2020-05-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon träffar Christer Gardell.

Jag säger bullshit tills motsatsens bevisas

Då Bella är öppen som en bok och anpassar sig efter varje man hon träffar , så är det inte så svårt att lista ut om det du säger är sant eller falskt.

Hade hon träffat Christer så hade hon lagt ner mer tid på tennis än golf.Det är ju allmänt känt att CG är galen i tennis och spelar det varje dag.

CG är en galen sexmissbrukare som ligger med allt som rör sig. Dock sånt skit vill han inte att det ska komma ut. Träffar man Bella så finns det inga hemligheter 😂.
Citera
2020-05-16, 16:33
Medlem
mittenskittens avatar
sista minuten av det här avsnittet i dokumentären av henne, följer filmaren med när hon och pingis signerar försäljningspapprena av löwengrip beauty 18/2 2020. https://youtu.be/wmwwbCtUojM

i sin söndagsintervju i p1 säger hon att hon var inlagd på psyket i en månad (tidigare 3 veckor blev 1 månad), och att hon ljög ihop för läkarna att nåt hänt hennes barn så hon kunde "rymma" och signera papprena.

låter jättekonstigt?! och att också ringa filmaren mitt i allt för att dokumentera? hon sa att hon "praktiskt taget gick dit i sjukhuskläder"... men hon är ju fint klädd och sminkad och fixad till tänderna. nääe vafan är detta....
Citera
2020-05-16, 16:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Jag säger bullshit tills motsatsens bevisas
Då Bella är öppen som en bok och anpassar sig efter varje man hon träffar, så är det inte så svårt att lista ut om det du säger är sant eller falskt.
Hade hon träffat Christer så hade hon lagt ner mer tid på tennis än golf.Det är ju allmänt känt att CG är galen i tennis och spelar det varje dag.
CG är en galen sexmissbrukare som ligger med allt som rör sig. Dock sånt skit vill han inte att det ska komma ut. Träffar man Bella så finns det inga hemligheter 😂.
Ju fler som beskriver Christer som sexmissbrukare, desto mer tror man ju på att Isabella och Christer träffas
Om Eriks norska polare köpte Isabellas värdelösa aktier, så verkar det ju som om Isabellas sms, email och chat har ett helt astronomiskt värde, speciellt om Isabella berättar hela historien från MUF/M/Svenskt Näringsliv till Bonnier till deras hemliga influencer arme som Isabella försökte ta över för att erövra hela världen helt själv i stället
Nu fattar jag varför Isabella behöver ett så proffsigt security team Isabellas bok blir ju garanterat både best seller och film
TinTin tar tag i detta och styr upp det
Senast redigerad av qutm 2020-05-16 kl. 17:39.
Citera
2020-05-16, 17:05
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
sista minuten av det här avsnittet i dokumentären av henne, följer filmaren med när hon och pingis signerar försäljningspapprena av löwengrip beauty 18/2 2020. https://youtu.be/wmwwbCtUojM

i sin söndagsintervju i p1 säger hon att hon var inlagd på psyket i en månad (tidigare 3 veckor blev 1 månad), och att hon ljög ihop för läkarna att nåt hänt hennes barn så hon kunde "rymma" och signera papprena.

låter jättekonstigt?! och att också ringa filmaren mitt i allt för att dokumentera? hon sa att hon "praktiskt taget gick dit i sjukhuskläder"... men hon är ju fint klädd och sminkad och fixad till tänderna. nääe vafan är detta....

Mycket bra observationer!
Citera
2020-05-16, 17:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
8 feb skrev hon i bloggen: "Idag har vi haft en lugn dag. Knappt rört mig en meter utöver promenad längs Edsviken."
varför skulle hon åka från sitt hem på lidingö bort till edsviken för att promenera? en på bloggbevakning kommenterade att hon kanske är på danderyds sjukhus (psyket där), det ligger tydligen väldigt nära edsviken.
tror inte vi ska haka upp oss på nagellackskulörer, nästan alla bilder hon lägger upp nu sen 25 jan är gamla bilder.
Komiskt detektivarbete men du är totalt inkonsekvent.
Du låter olika ledtrådar leda dig till helt olika slutsatser såsom det passar dig så att du kan väcka lite uppmärksamhet.
Psyket eller inte, var konsekvent? Antingen eller, inte båda.
Citera
2020-05-16, 17:57
Medlem
mittenskittens avatar
det ena behöver inte utesluta det andra. jag tvivlar inte på att hon varit på psyket på danderyd, men knappast att hon "rymt" som hon påstår och varit tvångsinlagd. speciellt eftersom hon då promenerade runt i edsviken vid samma period också (lär man ju inte få om man är tvångsinlagd?).

hon har möjligtvis varit där frivilligt på öppenvård men vill få det att låta som att hon var "tvingad" och sen "rymde" fast hon egentligen bara kunde knalla ut.

