Citat:
Ursprungligen postat av
OlaSkinnarmo
Med största sannolikhet är det ju Elin som tagit bilden på pablo imorse då hon var ute och sprang vid samma tid. Hon känner såklart till pablos särintressen sedan tidigare och har kunnat leva med dom. Nu när skiten träffar fläkten måste hon ju någonstans spela med som att hon inte visste. Dom kommer fortsatt vara ett par var så säkra.
Jag tror du har fullständigt rätt, för båda kör ju med precis samma retorik samtidigt, nämligen "jag ska kämpa mig upp från botten och vinna över det här" för jag är en stark vinnare, en riktig fighter! Minsann. Totalt hundraprocentigt egocentriskt. Det är inte ett dugg jävla synd om Paolo Roberto och hans krokodiltårar måste man vara idiot för att tro på. Hade han inte tagits med bihanget i syltburken så hade det varit business as usual.
Och folk som nu tycker så synd om hans stackars tjej kommer nog att tycka betydligt mindre synd om henne när de inser att hon stöttar honom.
Personligen tycker jag att varken han eller hon förtjänar uppmärksamheten eller medieutrymmet. Paolo Roberto kunde erkänt, betalat sina böter och tagit den eventuella skit som tillkom honom som den man han påstår han är istället för att störa hela jävla Sverige, som dessutom är mitt i en pandemi, med bortförklaringar så patetiska att de kommer att gå till historien.
Varenda kotte har ett trauma i sin bakgrund. Det är inget frikort för att begå våldsbrott eller brott överhuvudtaget. Satans patetiskt hela grejen.