2020-05-16, 19:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Psykisk svaga individer, som det också tyvärr finns alldeles för många av.
Från förskolan till ålderdomshemmen.

Det var ju Rosa Rummet ett strålande exempel på, Amilia och Anty satt där som några onskefulla bidrottningar och konspirerade och smidde sina satanistiska planer medans deras radiostyrda, hjärndöda arbetsbin (ALEX, Lisa, Mergim och Lenny) gjorde deras dirty work.
Kunde inte sagt det bättre.👍
Nu är Lennie själv mot 2.😀
2020-05-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jag blev mutad för jag skrev att Amilia var fet och äcklig, kallar du det fritt?

Du tycker att det är att svärta ner någon att påstå att Samis vanor i huset inte gör honom till en värdig vinnare? Det finns nog betydligt värre saker man kan skriva om man verkligen ville svärta ner honom. I ett fritt forum hade du fått acceptera värre saker än så men problemet är att du inte är öppen för det. Så fort discord slutade vara en hyllningskör till Sami reagerade du trots att det till 90% varit delade åsikter där, du är inte ett dugg intresserad av det fria ordet.
2020-05-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sami: det där är garanterat en kräftkvinna!
Jasmine: mmm, hon är gravid.

STOPPA PRESSARNA! FORSKAREN JASMINE ARMSTRONG MEDDELAR HÄRMED ATT KRÄFTOR ÄR DÄGGDJUR.
ELLER är Jassa gravid igen? 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤣🤣🤣🤣🤣🤣😳
2020-05-16, 19:49
Medlem
Eagle35s avatar
Jasmine är favoriserad som jag sagt hela tiden Amilia var aldrig det. Ni hade fel!! Och ni vet om att det har hänt skumma saker den här säsongen och att Jasmine har kommit hit med produktionens hjälp. Jag har sagt detta många gånger och jag sa det här när hon hängde löst mot Amelia att hon kommer komma långt även till finalen och säkert vinna men jag tror faktiskt inte BB vågar riskera det nu för då kommer det bli ännu mer kaos, folk har skrivit riggat flera gånger den här säsongen och det kommer folk göra om hon vinner. Men man ska fortfarande komma ihåg att dom har hjälp henne till finalen som var planerat och det har man sett klart och tydligt.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-16 kl. 19:52.
2020-05-16, 19:51
Medlem
Zingo2s avatar
Vilket tal av Sami!!!!!!👍👍👍👍👍👍👍👍
2020-05-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Chattade med henne i dag! Sänder ALL kärlek till FB! 😍😍😍😍

Skicka tillbaka..de flesta här älskar henne 😍
2020-05-16, 19:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Nej Mergim hade 15.3 precis innan han gick ut och när han gick in i huset hade han 2.5k inte 4k du är helt ute och cyklar.
Det var känsligt värre! Jag kan ge dig att han bara hade 2-ish när kan kom in för jag minns inte exakt men han hade 16.1k när de alla satt i soffan och fick sina priser igår. Jag kollade exakt den stunden så jag vet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jasmine är favoriserad som jag sagt hela tiden Amilia var aldrig det. Ni hade fel!! Och ni vet om attt det har hänt skumma saker den här säsongen och att Jasmine har kommit hit med produktionens hjälp. Jag har sagt detta många gånger och jag sa det här när hon satt löst mot Amelia att hon kommer komma långt även till finalen och säkert vinna men jag tror faktiskt inte BB vågar riskera det nu för då kommer det bli ännu mer kaos, folk har skrivit riggat flera gånger den här säsongen och det kommer folk göra om hon vinner. Men man ska fortfarande komma ihåg att dom har hjälp henne till finalen som var planerat och det har man sett klart och tydligt.
Blablabla.... orkar inte läsa ett ord. Nu står det mot tre. Jag röstar på Sami som vinnare. Alla gör som de vill.
Medlem
Med tanke på att ett dagen efter piller inte fungerar om man redan har ägglossning hoppas jag för hennes skull att hon fått in ett graviditetstest
2020-05-16, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Skicka tillbaka..de flesta här älskar henne 😍
Har förekommit! Kärlek till fb från Jullan!
2020-05-16, 19:54
Medlem
Bra tal av alla 3 faktiskt.
2020-05-16, 19:54
Medlem
Sami!! DÄR kom tårar i mina ögon för första gången under denna säsong! Vilket fantastiskt fint jävla tal!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in