2020-05-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Äh, detta är ju flashback för fan.
Yttrandefrihet. 😉

Dessutom är du ju så bra på att uttrycka dig och beskriva sinnestillstånd och dyligt på ett sakligt, väldigt kunnigt och ingående vis, så jag har väldigt svårt att tänka mig att du någonsin skulle bli utkastad för det du skriver.

Tycker dagens best off klipp den löjliga kunskapsfågeln bjöd på bara visade hur jävla sömnig och skrämmande ointressant säsongen varit.
Och som så ofta under denna säsong var man tvungen att panik skruva av ljudet och titta bort för att inte få en massiv hjärnblödning.(Alex) 🤮

Jag har fått en varning för ngt som jag inte tyckte var så farligt och eftersom jag tyckte inte det var ngt att ge en varning för har jag blivit mer försiktig. Svårt att veta var gränsen går.
2020-05-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Håller med. Amilia får mer luft under sina vingar och förstör för Lennie, vilket jag iof tycker är bra, men jag känner att Amilia är ett avslutat kapitel nu på alla sätt och vis.
Ni har ju givetvis rätt, men som du säger är det nog fördelaktigt ( för Sami) att vi verkligen hammrar in budskapet att en röst på Lenny är en röst på Amilia!!
2020-05-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ni har ju givetvis rätt, men som du säger är det nog fördelaktigt att vi verkligen hammrar in budskapet att en röst på Lenny är en röst på Amilia!!
ALLA röster utom på Sami är på andra. Punkt. Skit i Amilia. Oväsentligt.
2020-05-16, 17:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du såg hur Lennie noterade Samis röv i klippet och sade att han även såg det rosa lång in i röven.
Vilka män noterar sådant mer än xrlpyt
Men vänta nu, hur bli jag mer gay för att jag inte tror Lennie är det? HAR vi en epidemi av latent homofobi i tråden?

Glasman beskrev också Samis anus ingående och väl, är han också bög?
2020-05-16, 17:40
Bannlyst
Nu har några jävla Amilia fans kapat discord och mutar alla som skriver skit om Amilia.
Dom göra allt för Sami inte ska vinna.
Amilia är en äcklig, fet mobbare som förtjänar allt ont som drabbar henne.
Gillar man henne så måste man själv va lika slut, Mergim och Anty är två idioter som anslutit sig till team Amilia, BB’s mest hatade deltagare genom tiderna.
Senast redigerad av Peterw69 2020-05-16 kl. 17:44.
2020-05-16, 17:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Eller hur.
Hade också det väldigt tvivelaktiga nöjet att se Lennys hand i/på Mergims skrev, länge!!😳
Igår på dagen, när dom var i sovrummet allihopa. 🤢

Jepp, noterade också det.
Egentligen är det alldeles för många tafs och tisseltassel att överhuvudtaget förneka vad som egentligen pågår. Det går ju att ta fram så många på en endaste dag att även Liberace hade trillat av pianot. Det klokaste är ju att bara bejaka att Easy Rider gillade ha sina kroppsdelar så nära pojkens röv som möjligt. Och egentligen är det ju till syvende och sist helt okej att böcklingparet hittade varandra. Det enda märkliga är väl den extrema åldersskillnaden när man kan konstantera att endas 4% av gifta "svenskar" är 14 år eller äldre.
2020-05-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Nu har några jävla Amilia fans kapat discord och mutar alla som skriver skit om Amilia.
Dom göra allt för Sami inte ska vinna.
Amilia är en äcklig, fet mobbare som förtjänar allt ont som drabbar henne.
Gillar man henne så måste man själv va lika slut, Mergim och Anty är två idioter som ansluter sig till team Amilia, BB’s mest hatade deltagare genom tiderna.

vad säger folket på discord då?
2020-05-16, 17:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Att hon ljög när hon sa att det handlade om spelet: Hennes min, tonläge, hennes tidigare beteende, allt i hennes beteende runtomkring Jass och Martins relation, hennes sätt att alltid slingra sig undan och hitta på ursäkter, att alltid säga det som gynnar henne mest, att inte stå för det hon egentligen känner och gör o s v. Hennes synbar glädje över när det tog slut mellan Jass och Martin, att hon inte brydde sig om att Jass blev ledsen för ngt som hon var delaktig att förorsaka. Plus all kännedom om hur sådana som hon fungerar. Vet man vad hon är för sorts person är det lätt att räkna ut ett och annat.

Aha. Jag har sett flera av sidorna du nämner, men jag tror ändå inte hon ljög om den grejen. Och DÄR släpper jag diskussionen om Amilia, tack för mig.
2020-05-16, 17:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men vänta nu, hur bli jag mer gay för att jag inte tror Lennie är det? HAR vi en epidemi av latent homofobi i tråden?

Glasman beskrev också Samis anus ingående och väl, är han också bög?

Fan OG. Det var Irony. Vi gillar ju dig här, men ibland måste man spexa till det.
Du är en broder, så det är lugnt
2020-05-16, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad säger folket på discord då?

Några idioter försöker svärta ner Sami, att han inte är en värdig vinnare p.g.a hans förflutna och han sover för mycket och inte hjälper till i köket osv..
Men nästan alla där är Sami fans, men nu blir man mutad av nya moderatorer som är lika blåsta som dom på Flashback.

Snart dags att öppna ett nytt FRiTT forum som inte styrs av kärringar.
2020-05-16, 17:49
Medlem
Citat:
Jepp, noterade också det.
Egentligen är det alldeles för många tafs och tisseltassel att överhuvudtaget förneka vad som egentligen pågår. Det går ju att ta fram så många på en endaste dag att även Liberace hade trillat av pianot. Det klokaste är ju att bara bejaka att Easy Rider gillade ha sina kroppsdelar så nära pojkens röv som möjligt. Och egentligen är det ju till syvende och sist helt okej att böcklingparet hittade varandra. Det enda märkliga är väl den extrema åldersskillnaden när man kan konstantera att endas 4% av gifta "svenskar" är 14 år eller äldre.
Ja märkligt det, att inte fler reagerar på den nästan pedofiliska åldersskillnaden mellan dom små turturduvorna?
2020-05-16, 17:51
Medlem
Citat:
Fan OG. Det var Irony. Vi gillar ju dig här, men ibland måste man spexa till det.
Du är en broder, så det är lugnt
Hälsar kärlek från Jullan till fb. Jag sände tillbaka!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in