2020-05-16, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker inte det är ok men förklarade så gott jag kunde. Det är tyvärr så med kändisskap att det är lätt att det baktänder så här. Är man en kändis och trivs med det så ska man tänka sig för jävligt noga.

Även kändisar har rätt till ett privatliv.
Citera
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Finns det överhuvudtaget i Sverige ett mansöverskott? Kan du visa någon källa till det? Och nu hoppas jag att du inte börjar dra in afghanska ensamkommande etc. Mig veterligen är det kvinnoöverskott i Sverige eftersom pojkar och män dör tidigt i större utsträckning än flickor och kvinnor. Det gäller ända från födseln.

Finns info på SCB svart på vitt. I åldrarna 20-30 ca 20000 fler män i Sverige. Efter 65 år först som det finns lika många kvinnor som män.

Kvinnoöverskottet gäller vid 70+
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Nej för fan, inte bara lyxhoror. Jag får ibland upp tjejer på tinder som söker sugar daddy. Alltså de ligger med dig om du ger dom en peng ibland och lite prylar men helst pengar

Man skulle önska att dessa flickor inte lät sej utnyttjas så för en peng.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Många kvinnor kan sära på benen för en gucciväska eller en bunt sedlar, vilket de flesta män inte kan eller gör. Därför som 90% av alla luder är kvinnor.

Där sa du nåt som egentligen borde fä feminister att hålla käften.

Men nädå. Det ska fortsätta kacklas i all oändlighet bara för att de "tycker så"
Citera
2020-05-16, 16:20
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Dvs han antyder ju att hon var tvingad till att sälja sex. Vilket högst troligen inte stämmer. Men dumt sagt av honom eftersom det ger en öppning att sätta dit honom.

Låter mest som att han säger vad han tror pk-häxorna vill höra.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Paolo är omtyckt och har mer respekt utanför etablissemanget än innanför. Hela Kampsportsverige stöttar honom, för att inte tala om alla de som bor i förorterna. I och med sitt sexköp har han gjort sig så mycket mer intressant för en större skara.

Sedan har vi Alexander Bard som själv varit prostituerad. Fredrik Eklund spelade in porrfilm. Vi kan ta alla rockband med sina groupies, Mike Tyson är öppen med att han köper sex av prostituerade. Och så vidare.

Paolo kommer naturligtvis kunna komma igen på annat sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Någon som vet om han är singel ?
My God. Det är just det han inte är/var.
Senast redigerad av meredith 2020-05-16 kl. 16:21. Anledning: Felskrivning
Citera
2020-05-16, 16:21
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Även kändisar har rätt till ett privatliv.

Svar nej.
Citera
Medlem
Börja misstänka att feministerna inte bryr sig om varken sexarbetaren eller Paolos familj men man ser en chans till att komma åt en framgångsrik vit heterosexuell man.
Citera
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ditt korkade fanskap. Jag är inte feminist men jag har en moral som förbjuder mig att utnyttja tjejer som tex i det här fallet. Alla som betalar för sex är misstänkta potentiella våldtäktsmän i min bok.

Då är du feminist. De kallar ju sexköpare för "våldtäktsmän". Köpa sex är inte våldtäkt. Det är lika efterblivet som att säga att jorden är platt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tycker karlar som betalar för att få kuken avrunkad av/i vilt främmande unga kvinnor är de äckligaste avskummen på jordklotet. Lössläppta, äckliga, översexuella, kukfixerade och slemmiga mansluder.

Det är ju mycket äckligare att ta betalt för att runka en kuk man inte vill runka än att betala för att få kuken avrunkad av någon man vill få den avrunkad av.

Horor är så jävla vidriga så det finns inte.
Citera
2020-05-16, 16:22
Medlem
Citat:
Faktiskt tvärtom. Har sett honom i tv där han härjat på feminazis och liknande nästan kvinnohat
Näe, försökt framställa sig som supermysfarbror. NU kom sanningen fram. Snuskgubbe XXXL-Large. Reagerade då han blev i hop med 26 år yngre tjej... inte ok. Och snacka inte skitprat om kärlek. Det handlar om respekt. Egoistiskt att tänka så. Skulle han vilja vara ihop med en 76 åring???? Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in