(glömde citera, ska vara svar till qutm)
Senast redigerad av mittenskitten 2020-05-16 kl. 18:00.
Citera
2020-05-16, 18:26
Medlem
qutms avatar
Citat:
det ena behöver inte utesluta det andra. jag tvivlar inte på att hon varit på psyket på danderyd, men knappast att hon "rymt" som hon påstår och varit tvångsinlagd. speciellt eftersom hon då promenerade runt i edsviken vid samma period också (lär man ju inte få om man är tvångsinlagd?).
hon har möjligtvis varit där frivilligt på öppenvård men vill få det att låta som att hon var "tvingad" och sen "rymde" fast hon egentligen bara kunde knalla ut.
(glömde citera, ska vara svar till qutm)
Verkar inte behövas något detektivarbete
Isabella sa i P1 att hon åt för mycket piller och drack vin och hamnade på akuten
Därifrån flyttades hon till "psyket"
Där blev Isabella påtvingad Gökboet elchocker som orsakade stora minnesluckor och andra permanenta hjärn-skador
Det är på det viset, möjligen så har hon bitvis bara upplevt det så, men hon har inte hittat på alltihop
Hela historien allt om alla i nya boken, speciellt alla om alla dom som svek och inte ens hälsade på då hon låg där helt själv på psyket
Senast redigerad av qutm 2020-05-16 kl. 18:35.
Citera
2020-05-16, 18:33
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Verkar inte behövas något detektivarbete
Isabella sa i P1 att hon åt för mycket piller och drack vin och hamnade på akuten
Därifrån flyttades hon till "psyket"
Där blev Isabella påtvingad Gökboet elchocker som orsakade stora minnesluckor och andra permanenta hjärn-skador
Det är på det viset, möjligen så har hon delvis bara upplevt det så, men hon har inte hittat på alltihop

jag vet vad hon sa i intervjun. men det är väldigt märkligt att påstå sig "rymma" i "praktiskt taget sjukhuskläder" från psyket efter att man ljugit ihop för läkarna att nåt hänt barnen, för att signera löwengrip beautys försäljningspapper.

och att sen synas i dokumentären helt tillfixad, fin och på glatt humör filmad av dokumentärfilmaren man ringt in under "rymningen"?!? det går inte ihop.

hittade även detta inlägg från samma dag https://www.isabellalowengrip.se/2020/02/18/idag-avslojar-vi/ hon har samma klänning som i dokumentären, dvs timmar innan hon "rymde" från psyktet. inlägget är publicerat 7:40 på morgonen, kanske smög hon ut tillsammans med mjölkbilen.
Senast redigerad av mittenskitten 2020-05-16 kl. 18:37.
Citera
2020-05-16, 18:44
Medlem
qutms avatar
Citat:
jag vet vad hon sa i intervjun. men det är väldigt märkligt att påstå sig "rymma" i "praktiskt taget sjukhuskläder" från psyket efter att man ljugit ihop för läkarna att nåt hänt barnen, för att signera löwengrip beautys försäljningspapper.
och att sen synas i dokumentären helt tillfixad, fin och på glatt humör filmad av dokumentärfilmaren man ringt in under "rymningen"?!? det går inte ihop.
Nej
Jag tror inte att Isabella sprang runt på psyket och slog på fönster och hällde ut en massa mjölk med händerna bakom ryggen
Hon kommer nog att berätta mer ingående i den nya boken, som är helt livsfarlig för alla svikare som svek henne
Jag har inte suttit på psyket men en gång så tillbringade jag en vecka på ett vanligt sjukhus, och man kommer såklart ihåg exakt vilka som kom på besök och inte, det är en jättebra vattendelare
Men OK du är ju helt klart intelligentast i tråden så man kanske ska tro dig, så snälla berätta mer
Senast redigerad av qutm 2020-05-16 kl. 18:48.
Citera
2020-05-16, 18:54
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Nej
Jag tror inte att Isabella sprang runt på psyket och slog på fönster och hällde ut en massa mjölk med händerna bakom ryggen
Hon kommer nog att berätta mer ingående i den nya boken, som är helt livsfarlig för alla svikare som svek henne
Jag har inte suttit på psyket men en gång så tillbringade jag en vecka på ett vanligt sjukhus, och man kommer såklart ihåg exakt vilka som kom på besök och inte, det är en jättebra vattendelare
Men OK du är ju helt klart intelligentast i tråden så man kanske ska tro dig, så snälla berätta mer

vad babblar du om?!

klart som korvspad det ÄR konstigt att hon ena sekunden bloggar om att hon är ute på en gård med barnen, för att dagen efter vara hemma hos sig, ta en selfie och sen gå och genomföra försäljningen med filmaren i släptåg. (kolla hennes blogg från februari). och i andra sekunden säga i p1 månader efteråt att hon var inlagd och ljög för läkarna för att få komma ut och kunna genomföra försäljningen?
Citera
2020-05-16, 18:59
Medlem
qutms avatar
Citat:
vad babblar du om?!
klart som korvspad det ÄR konstigt att hon ena sekunden bloggar om att hon är ute på en gård med barnen, för att dagen efter vara hemma hos sig, ta en selfie och sen gå och genomföra försäljningen med filmaren i släptåg. (kolla hennes blogg från februari). och i andra sekunden säga i p1 månader efteråt att hon var inlagd och ljög för läkarna för att få komma ut och kunna genomföra försäljningen?
Isabella berättar allt i boken
Tills dess så tror vi på båda dig, att Isabella både satt på psyket och var hemma
Senast redigerad av qutm 2020-05-16 kl. 19:08.
Citera
2020-05-16, 19:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
vad babblar du om?!

Jag förstår ingenting av den här psyksoppan. Varför vill man ljuga ihop en historia om att man varit inlagd a la Gökboet? En kvinna i hennes position dessutom. Det hade ju varit betydligt trovärdigare om hon ljugit om att hon gjort andra saker medan hon i hemlighet legat på psyket. Hon har ju ingeting att tjäna på detta, tvärtom.
Hur går det med boken? Två sidor om dagen och inte en uppdatering på två veckor... Undrar om hon han skriva kontrakt med Strawberry innan han sålde? Eller var det stordalens sätt att betala för bra sex att ge henne ett kontrakt dagarna innan han säljer av hela förlaget? Verkar ju skumt att signa någon precis innan avyttring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in