2020-05-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Några idioter försöker svärta ner Sami, att han inte är en värdig vinnare p.g.a hans förflutna och han sover för mycket och inte hjälper till i köket osv..
Men nästan alla där är Sami fans, men nu blir man mutad av nya moderatorer som är lika blåsta som dom på Flashback.

Snart dags att öppna ett nytt FRiTT forum som inte styrs av kärringar.

Ett fritt forum är väl ändå ett där man får skriva hur mycket skit man vill om Sami om det är ens åsikt att han är skit? Hur tänker du här? Är det inte bara så att du blir väldigt provocerad av att andra kanske inte gillar Sami precis som du inte gillar flera av de andra deltagarna?
2020-05-16, 17:57
Medlem
kermiths avatar
Som sagt grodan gillar inte Amilia och vi väntar fortfarande på vår prins(essa).
Men hon får också i många fall cred av mig för en massa saker.

Det vidrigaste dock i BB (enligt mig) är Jassa. Och då menar jag inte bara skriken utan rent hygieniskt. Det har väl knappast undgått någon vilken härlig flicka vi har att göra med och det blir skrattretande när hon spottar ur sig kommentarer som att "det inte är städat" eller "fan vad det ser ut i köket". Hänger ni med?

Det vidrigaste är dock när knulldockan låter Martin bestiga henne i Jullans säng och droppa hans och hennes kroppsvätskor där Jullan skall ligga och sova. Tror ni hon byter lakanet eller säger till Jullan om allt hon skall ligga i? Nix. Snabbsprutan hade alltså lagt sin laddning vid fem tillfällen på Jullans plats och inte heller han har lite respekt att snabbt byta till fräscha lakan.

Det om något är den mest enskilda vidriga händelsen som man kan göra mot sin "vän". Knulldockan borde ha fått lämna för längesedan, vidriga människa.
2020-05-16, 17:57
Medlem
Från Enlegend:
Älskar Flashback ❤️❤
VB från Jullan!
2020-05-16, 17:58
Medlem
Citat:
Några idioter försöker svärta ner Sami, att han inte är en värdig vinnare p.g.a hans förflutna och han sover för mycket och inte hjälper till i köket osv..
Men nästan alla där är Sami fans, men nu blir man mutad av nya moderatorer som är lika blåsta som dom på Flashback.

Sami är nog tillräckligt populär ändå, fast det är ju så jävla fult!
Helt enligt Rosa Rummets vidriga gameplan! 🤮
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-16 kl. 18:12.
2020-05-16, 18:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hälsar kärlek från Jullan till fb. Jag sände tillbaka!

Bra gjort! Med tanke på att nästan 80% älskar henne här på flashback!
Hon förtjänar all respekt för att hon säger det många tycker.
Goa Jullan!
2020-05-16, 18:02
Medlem
Citat:

fyfan har det gått så långt men bra att sami fansen inte går på det

ja ett nytt fritt forum hade varit gött blir det ett nytt bb så är det kanske nåt att titta på
2020-05-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra gjort! Med tanke på att nästan 80% älskar henne här på flashback!
Hon förtjänar all respekt för att hon säger det många tycker.
Goa Jullan!
Så fint! VB till finaste Jullan!
2020-05-16, 18:04
Medlem
Citat:
Nu har några jävla Amilia fans kapat discord och mutar alla som skriver skit om Amilia.
Dom göra allt för Sami inte ska vinna.
Amilia är en äcklig, fet mobbare som förtjänar allt ont som drabbar henne.
Gillar man henne så måste man själv va lika slut, Mergim och Anty är två idioter som anslutit sig till team Amilia, BB’s mest hatade deltagare genom tiderna.
Ganska logiskt ändå, skulle tro att Mergim och Anty är dom näst mest hatade genom tiderna.
2020-05-16, 18:08
Medlem
Conny63s avatar
Ja satan vad man saknar Olga !
2020-05-16, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie är alldeles för bra för att kunna vara sann. Det är alldeles för krystat kring allting han gör för att vara genuint. Han vet så väl vad människor faller för och vad som går hem i stugorna och det använder han sig av till 100% och jag tror inte ett skit på det.Han visar upp sin blödiga sida som är så attraktiv för många, sentimentalitet,tårar, upprymdhet, glädje och bara känslor av postivit slag men aldrig någonsin något annat. Tror man på riktigt att en kille som tydligen har så lätt för att bli rörd och visa det så tydligt är helt fri från frustration, ilska, irritation, obehag, otillfredställelse, förbittring och agg, då är man naiv. Finns ingen balans, vi har aldrig sett eller upplevt de sistnämda sidorna hos honom. Så därför kan jag inte få en helhetsbild av Lennie för han släpper inte in oss där. Ungefär som med godispåsen Gott och blandat. Jag tycker vissa är surare och inte alls lika goda men sen tar jag flera blandade där många goda finns och de skapar den perfekta balans i smaken mina sinnen söker efter. Jag vill ha Gott och Blandat, men får bara en massa gott? Nej tack.

Bra skrivet. Håller med dig fullständigt här, plus hans dåliga omdöme vad gäller val av vänner. En normal människa har hela känsloskalan.
2020-05-16, 18:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Amilia sa att hon ville förstöra Martins och Jasses relation. Från den stunden visste jag att hon bara väntade på rätt tillfälle för att utnyttja puss historien för sitt syfte. Hon sa att hon ville förstöra för spelets skull men det tror jag inte på. Tillfället kom och det var nära att hon lyckades förstöra deras relation.

Jag känner till för bra vad Amilia är för sorts människa och vet vad de kan göra med andra. Inte konstigt att Jass reagerar som hon gör. Jass är både barnslig och omogen, men inte den sortens människa som Amilia är. Jag vill inte skriva här vad sådana som Amilia kallas för, man kan bli utkstad från Flashback för mindre.

Håller med! Har också haft med den typen att göra. Gå emot dem en gång och du är körd för alltid, oavsett så vänskapen med Mergim är allt annat än äkta, den fanns för Lennies skull.
2020-05-16, 18:11
Medlem
__Alez__s avatar
Alla BB deltagare har stått rätt still med nya följare under tiden i huset. Först när de kommer ut sticker det iväg.

Inga 150k för Mergim men gått från 13k till över 20k sen han kom ut. Passerat Amilia men inte Glasman ännu.

Sami över 30k.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in