Plötsligt kraschade allting för Isabella Löwengrip.
Hon tog för många ångestdämpande piller och hamnade på akuten.
– Det var ett rop på hjälp, säger hon till Aftonbladet Nöje.
Plötsligt kraschade allting för Isabella Löwengrip.
Hon tog för många ångestdämpande piller och hamnade på akuten.
– Det var ett rop på hjälp, säger hon till Aftonbladet Nöje.
Jag skulle vilja veta hur sånna här intervjuer uppstår. Sitter journalisten på kontoret och är uttråkad och tänker; hmm undrar om jag ska spontanringa blondinbella å höra hur det är med henne, och av en slump får ett utlägg om psyket, ångest och fan och hans moster?
Eller ringer Blondinbella Aftonbladet och drar på en jävla story pga att hon inte fått mediatid på en vecka?
Intressant att hon i Aftonbladet säger att det var i januari hon åkte in akut och under en månad fick behandling under helgerna. Nu ett halvår efter behandlingen mår hon bättre? Men visst, det går fort i hockey
det ena behöver inte utesluta det andra. jag tvivlar inte på att hon varit på psyket på danderyd, men knappast att hon "rymt" som hon påstår och varit tvångsinlagd. speciellt eftersom hon då promenerade runt i edsviken vid samma period också (lär man ju inte få om man är tvångsinlagd?).
hon har möjligtvis varit där frivilligt på öppenvård men vill få det att låta som att hon var "tvingad" och sen "rymde" fast hon egentligen bara kunde knalla ut.
(glömde citera, ska vara svar till qutm)
Jo, tvångsvård ( LPT) innebär oftast inte att du är inlåst 24/7. Under det förmodade tillfrisknande ges av läkaren tillåtna permissioner som utökas eftersom beroende på tillstånd och hur allt fungerar.
Intressant att hon i Aftonbladet säger att det var i januari hon åkte in akut och under en månad fick behandling under helgerna. Nu ett halvår efter behandlingen mår hon bättre? Men visst, det går fort i hockey
Inget anmärkningsvärt i det. Vad tror du? Att om man får ECT-behandling är man inlagd flera år?
Denna behandling kan även ges polikliniskt. Vissa patienter blir avsevärt mycket förbättrade efter första-andra behandlingen.
Inget anmärkningsvärt i det. Vad tror du? Att om man får ECT-behandling är man inlagd flera år?
Denna behandling kan även ges polikliniskt. Vissa patienter blir avsevärt mycket förbättrade efter första-andra behandlingen.