2020-05-16, 15:28
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Ok då får du ta upp detta med resebolagen som arrangerar bussar från Rumänien till andra europeiska länder, för det är isåfall de som oftast "förmedlar" dessa tjejer hit.

Det är väl klart att det är lätt att förstå hur dessa tjejer kan göra det frivilligt, i Rumänien på farmen tjänar de 20 kr om dagen men i Sverige kan de sälja sex till framförallt trevliga nordiska män för 1500 kr per halvtimme, vilket är långt mer än vad de flesta i Sverige tjänar på en hel arbetsdag. 1500 kr är dessutom nästan en halv månadslön i Rumänien, förstår du nu hur dessa tjejer hellre väljer att sälja sex här än slita på farmen där hemma på landsbygden? Det är väl snarare sexarbetet som ger dem möjligheten att leva just det, ett drägligt liv.

Det är så ironiskt för ni tror att sexköpslagen hjälper dessa tjejer men fattar inte att den bara syftar att inskränka mäns sexualitet - det är kulturmarxistisk moralpanik på högsta nivå, och dess syfte är att bekräfta den skeva, icke-sanningsenliga bilden av att patriarkatet existerar i form av "framgångsrika män som köper fattiga kvinnors kroppar". Det som kanske är mest skrattretande är det faktum att samma tjej som Paolo träffat flyttat till en annan stad och gissa vad... fortfarande annonserar och säljer sex!!

Har du aldrig hört talas om trafficking? Är det ett hittepå enligt dig då?
Citera
2020-05-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hugh Grant, Eddie Murphy, Charlie Sheen, Tiger Woods. Bara några som åkt fast för sexköp. Inte tog deras karriärer stopp. Sedan ryktas det ju om väldigt många fler.

Det träliga i Paolos fall blir ju att det rört sig om en prostituerad från fattiga omständigheter. Sedan vet man ju inte. Som Oisin Cantwell skriver så kan han efter sitt erkännande åka dit för oaktsam våldtäkt. Då är han ju helt körd. Men den här kvinnan var nog inte tvingad till att sälja sex i Sverige. Utan mera bad om det efter hur mycket hon tjänar här sett till i Rumänien. Men man vet ju inte. På ett sätt erkänner han ju oaktsam våldtäkt. En nitisk åklagare kan ju ta upp det.

Före #metoo

Se på Weinstein och Epstein.
Citera
Medlem
Om jag får spekulera i detta med en kill gissning så "tror" jag att denna kvinna är en lyxhora åt kändisar som har florerat länge, man går ju inte till någon random hora sent på en Torsdags kväll bara sådär som kändis . Nu gick såklart allt åt helvete denna gång . Så nu väntar jag med spänning vad som kommer framöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigFittgenstein
Aha, speciellt vanligt med trafficingoffer, elelr hur?

För att alla prostituerade är traffickingoffer 🤦‍♂️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigFittgenstein
Aha, speciellt vanligt med trafficingoffer, elelr hur?

Kvinnan är inget traffickingoffer. Ingen är gripen för människohandel. Dessa kvinnor säljer sex för det ger dem mer pengar än vanliga jobb så de kan köpa Gucci-väskor och annan lyxkonsumtion kvinnor gillar.
Citera
2020-05-16, 15:30
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Du måste ju erkänna att det är sjukt att hora?
Inget sjukt i att vara hora. De är underskattade socialarbetare. All heder åt hororna!
Citera
2020-05-16, 15:30
Bannlyst
Hade inte pa-pa-paolo några åsikter om feminister och metoo?
Citera
2020-05-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det här är feministpropaganda. Självklart gillar män att knulla runt osv, men en man som är lyckligt kär med allt vad det innebär, går inte och är otrogen med prostituerade, lol. Hade hon tillfredsställt Paolo bättre och gjort honom lyckligare rent allmänt så hade han givetvis inte betett sig så här. När en man med flickvän eller fru besöker prostituerade, då är det något fel på förhållandet.

Nej, det är ej feministpropaganda. Män är naturligt polygama. Därför mäktiga män i historien haft massa fruar, om de ej haft regler som stoppat dem, typ som kristendomen.
Citera
2020-05-16, 15:32
Medlem
Nostradumbasss avatar
Oväntat att offerkofteskräddande advokaten Massi Fritz håller sig framme med att åklagare borde utreda "oaktsam våltäkt" för att hon ser en chans att tjäna lite mer skattefinansierad deg.

Citat:
Personer som köper sex bör få hårdare straff, menar stjärnadvokaten Elisabeth Massi Fritz.
Hon anser även att fler åklagare borde inleda förundersökningar om oaktsam våldtäkt mot sexköpare.
– Vi behöver markera ordentligt och hårt mot sexköparna. De ska utplånas, uppger Elisabeth Massi Fritz.

Hon har ju "våltäktsgrejen" , sen hon försökte slå mynt av våldtäkten som inte var någon våldtäkt i Assange-caset. Det gick inte i Assange-caset och eftersom Paolo nu har fått ett strafföreläggande så kommer det inte att bli någon förundersökning här. Hur mycket Massi Fritz än vill.

Samma folk överallt. Men nu dog ju Claes Borgström iallafall. Annars hade väl han kastat sig in i den här soppan och överprövat kan man tro...
Citera
2020-05-16, 15:33
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Vad är det du inte begriper din pajas?

Han var frontfigur ett ansikte utåt för Svensson som går på Coop och tänker: "Ah Paolo han är reko har sett han i teve schysst hans fastrars pizza! Och nu gör han glass också mmmm!". Han var inte kraften som drev eller utvecklade företaget eller organiserade skiten.

Paolo är en skådespelare som FICK royalty på sitt namn. Nu trashade han namnet och företaget måste byta maskot för det är kapital investerade i distributionskontrakt och produktionslinjer.

Tror du på allvar att snubben skulle ens ha tid (OM han nu hade haft intelligens och impulskontroll) att ha en fitness-youtubekanal samtidigt som han leder och organiserar ett stort företag?

På samma sätt som DU naturligtvis inte har något företag av större dimensioner att sköta heller eftersom du sitter här en lördag...

/Johan

Det var aldrig tal om några reklamsamarbeten med Coop här, däremot företag som han själv startat eller är med och driver. Jag talar inte heller om ett "stort företag", han driver ett par verksamheter. Kom in i matchen.

Och för övrigt har jag ett företag men jag har aldrig heller påstått att det skulle vara några större dimensioner men jag har ändå lyckats skapa arbete åt fyra stycken, hittils. Du däremot har inte skapat någonting av värde över huvud taget men sitter såklart på klassiskt vänstermanér och väser ut massa hat på människor som är framgångsrikare än du själv av ren avundsjuka och frustration över ditt egna miserabla liv, jantelag är ditt bidrag till världen. Det är destruktivt.
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Någon skrev att bara man har en fin personlighet så träffar man en tjej, men det stämmer ju knappast. Paolo har träffat en 25 år yngre tjej trots att hans personlighet är en katastrof.

Dessvärre finns det tjejer som gillar den typen av killar som jag redan skrivit. Kan inte tänka mig att jag har några vänner som skulle tycka att Paolo är attraktiv. Jag är tacksam att slippa se honom i rutan framöver. Hans tjej är bara 25 år och vad sjutton ser hon hos den gamla gubben som han är i förhållande till hennes ålder.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Polisen själv har sagt att det gällde en kvinna i 30 års åldern. Men man måste utgå från att hon är underårig.....

30 kan lätt förväxlas med tex 15 här i sverige.
Vilka kunskaper besitter polisen för att bestämma en persons ålder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in