2020-05-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra gjort! Med tanke på att nästan 80% älskar henne här på flashback!
Hon förtjänar all respekt för att hon säger det många tycker.
Goa Jullan!
Julia VAR bb, och när hon åkte dog årets fiasko definitivt.
2020-05-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Chattade med henne i dag! Sänder ALL kärlek till FB! 😍😍😍😍
Lilla Jullan har det bäst med Svante och hälsar all kärlek till flashback!
2020-05-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon är inte det längre, hon har t o m lämnat M sedan flera år tillbaka.

Intressant under Samis frågestund, han säger mer eller mindre att han har Amilia att tacka för att han inte lämnade huset frivilligt, det måste kännas tungt för vissa härinne. Bara det att Sami gillar Amilia måste ju svida..

Men vad bra att hon gjorde ngt bra i huset.
2020-05-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.

Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.

Glöm inte bort när Amilia skulle grillas. De rosa planerade att slänga in Martin&Amilia-gate redan då men fick inte med sin fråga. Amilia och Mergim konstaterade att de ändå typ fått med den via tittarna som ställde frågan om Amilia tyckte Martin var bra på att kyssas.

Till Amilias förvåning fattade inte Jasmine vid det tillfället. Amilia berättar för Julia i hopp om att Julia skall föra det vidare. Julia ser igenom detta och håller käft.

Jodå, det var Amilias tanke och plan länge att detta skulle komma fram. Det handlar inte bara om huruvida det var en puss eller kyss eller vem som tog initiativet till. Amilias beteende var fult på så många nivåer enligt mig.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-16 kl. 18:42.
2020-05-16, 18:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie är alldeles för bra för att kunna vara sann. Det är alldeles för krystat kring allting han gör för att vara genuint. Han vet så väl vad människor faller för och vad som går hem i stugorna och det använder han sig av till 100% och jag tror inte ett skit på det.Han visar upp sin blödiga sida som är så attraktiv för många, sentimentalitet,tårar, upprymdhet, glädje och bara känslor av postivit slag men aldrig någonsin något annat. Tror man på riktigt att en kille som tydligen har så lätt för att bli rörd och visa det så tydligt är helt fri från frustration, ilska, irritation, obehag, otillfredställelse, förbittring och agg, då är man naiv. Finns ingen balans, vi har aldrig sett eller upplevt de sistnämda sidorna hos honom. Så därför kan jag inte få en helhetsbild av Lennie för han släpper inte in oss där. Ungefär som med godispåsen Gott och blandat. Jag tycker vissa är surare och inte alls lika goda men sen tar jag flera blandade där många goda finns och de skapar den perfekta balans i smaken mina sinnen söker efter. Jag vill ha Gott och Blandat, men får bara en massa gott? Nej tack.

Du hörde inte på hans utfrågning idag där han ju beskrev exakt detta? Att han har svårt släppa fram det och har tryckt bort sånt tidigare. Men att han i huset har sett hur de andra gör och blivit betydligt bättre än tidigare så han skulle försöka mer utanför huset. Så att du säger att han är helt fri från dessa känslor förstår jag inte vart du får ifrån. Han har ju beskrivit tvärtom men att han försöker fokusera på det positiva tills det kanske går ut över andra i fam. (Vilket ju han själv sa inte var så bra)
Sen vad som anses normalt är ju också olika. Känns inte en viss del normalt ganska tråkigt eg ? 🤔
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-16 kl. 18:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Ganska logiskt ändå, skulle tro att Mergim och Anty är dom näst mest hatade genom tiderna.
OCH tyvär de man skrattat åt mest. Gillar inte skratta åt.... Med bättre. Om ni förstår....
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Hälsa henne och Olga och Svante att de är ikoner på Flashback, bara det i sig är en prestation utav dess like.
Under min tid på Flashback har jag sett få människor med så många positiva inlägg.
Medlem
Sami din jävla stjärna. Riktigt grym outfit Han ser ut som en riktig cirkusdirektör medan Lennie ser ut som det barn han är i för stora kläder
Senast redigerad av chokladvanilj 2020-05-16 kl. 18:28.
2020-05-16, 18:24
Medlem
Citat:
Hälsa tillbaka att hon är GRYM, och den enda bland årets skämt till deltagare som skulle platsat i en riktig upplaga av BB, för 10-15 år sen.
Sami är ju den enda som förtjänar miljonen i år sen Jullan försvann, men om är vi realistiska är det ju så att han inte hade blivit långlivad när bb gick i TV5s regi.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-16 kl. 18:32.
2020-05-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Några idioter försöker svärta ner Sami, att han inte är en värdig vinnare p.g.a hans förflutna och han sover för mycket och inte hjälper till i köket osv..
Men nästan alla där är Sami fans, men nu blir man mutad av nya moderatorer som är lika blåsta som dom på Flashback.

Snart dags att öppna ett nytt FRiTT forum som inte styrs av kärringar.

Låt de hålla på.. de biter sig själva i röven. Det är väl inte ett städprogram/matprogram? Det har vi tillräckligt många av i tv rutan, där också Lennie provade på ett av de och failade så det heter duga.. Brunsås när han skulle göra rödvinssås till självaste Mannerström.. nä..

Pratar vi tid i sängen så slår Lennie och Jasmine Sami med hästlängder och det vet alla som tittat live och på avsnitten. Tyvärr är många av motståndarna till Sami just sådana som inte ens sett en 3:e del, om ngt avsnitt alls av denna säsong av BB.

Det förflutna hör ju inte hit utan det är ju hur man varit i huset som räknas och alla borde fatta det och gör man inte det är det bara att beklaga.

Börjar man rota i Lennies och Jasmines förflutna så kommer det säkert fram en hel del. Lennie har nämnt ngn gång att han gjort ngt grovt som han ångrar kraftigt och mår dåligt av, men sa inte vad. Bland annat undrar jag varför han så bryskt sa ifrån när Jasmine ville veta varför han och Anna brutit upp och sen slätade han över och sa att det kunde de ta utanför.

Sami har i alla fall svarat ärligt på alla frågor han får, även om han också kunde valt att bara säga nej, vi tar det ute sen.

On T Nu ser jag fram emot att se 3 finalister uppklädda till galamiddag där 3 st bittra fd deltagare (A+A+M) inte får deltaga.
2020-05-16, 18:30
Medlem
Citat:
Chattade med henne i dag! Sänder ALL kärlek till FB! 😍😍😍😍

Åh, Saknar henne och önskar hon varit med till final. Kärlek tillbaks.
2020-05-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Bra svar av Lennie i frågestunden, gulligt att han nästan börjar gråta under varje svar.

Jag är såå nyfiken på varför det tog slut mellan honom och Anna, han kallar henne sin bästa vän och att hon är en så fin person, han har bara gott att säga om henne.. Jasmine frågade honom häromdagen om han vill berätta varför det tog slut, men han sa bara att han kan ta det utanför. Om det var så enkelt att passionen eller kärleken dog så är väl det något han hade kunnat säga? Det är ju inga konstigheter i så fall, men när han nu inte vill berätta så undrar man ju om det ligger något smaskigare begravet..

Bara gott att säga om henne? Förväntad, en relation till baserad på idealisering?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in