2020-05-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag blev kickad från hennes live för att jag påpekade det + att jag skrev att jag hoppas Lennie och Anna hittar tillbaka till varandra igen.
Toppen!🤣
2020-05-16, 12:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det bästa i Amilias live var att hon ”missade” Lennies fråga om han har mer än vänskapskänslor för henne. När folk sen skrev i kommentarerna vad han svarat så sa hon att folk trollade med att hans ens fått den frågan.
Sen förstod hon att han faktiskt fått frågan nä DÅ hade hon absolut inte känslor för honom heller!

Blir det en middag med Amilias mamma?
2020-05-16, 12:32
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag blev kickad från hennes live för att jag påpekade det + att jag skrev att jag hoppas Lennie och Anna hittar tillbaka till varandra igen.
Hahaha känslig fråga uppenbarligen 😂. Stunder som denna önskar jag att man hade instagram så man hade kunnat trava in och dominera fröken Stapenfeldt.
2020-05-16, 12:32
Medlem
Mouchinos avatar
Lennie sa någonting intressant i samband med hur han hanterar konflikter. Han sa att det är något som han lärt sig från sin Mamma, eller? Det kan betyda att han är uppvuxen med att släta över konflikter för att slippa hantera känslor för hon kan ha gjort så. Säger inte att det är så men när han sa att det kommer hemifrån och man vet ju vilka härmapor ungar är. Tar efter allt och speciellt hur vuxna agerar i olika situationer och han kan snappat upp detta. Hur hanterar man konflikter? Man hanterar det inte helt enkelt, man går undan , slätar öve det och sopar allt under mattan istället för att gå in i en obehaglig situation som en konflikt kan kännas för många. Man visar inte ilska eller några negativa känsloyttringar. Det skulle kunna vara så, det förklarar ju Lennies beteende. Det är aldrig fel att visa känslor, dåliga eller bra så länge man inte går över gränsen och börjar gå till personligt angrepp men man måste släppa ut frustration, ilska, sorg allt för annars spricker man till slut eller riskerar att få ångestsjukdomar och vete allt.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-16 kl. 12:36.
2020-05-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Jag har hållt på Sami sen dag 1. Stöttar honom alla dagar. Skulle aldrig vilja ändra mig till att hålla på nån annan. Han är värdig på alla sätt.
Tycker ändå det är konstigt att man inte vill fortsätta stödja dom man har haft en pakt med. Därför jag inte längre gillar Frida. För hon svek rainbow som hon tog i hand med och ville vara i team med och sen bytte till Rosa. Då sjönk hon som en sten
Slår vad om att inom ett halvår sitter Frida naken i lotusställning och dreglar som hedersmedlem i nån obskyr, pervers sexsekt.
Hon är den exakt en sån typ, lättlurad och superkorkad naiv idiot som går på precis vad som helst, första bästa auktoritära person lurar ì henne.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-16 kl. 12:36.
2020-05-16, 12:38
Medlem
mscatzys avatar
Det verkar som om Sami är den av de tre som har varit mest målinriktad på att bli stor inom sociala media.
2020-05-16, 12:39
Medlem
Sami borde inte starta en yt kanal med en alkisjude, det kommer han tappa på så det skriker om det, hade han kört solo eller med sina riktiga vänner så hade det gått bra!
2020-05-16, 12:40
Medlem
mscatzys avatar
Sami har låtit sig påverkas av andra männskors åsikter. Det var något att bita i till alla som upphöjer Sami och hävdar att han är så ärlig och så mycket sig själv.
2020-05-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Hon verkar ha som mission att krossa Jass. Det är väl hennes dåliga samvete, om det finns något under alla fettlager. Hon är mer besatt av det här än Jass. Jass har ju sagt att hon hoppas att hon ska kunna umgås normalt med Ami på utsidan men att hon ser att Ami inte alls är intresserad av det.

Jass är smal och vacker, hon kan äta hur mkt som helst utan att gå upp i vikt, sånt retar på en som blir bara fetare och fetare. Jass hittade kärleken i huset, Amilia kan inte ens älska ngn på "det sätt" har hon sagt. Amilia gjorde allt för att förstöra det mellan Jass och Martin, det har hon själv sagt, men lyckades inte. Amilia vill också tro att hon hittade kärleken i huset men Lennie har Anna. Var inte Amilia efter Martin innan det blev Jass och Martin? Jass är kvar i BB som Amilia ville vinna. Amilia är avundsjuk, därför vill hon krossa henne!!
2020-05-16, 12:43
Medlem
mscatzys avatar
Sami säger att han har varit en restriktiv version av sig själv, inte varit 100% sig själv och önskar att han hade visat mer av sig själv. Jag håller inte det emot honom men är det därför att han är så populär? En kameleont som anpassar sig i alla situationer.

Noterat.
2020-05-16, 12:43
Medlem
ingen av deltagarna tror att dom vinner, well well
2 av 3 tror på lennie, vi har en vinnare!!! LENNIE 2020 BB
2020-05-16, 12:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
100%! Haaaar vi en surpuppa? Jajamän 🤣🤣🤣

What? Hörde bara att det första Lennie kommer göra när han kommer ut är att höra av sig till Anna och började nästan gråta. Hörde ingenting om Mergim. Fortsätter Mergim med sitt sjuka kontrollbehov och svartsjuka på utsidan så kommer relationen mellan Lennie och honom att klinga ut. Kommer inte funka, då får nog Mergim jobba med det ordentligt , kanske genom terapi för det där kommer förstöra mycket i hans liv tyvärr. Självinsikten och hans osäkerhet bör han arbeta med mycket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in