får är för att han är den enda som varit en solklar konkurrent om vinsten. Fan strongt av dig att orka hänga här där så många verkar förespråka allt annat än åsiktsfrihet. Du fattar syftet med flashback!
2020-05-16, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hälsa henne och Olga och Svante att de är ikoner på Flashback, bara det i sig är en prestation utav dess like.
Under min tid på Flashback har jag sett få människor med så många positiva inlägg.
Genomfört!
2020-05-16, 18:40
Medlem
mscatzys avatar
Hahaha! Sami: Har du aldrig använt en locktång förut?
2020-05-16, 18:41
Medlem
Citat:
Jag förstår henne. Flashback är inte känt för att vara Kamratposten eller Husmodern. Här säger vi vad vi tycker ärligt utan krusiduller. Inga pekpinnar utan man får stå ut med skit från andra medlemmar istället. Det blir då en hälsosam diskussion och inte några påklistrade åsikter man blir påtvingad.
Ja, men nu hade vi en livechat, det löste sig!
2020-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Jag förstår henne. Flashback är inte känt för att vara Kamratposten eller Husmodern. Här säger vi vad vi tycker ärligt utan krusiduller. Inga pekpinnar utan man får stå ut med skit från andra medlemmar istället. Det blir då en hälsosam diskussion och inte några påklistrade åsikter man blir påtvingad.
Hon hälsar att hon älskar fb. Inte konstigt. Vi tänker lika grodan.... hon med.
2020-05-16, 18:43
Medlem
mscatzys avatar
Mergim live med Marcelo.
2020-05-16, 18:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, men nu hade vi en livechat, det löste sig!
Gött! Får hoppa på hennes Instagram snart. Egentligen vill jag bara ha sport på min Instagram men hon är värd att följa, möjligen Sami och Glasman också då jag vill se BBK på YT med mycket craziness.
2020-05-16, 18:49
Medlem
nu bombar vi sami med lyckönskningar på bb:s instagram
2020-05-16, 18:50
Medlem
Huset är så jävla grisigt nu 😂😂
2020-05-16, 18:51
Medlem
Undrar vad tittarsiffrorna hade varit om programmet sänds under normala omständigheter? Helt otroligt att man inte lyckats få högre siffror faktiskt. Hade det sänts någon form av fotboll hade jag aldrig suttit och kollat på det här före i alla fall

Har alltid gillat programmet men känns lite som att tiden är förbi för det och tvsiffrorna talar sitt tydliga språk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in