2020-05-16, 19:42
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
Njuter till 1000% av att den där självcentrerade grisens marknadsvärde har sjunkit till botten.
Ett vidrigt jäkla äckel är vad han är.

Jag har NOLL förståelse för de som hyser någon som helst sympati för en sån sjuk och vidrig människa, och då tänker jag inte bara på att han sätter på horor.

Jag har inte mycket till övers för snubben. Tycker han är en pajas. Men det här debaclet är så otroligt politiskt infekterat att man nästan baxnar. En jävla kavalkad i hyckleri.
Citera
2020-05-16, 19:42
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Psykologi 1a...
Lögner-den som svarar med en lögn tittar ned snett till vänster.

Kolla intervjun.
Citera
2020-05-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
De två senare har han ju redan drabbats av. Flinten och gubbmagen alltså.

Han är åtminstone ingen hora
Citera
2020-05-16, 19:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Jag funderar på varför han köpte sex? det är ju inte så att han inte får sex annars om han vill?
Han ville väl ha en viss typ av tjej som han själv väljer ut.
Citera
2020-05-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Tänk lite. Hon var väl inte där frivilligt som jag förstått det,

Hur har du kunnat förstå så fel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaSkinnarmo
Med största sannolikhet är det ju Elin som tagit bilden på pablo imorse då hon var ute och sprang vid samma tid. Hon känner såklart till pablos särintressen sedan tidigare och har kunnat leva med dom. Nu när skiten träffar fläkten måste hon ju någonstans spela med som att hon inte visste. Dom kommer fortsatt vara ett par var så säkra.

Jag tror du har fullständigt rätt, för båda kör ju med precis samma retorik samtidigt, nämligen "jag ska kämpa mig upp från botten och vinna över det här" för jag är en stark vinnare, en riktig fighter! Minsann. Totalt hundraprocentigt egocentriskt. Det är inte ett dugg jävla synd om Paolo Roberto och hans krokodiltårar måste man vara idiot för att tro på. Hade han inte tagits med bihanget i syltburken så hade det varit business as usual.

Och folk som nu tycker så synd om hans stackars tjej kommer nog att tycka betydligt mindre synd om henne när de inser att hon stöttar honom.

Personligen tycker jag att varken han eller hon förtjänar uppmärksamheten eller medieutrymmet. Paolo Roberto kunde erkänt, betalat sina böter och tagit den eventuella skit som tillkom honom som den man han påstår han är istället för att störa hela jävla Sverige, som dessutom är mitt i en pandemi, med bortförklaringar så patetiska att de kommer att gå till historien.

Varenda kotte har ett trauma i sin bakgrund. Det är inget frikort för att begå våldsbrott eller brott överhuvudtaget. Satans patetiskt hela grejen.
Citera
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
du bör söka professionell hjälp, för ditt förakt mot dina medmänniskor. Lobotomi skulle möjligen vara en åtgärd som skulle hjälpa dig..
Du tycker tydligen att jag är jätteunik. Asgarvar år ditt trams.
Citera
2020-05-16, 19:46
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Därför kallas de sexarbetare.

Och det bästa är att det är hororna själva som har propagerat för titelbytet.
Citera
2020-05-16, 19:46
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Han är åtminstone ingen hora
Han är nåt ännu värre, en horbock.
Citera
2020-05-16, 19:47
Medlem
DoktorTengeles avatar
Citat:
Med ditt resonemang är det män som inte kan tänka rationellt. Män förstör ju då generation efter generation i och med att de, enligt dig, inte kan acceptera att de inte är tillräckligt bra material för avel.

Du har en poäng. I fortplantningssyfte är det faktiskt kvinnor som instinktivt agerar mest rationellt, genom att välja ut de bästa generna. En bidragande orsak till västvärldens framgångssaga är dock överenskommelsen om "en kvinna per man", åtminstone officiellt. Det har gjort våra samhällen relativt stabila, vi har delvis börjat frångå det och det knakar i fogarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Hur har du kunnat förstå så fel?
Uppdatera mig.

Var det inte en rumänsk tjej som var där mot sin vilja med en hallick?
Eller var det en svensk eskorthora som körde solo och fick alla pengar själv?
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Äsch, du vet att alla spottar på, hånar och flabbar åt horkarlar som måste betala kvinnor för att ligga med dem. Finns inget mer patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag tror du har fullständigt rätt, för båda kör ju med precis samma retorik samtidigt, nämligen "jag ska kämpa mig upp från botten och vinna över det här" för jag är en stark vinnare, en riktig fighter! Minsann. Totalt hundraprocentigt egocentriskt. Det är inte ett dugg jävla synd om Paolo Roberto och hans krokodiltårar måste man vara idiot för att tro på. Hade han inte tagits med bihanget i syltburken så hade det varit business as usual.

Och folk som nu tycker så synd om hans stackars tjej kommer nog att tycka betydligt mindre synd om henne när de inser att hon stöttar honom.

Personligen tycker jag att varken han eller hon förtjänar uppmärksamheten eller medieutrymmet. Paolo Roberto kunde erkänt, betalat sina böter och tagit den eventuella skit som tillkom honom som den man han påstår han är istället för att störa hela jävla Sverige, som dessutom är mitt i en pandemi, med bortförklaringar så patetiska att de kommer att gå till historien.

Varenda kotte har ett trauma i sin bakgrund. Det är inget frikort för att begå våldsbrott eller brott överhuvudtaget. Satans patetiskt hela grejen.

Han och hon kommer inom ett år släppa en eller två böcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in