2020-05-16, 17:16
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Äckligt att se Wallin, Maggio, Zara Larsson, Fritz m.fl. kasta sig på Paolo som hyenor nu.

Varför ska fnasken utmålas som offer? Många av dem njuter av detta och gör det av egen fri vilja.
Är du normalt funtad eller bara ironisk..
Ja vill ligga med massa äckliga män varav flera säkert är perversa om man inte ser nån annan utväg ? Iq fiskmås till dig med,,,,,
Citera
2020-05-16, 17:17
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Svenskar är en skock får som alltid stödjer regimen och dess vansinniga lagar. Innan sexköpslagen kom fanns det säkert ett bra stöd för den tidigare lagstiftningen också. Likaså när homosex var förbjudet så låg det i linje med vad folket tyckte.

Låt Paulo och denna tjej få ha sex med varandra om de vill det. Vi har inte att göra med om Paulo har frivilligt sex med henne, sin sambo eller bögsex med en massa killar. Det bör vara de inblandades ensak så länge alla inblandade är med på det.

Så jävla sjukt alltså. Svenskar har ju en historia av att vara fria, starka män och kvinnor jämfört med kontinenten. Hur detta blivit till viljelösa hen-människor...
Citera
2020-05-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tja, uppenbarligen vill inte ens hans egen flickvän ligga med honom så....? Dum som en åsna.

Du är ju efterbliven på riktigt om du tror att PR inte fått ligga med sin flickvän. Jag tycker synd om dig.
Citera
2020-05-16, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Förstår inte riktigt varför han ens skulle behöva betala för knull? Status + Tinder borde väl vara tillräckligt?

Bekvämlighet.

Hosta upp 1 500.
Dra ned gylfen.
Dra på kondom.
Kötta på.
Utlösning.
Klart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Det som jag tycker är lite kul är att dom som klagar är mest kvinnor, och dom vet att makten dom har kommer bara från sex, så sexköp gör att män har andra val förutom att behöva sitta och be över fitta på Tinder, vilket gör så att kvinnor inte hamnar på en lika hög piedestal. Nu hade jag ju aldrig betalat för knull, men ser inte direkt något problem med det heller.

Precis så är det. Fler unga män borde fatta att inte sätta fittan på piedestal och det skulle gå lätt att göra med avkriminaliserat sexköp. Så kan grabbarna fokusera på det som är viktigt i livet, karriär, pengar och hårt arbete.
Citera
Medlem
DoktorTengeles avatar
Hans unga flickvän kommer att vända honom ryggen när Paulos sociala status rasar. Det är så kvinnor fungerar. Var alltid på er vakt när det kommer till kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Äckligt att se Wallin, Maggio, Zara Larsson, Fritz m.fl. kasta sig på Paolo som hyenor nu.

Varför ska fnasken utmålas som offer? Många av dem njuter av detta och gör det av egen fri vilja.
Rekommenderar dig att se-dokumentären av Louis Therow
Om prostituerades liv
( och orsaker bakom deras val att prostituera sig.
Finns på svt-play- nu.
inget för barn, så är du ung så kan du inte se utan vuxens tillstånd.
Citera
2020-05-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redpilling
Köper inte många män av bekvämlighetsskäl?

Hosta upp 1 500, dra på kondom och kötta på den stackars sexarbetaren.

Alternativet är ofta att börja dejta, laga middag/bjuda på middag, köpa blommor och låtsas vara intresserad av dejtens tråkiga jävla liv.

Jag tror många män drar sig för att bjuda ut en brud idag. Kvinnor idag i Sverige har högt ställda krav på män, klär sig som Ellen Degeneres, ful frilla, tror de är guds gåva till männen trots att de ser ut som träskmonster.

Om alternativet är Thai Massage Salongens Happy Ending för 500 så väljer jävligt många det sistnämnda idag, gissar jag.

Jag skulle personligen av flera skäl aldrig köpa sex under några som helst omständigheter.

Min människosyn, relation, andliga åskådning m.m.

Förvisso kan det vara så. Knappast fallet med PR. Andra anledningar kan vara svårighet att knyta an känslomässigt. Eller få upp den med någon man gör det med. eller för den delen, kunna göra det man vill med en person man har känslor för. Mina pengar i det här fallet är på kicksökande, inte sexbehov.
Citera
2020-05-16, 17:20
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorTengele
Hans unga flickvän kommer att vända honom ryggen när Paulos sociala status rasar. Det är så kvinnor fungerar. Var alltid på er vakt när det kommer till kvinnor.

Din dumma jävel, varför ska hon vara trogen när han är otrogen mot henne?
Citera
2020-05-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Var tvungen att googla vem det är. En gammal skådis, okej.. men också vad jag kunde se inte någon som tagits på bar gärning med annat än att föreslå något till en transa? Helt säkert en sexköpare, men ingen som dömts för fullbordat sexköp. Eller?

Grant togs av polisen med en prostituerad i LA. Hon var ej transa.
Citera
2020-05-16, 17:21
Medlem
Ograsts avatar
Paolo får IG hittills för sin krishantering.
Nu börjar det även att pratas om ”oaktsam” våldtäkt!

https://www.expressen.se/nyheter/massi-fritz-aklagare-borde-utreda-oaktsam-valdtakt/
Citera
2020-05-16, 17:22
Medlem
DoktorTengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Din dumma jävel, varför ska hon vara trogen när han är otrogen mot henne?

Pengar och social status.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in