2020-05-16, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det är självförvållat. Paolo babblade en massa skit om att tjejen kanske inte ville vara där - som en skriftlig inbjudan till Wennstam och Massi Fritz.

Jag skulle nog sagt ngt i stil med att hon babblade oavbrutet om hur mycket hon älskade sitt jobb här i Swedistan.
Citera
2020-05-16, 17:00
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Och då är ju brotten försumbara eftersom man låter det fortgå.

Polisen har rätt att avvakta med att ingripa för att samla bevis.
Annars skulle torskarna bara kunna dömas till försök till sexköp.
Citera
2020-05-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Här ser du vilka regeringar som folket har röstat fram:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_regering

Vi har ju inte ens en folkvald ledare, 60% av folket röstade på partier som lovade att avsätta Löfven.

Då dina ogrundade påståenden inte har någon annan källa utom din fantasi är det knappas oväntat att du inte kan producera.
Citera
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Du har sett för mycket filmer.

En videokamera i trappen, sedan nyper de torskarna en bit från porten när de lämnar.
Nej det bevisar inget. Snutsvinen måste ha en video på överlämnandet av pengarna och på sexakten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Fel fel fel fel fel. Har straffvärdet för brottet UPP till 1 års fängelse eller mer kan man begäras häktad, inte MINST. Finns massa personer som suttit häktade och sedan dömts till frivård eller några månaders fängelse. Sluta snacka om saker du inte har någon aning om jävla idiot.

Saknar du läsförmåga?
Citera
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruger76
Hörde rykten om, men kom ihåg att detta nog bara är rykten. Men iaf så hörde jag rykten om att A Schulman också va med, men han hann undfly innan insatsen genomfördes.
Komihåg, bara rykten.
Tvivlar jag på, han gottar sig åt Paolos misär.
https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/vilken-oflax-paolo-forsta-gangen-du-koper-sex-gor-polisen-razzia/
Citera
2020-05-16, 17:02
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Adressen i sig indikerar på att det rör sig om utsatta fattiga tjejer, så där har du ju fullständigt missuppfattat det hela. Det är ju så att just den biten är extremt svårförstådd att någon väljer att blunda för fattiga tjejer som utnyttjas. Han kunde valt ett pro ett säkert kort men valde alltså en utsatt tjej. Det betyder att män som köper sex inte bryr sig om vem fan det är utan köper oavsett. Kanske annonserna får dom att bli impulsiva med noll konsekvenstänk.

Källa på att de som jobbar på den adressen enbart år utsatta kvinnor?
Tror knappast ett 30 årigt professionellt fnask från Rumänien är vidare utsatt och har nog arbetat i detta yrket längre än vad du gjort i ditt. Du inser väl att det finns betydligt fler horor från fattiga europeiska länder som själva valt sitt yrke som hora här i Sverige än lilja forever-brudar, va?
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Återigen-
Han fick bötesstraff.
Gäller sexköp. Vilket är förbjudet här.
Kvinnan var vuxen.
Hon var inget barn, och det var ingen våldtäkt.
SÅ ingen fängelsedom, ingen rättegång Han blev ålagd att betala böter.
Punkt slut. Det har skrivits och upprepats hundra gånger att fängelse och gallerskakning väntar honom.
Nej.
Ingen rättegång blir det heller, han greps och erkände på plats.
Böter blev det o inget annat.

Jooo 100% säker
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruger76
Hörde rykten om, men kom ihåg att detta nog bara är rykten. Men iaf så hörde jag rykten om att A Schulman också va med, men han hann undfly innan insatsen genomfördes.
Komihåg, bara rykten.

Jag har hört de uppgifterna också, Schulman är en sliskig tyg, värre än Fittanen och Cunt-well.

Citat:
Ursprungligen postat av creer
Löfvén är inte en ledare. Han är styrd av Annie Lööf och genomdriver hennes politik.

Nej ingen av dem får igenom något som inte godkänns av kommunisterna, det är Sjöstedt som har vetorätt över alla beslut.

Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ge honom böter !!

Låt honom förtsätta jobba, han är en bra programledare 👍

Varför ska han få böter, mer rimligt då om tjejen fick lämna tillbaks pengarna hon fick för sexet men inte ens det berör utomstående. Paulo och denne tjej borde själva få bestämma om de vill ha sex.

Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Då dina ogrundade påståenden inte har någon annan källa utom din fantasi är det knappas oväntat att du inte kan producera.

Du fick ju en källa av mig, är du inte läskunnig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Lilla vän, så inkapabel. Här ska farbror hjälpa dig: https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/y3qova/paolo-roberto-tycks-inte-veta-att-sexkop-kan-vara-valdtakt
De där klippet vännen har väl alla redan sett ?
Du köper ju tammefan allt som sägs!
Tror du på Jultomten med ?
Citera
2020-05-16, 17:03
Medlem
bridgeblandnings avatar
Vilket otroligt överdrivet ståhej det har blivit om detta. I Danmark hade ingen ens höjt på ögonbrynen.
Citera
2020-05-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Jag hoppas att moralpoliserna här inte tittar på Bridget Jones med Hugh Grant
Var tvungen att googla vem det är. En gammal skådis, okej.. men också vad jag kunde se inte någon som tagits på bar gärning med annat än att föreslå något till en transa? Helt säkert en sexköpare, men ingen som dömts för fullbordat sexköp. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in