2020-05-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jasmine är favoriserad som jag sagt hela tiden Amilia var aldrig det. Ni hade fel!! Och ni vet om attt det har hänt skumma saker den här säsongen och att Jasmine har kommit hit med produktionens hjälp. Jag har sagt detta många gånger och jag sa det här när hon satt löst mot Amelia att hon kommer komma långt även till finalen och säkert vinna men jag tror faktiskt inte BB vågar riskera det nu för då kommer det bli ännu mer kaos, folk har skrivit riggat flera gånger den här säsongen och det kommer folk göra om hon vinner. Men man ska fortfarande komma ihåg att dom har hjälp henne till finalen som var planerat och det har man sett klart och tydligt.
😂
NU tror jag minsann du måste gå och vila en stund. 🤪
Det här ALDRIG tidigare, någonsin genom tid och rum funnits en mer favoriserad och framfuskad deltagare än Analia af Stapelfläsk!
Hon hade nog fler hållhakar på produktionen, än du sagt skådespelerska och orm i den här tråden.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-16 kl. 19:59.
2020-05-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Skicka tillbaka..de flesta här älskar henne 😍
Sände din.❤️
2020-05-16, 19:58
Medlem
Fan vilket sömnpiller nu. De sista 48 timmarna kommer vara så sjukt dryga. Såhär ser de sista timmarna alltid ut i huset. Fan, ta in alla deltagare imorgon så alla får umgås med varandra.
2020-05-16, 19:59
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sände din.❤️

Från mig också! ❤️
2020-05-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
😂
NU tror jag minsann du måste gå och vila en stund. 🤪
Det här ALDRIG tidigare, någonsin genom tid och rum funnits en mer favoriserad och framfuskad deltagare än Analia af Stapelfläsk!
Hon hade nog fler hållhaker på produktionen, än du sagt skådespelerska och orm i den här tråden.
EXAKT.
2020-05-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Petitesser men Mergim hade 16.1k följare igår eftermiddag innan han gick ut. När han gick in i feb hade han ca 4k. Många nya kidzföljare där!

Tror många följer av ren nyfikenhet nu. Jag som föraktar Amilia något oerhört började följa henne när hon åkte ut av skamlig nyfikenhet över vad megafonen full av skit skulle säga om allt. Jag tror väldigt många gör det av samma anledning. När intresset sen svalnar droppar dessa av.

Samma här..följer enbart för att se hur hon beter sig...klarar dock bara en liten stund på hennes live..kommer att avfölja snart..förmodligen när Sami är ute för då kommer jag enbart följa de jag faktiskt tycker om..
2020-05-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fan vilket sömnpiller nu. De sista 48 timmarna kommer vara så sjukt dryga. Såhär ser de sista timmarna alltid ut i huset. Fan, ta in alla deltagare imorgon så alla får umgås med varandra.
NÄ nu ska vi ha tråkigt. Som alla andra dagar....
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Du tycker att det är att svärta ner någon att påstå att Samis vanor i huset inte gör honom till en värdig vinnare? Det finns nog betydligt värre saker man kan skriva om man verkligen ville svärta ner honom. I ett fritt forum hade du fått acceptera värre saker än så men problemet är att du inte är öppen för det. Så fort discord slutade vara en hyllningskör till Sami reagerade du trots att det till 90% varit delade åsikter där, du är inte ett dugg intresserad av det fria ordet.

Du verkar helt körd och fattar noll.
Jag skiter fullständigt i vad folk skriver om Sami lr nån annan.
Jag skrev ju att jag är för ett fritt forum utan censur.
Dom ända man ska stänga av är dom som spammar och förstör medvetet, annars tycker jag att man ska få skriva vad man vill.
Medlem
Simsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Man kan lika gärna byta ut det namnet till Sami Jacobsson.
2020-05-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Mergim live med Marcelo.

Det är något jag absolut inte skulle vara stolt över att ha gjort
2020-05-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Samma här..följer enbart för att se hur hon beter sig...klarar dock bara en liten stund på hennes live..kommer att avfölja snart..förmodligen när Sami är ute för då kommer jag enbart följa de jag faktiskt tycker om..
Följer ingen. Kan se allas öppna ig och live. Jo förresten: Jullan följer jag. Enda.
2020-05-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
I alla möjliga fall. Det är sant och du vet det. Egentligen.
Där har du fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in