2020-05-16, 11:16
Medlem
mscatzys avatar
Kan inte produktionen skriva? Verkar som om det ofta är felskrivet.

Alla är olika. En del har temperament, en del är lugna. Själv har jag temperament och kan helt och fullt ha förståelse för temperamentsfulla människor.
2020-05-16, 11:17
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
måndag den 18 maj 2020 klockan 21.00

Jobbigt för dem att vänta hela långa dagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
När är finalen?

Har googlat och hittar inget om datum och tid.
Samma tid som vanligt på månadagar.
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
måndag den 18 maj 2020 klockan 21.00

Tack
2020-05-16, 11:18
Medlem
Citat:
OFFERKOFTAN på idag sluta sök sympatier jävla skådespelare

Den här ju tyvärr varit på hela säsongen (på henne och på vissa andra deltagare) men jag fattar inte att Jasmine lyckas lura folk med den.. Jag tycker att det är så genomskinligt som det kan bli... Varenda människa som sagt något som inte passar stunden har hon varit jäkligt aggressiv och utåtagerande mot..Inte bara en gång utan mer som ett mönster.. Det är ett obehagligt beteende, när någon ifrågasatt en vanlig grej så här hon huggit direkt, från större saker till mindre saker..Men det skulle i nuläget inte förvåna mig om hon gick och vann för tittare glömmer så fort verkar det som..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Så bra skrivet!! Kan inte förstå hur man kan tycka om Amilia. Förvånad över att Jassa är en av få i huset som ser och har sett vad Amilia håller på med. Hon står upp mer eller mindre helt själv mot henne. Sjukt starkt i mitt tycke! En stor anledning till varför jag beundrar henne. Hon må va flamsig men hon kan se att en människa är manipulativ och behandlar folk dåligt. För mig är det mer värt än att kunna alla världsdelar och hur många landskap det är i Sverige. Varken Sami och speciellt inte Lennie ser vad Amilia är för människa..

Jag tror att sådana som har ett stort behov av bekräftelse och beröm och som inte kan hantera kritik dras till sådana som hon. "Vänskap" med sådana har bara ett syfte: Man ser varandra som perfekta människor, kritik för dem betyder motsatsen, är man perfekt finns det inget att kritisera. Så länge man ömsesidigt hyllar varandra är man "bästisar." De ser inte varandra realistiskt utan bara idealiserar och drar nytta av varandra: Tillsammans är vi dom bästa av människorna! Vänskapsyttringar är storslagna, det är stora ord och gester, allt är överdrivet för att det är ett skådespeleri och inte äkta. Om man inte förstår att de ljuger kan man tro att deras vänskap är större än vänskap som man beskriver med mindre entusiasm. Den här "vänskapen" är tunn och ytlig och ett enda felsteg eller fel ord kan ta slut på det. Det är mest bara stora ord och lite handling. Man växer inte som människa med sådana här relationer, man stannar till i idealiseringen. Vi blir människor med hjälp av andra, vill man växa och utvecklas och ha djupare relationer behövs det även kritiska ögon.

Jasmine säger ibland så dumma saker att det blir t o m underhållande. Men så dum har hon aldrig varit att hon skulle ha trott på Amilias skådespeleri. Hon har alltid genomskådat henne. Hon växte i mina ögon när hon avslöjade henne igen, hon lät sig inte luras. Det kan vara svårt att genomskåda Amilias sort, de kan vara väldigt listiga och charmiga och om man inte själv råkar ut för deras jävulskap kan man missa det. Amilia tål inte Jasmine eftersom hon kan inte lura henne, hon ser bakom hennes yta.
Medlem
mscatzys avatar
Verkar inte som om hon ska göra något vettigt för sig själv med pengarna? Kanske lägga på en lägenhet eller investera på något sätt.
Medlem
Gallagherss avatar
Mest korkade svaren jag någonsin hört.
2020-05-16, 11:20
Medlem
Är jasse efterbliven eller, återupprepar sig 3 ggr och bara käbblar, avbryt idioten, hon kommer inte ens få ett korvöre av den millen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Mest korkade svaren jag någonsin hört.
Ja, det var inte roligt....
Medlem
mscatzys avatar
Folk vill ha PK-svar. Trött jag blir...
2020-05-16, 11:21
Medlem
Jag.skäms.ihjäl

Hon kan ju inte svara på frågorna. Hon är så jävla blåst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in