2020-05-16, 15:03
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
En stillsam fråga: Har någon här sett några tårar när Jasmine "gråter"? Fram med bildbevis i så fall. Underbegåvad falsk skitunge med hyfsad röv. Inget annat.

Vilken?
2020-05-16, 15:03
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Klimakterietanten menade naturligtvis Mergim och Amilia som vi ju vet är otroligt uppmärksamhetstörstande och därav kommer att störa Lennies relation med Anna även om han självklart inte skulle såra henne medvetet. Det är personerna omkring Lennie som tar energi och kräver odelad hängivenhet (Mergim och Amilia) kanske framförallt Mergim

Jag tror ändå att Mergim kommer respektera Lennie mer än vad Amilia kommer göra. Hon verkar inte ha några gränser.
2020-05-16, 15:05
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Håller med om att pussen var lika mkt Martins fel fast den var så betydelselös för honom att han glömde den. Han har bett om ursäkt och blivit förlåten. Amilia passade på att ta upp händelsen på ett sådant sätt att Jass hade anledning att tro att det hänt när de var ihop och att det handlade om hångel och inte en puss. Amilia förstorade det hela för att göra Jass ledsen och för att förstöra deras relation. Hon sa själv att hon ville förstöra och passade på med puss historien. Amilia har varit en riktig häxa mor Jass hela tiden och hon har ingen anledning att förlåta henne nånting. Har Amilia ens bett om ursäkt, eller har jag missat det?

Nej, det har hon absolut inte gjort!!!! Vidrig människa!!!
2020-05-16, 15:07
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du kan ju för fan inte jämföra folk som hoppar på gymmet jämfört med hans konstanta skuttanden.

Han är en kille som bor på gymmet när han är hemma, det har han ju sagt. Så han är ju van att träna sin kropp och är rastlös. Där inne finns det ett gym. Men han vill ju hellre vara med när det händer nått. Hela hans stil är ju hopp. När han dansar osv. Så låt killen ha energi !
2020-05-16, 15:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Håller med om att pussen var lika mkt Martins fel fast den var så betydelselös för honom att han glömde den. Han har bett om ursäkt och blivit förlåten. Amilia passade på att ta upp händelsen på ett sådant sätt att Jass hade anledning att tro att det hänt när de var ihop och att det handlade om hångel och inte en puss. Amilia förstorade det hela för att göra Jass ledsen och för att förstöra deras relation. Hon sa själv att hon ville förstöra och passade på med puss historien. Amilia har varit en riktig häxa mor Jass hela tiden och hon har ingen anledning att förlåta henne nånting. Har Amilia ens bett om ursäkt, eller har jag missat det?

Det var ju tittarfrågor som gjorde att det togs upp i huset igen, Amilia sa ju själv att hon inte hade några planer på att berätta något för Jasmine eftersom det är Martins skyldighet, inte hennes.

Jag håller med om att Amilia hade kunnat tona ner pussarna mer än vad hon gjorde när Jasmine ställde henne till svars i barnhagen. Jag har dock inte hört henne säga att hon ville förstöra för Jass och Martin, möjligt att jag har missat det.

Visst har Amilia varit dryg och en översittare mot Jass (och andra i huset), men Jass har skrikit åt Amilia flera gånger, visat fingret mot henne bakom ryggen, och snackat skit om henne. Jag skulle säga att ingen av dem är skyldig den andra något.
2020-05-16, 15:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Varför får inte Amilia stå till svars för att hon är så elak. Synd att Jass inte är så kvicktänkt för hon hade kunnat trycka till Amilia på riktigt.

Tycker också att det är synd, Jasmine är alldeles för snäll mot amilia
2020-05-16, 15:20
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon missade själva frågan och svaret men folk i chatten upplyste henne, hon svarade lite avfärdande typ "ja men det är ju det jag också sagt hela tiden, vi är vänner"
Givetvis blir svaret så
2020-05-16, 15:20
Medlem
Intressant att Sami äntligen erkänner intresse för Jullan oj, vad jag vill de ska få ihop det. 😍😍😍
2020-05-16, 15:21
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Är det någon som har mycket tankar i huvudet så är det garanterat Lennie. Så är nog mer ett sorterade än ett tomstirr 😉 ja han visar mycket! Annars vet jag inte vilket program du sett på 😆

Men oj, har jag bytt familj nu? Ni måste då säga till så jag inte åker hem till fel släkt 😂
Nä tyvärr är jag inte släkt med han eller hans ex heller ...
Ja, Batman och Stålmannen irrar nog omkring i hans hjärna för fullt. Ibland så dyker det upp ett chips och en cola zero i lillhjärnan också. Riktig filosof den där Lennie.
2020-05-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Givetvis blir svaret så
HON mår skit nu säkert... Tror vi på middag hos mamma? 😄😄😄😄
2020-05-16, 15:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Mergim glider runt på Drottninggatan med Anty och sin rosa BB tröja. Waiting for fame. Han kommer att bosätta sig i den nu.
2020-05-16, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror ändå att Mergim kommer respektera Lennie mer än vad Amilia kommer göra. Hon verkar inte ha några gränser.
Lennie har sina tankar BARA på Anna... undrar vad hon tänker...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in