Citat:
Ursprungligen postat av
JohnGottiSr
Det var aldrig tal om några reklamsamarbeten med Coop här, däremot företag som han själv startat eller är med och driver. Jag talar inte heller om ett "stort företag", han driver ett par verksamheter. Kom in i matchen.
Och för övrigt har jag ett företag men jag har aldrig heller påstått att det skulle vara några större dimensioner men jag har ändå lyckats skapa arbete åt fyra stycken, hittils. Du däremot har inte skapat någonting av värde över huvud taget men sitter såklart på klassiskt vänstermanér och väser ut massa hat på människor som är framgångsrikare än du själv av ren avundsjuka och frustration över ditt egna miserabla liv, jantelag är ditt bidrag till världen. Det är destruktivt.
Oj förlåt jag såg inte att ditt nick var "JannesSvensson, mattläggare".
Och nej jag är inte vänster.
Dock en liten ledtråd till dig: Just i Italien fanns det en rörelse som fullkomligt utplånade den rörelse som ditt nick (inte JanneSvensson då) "drev".
Går man tillräckligt långt till höger så är det inte bara pengar som räknas utan man måste också leva upp till någon basal form av heder och värdighet. Och det finns värden som är högre än att tjäna pengar.
/Johan