2020-05-17, 23:56
Medlem
Fp
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-18 kl. 00:03.
2020-05-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Känns som någon vill ha upp Samis odds genom att lägga en större summa på Lennie.
Och sedan tokköra Sami för att få igen cashet. Normalt går ju oddsen som trappsteg men i detta fall föll det på 10 minuter? Hur känner du inför det upplägget?
Ja du, känns lite långsökt att någon skulle göra något sånt. Men man vet ju inte Kanske är spelbolagen själva som är osäkra på hur dom ska sätta oddsen just nu?
2020-05-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kom igen nu Flashback. Maxa era röster på Sami. Kan ni tänka er Amilia, Mergims och Antys glädjescener om Lennie vinner?! För att inte tala om Lennie. Tråkigare person får man leta efter. Usch, så vidrigt. Kommer inte att hända men ta inte den risken, tack.
Kloka ord!
OnT rösta på Sami.
2020-05-18, 00:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag ser Sami och Julia som likvärdiga finalister.
Jag skulle ha svårt att välja en av dom.
Så jag hade delat 4röster.
2 på Sami och 2 på Julia.
Jag hoppades på att någon av dom två skulle vara vinnare.
Nu finns det bara en deltagare som jag röstar på
och det är självklart Sami kung Jakobsson

Julia har bidragit med nästan all underhållning.
Och Sami har bjudit på sig själv och även bidragit med mycket underhållning.

Dom man kommer komma ihåg mest av säsongen är Julia och Sami.
Resten av deltagarna kommer falla i glömska.

Fasen vi håller jämna steg Lun, hade man röstat kvar hade Jullan varit kvar utan minsta tvekan.
Är det någon som hade vunnit att satsa på något efter BB så hade det varit Jullan för hennes häng är äldre och lojala ut i fingerspetsarna. Men jag tror inte att hennes intresse är så stort, tyvärr. Hon vill nog köra sitt eget race med ett lugnt liv med Svantekillen.

Inget snack om att hon är väldigt underhållande och säger vad hon tycker rakt ut. Det finns en marknad för det kära Jullan. Det är den typen av människor Alsing älskade.
2020-05-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Men den där människan bbpolisen eller va fan hon kallades, det var väl ett Instagram konto?
Det låter ju på du som hon hängde här?

Det är fortfarande användarna här som har tagit upp kontot och velat att hon ska hängas ut endast för att man blir så kränkt av åsikterna. Likadant om man skriver något positivt om någon annan deltagare eller negativt om Sami så kommer polisen direkt.
Aldrig läst en flashbacktråd där man är så emot det fria ordet och där användarna blir avstängda på löpande band för att de inte kan respektera reglerna. Riktig skamfläck av flashback.
2020-05-18, 00:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag tycker man kan begära att vinnaren av Big brother i alla fall ska bjuda på någon slags underhållning. Tänker er ett hus med enbart Lennie i, vem skulle orka titta ens 5 minuter? Känns som bara Frida av årets deltagare skulle kunna bjuda på sämre underhållning.
Halva tiden låg Lennie inne i rosa sovrum och sa inte ett jävla skit.
Det är bara sista 2-3v som Lennie ens har vart med andra i huset.
Det har vart Mergim Mergim Mergim enbart för Lennie.
Och Det enda roliga Lennie gjort är Laga mat, inte direkt kul att se. Vafan.
Alla andra i huset är fan roligare än Lennie.
Snubbe lär ta ut sina tummar ur Röven och Munnen nu.
Skulle inte förvåna mig om Lennie slutade med Napp innan han gick in i huset.
Mer tafatt snubbe får man leta efter.
Rider på andra i huset och är inte någon underhållare direkt.
Säger 2meningar om dagen.
2020-05-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
En desperat kvinna... jisses. Sami kommer supa och knarka bort pengarna. Killen verkar ha 1 max 2 hjärnceller i behåll
Både Sami, hans mamma och hans syster har sagt att han kommer betala av skulderna med pengarna. Moa Wallin har dessutom pratat om skulderna under en veckofinal och tagit upp att pengarna hade kunnat täcka skulderna.
Så sluta upp med ditt nonsens, Zingos!
2020-05-18, 00:06
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ja du, känns lite långsökt att någon skulle göra något sånt. Men man vet ju inte Kanske är spelbolagen själva som är osäkra på hur dom ska sätta oddsen just nu?

True. Trots det är ju ligger ju ändå Sami nästan 80% högre i rankingen till vinsten. Så det är inte heller lite.
Men en sänkning på 60 enheter utan trappa betyder mer att en eller två stora insättningar har genomförts.
2020-05-18, 00:07
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Kom igen nu Flashback. Maxa era röster på Sami. Kan ni tänka er Amilia, Mergims och Antys glädjescener om Lennie vinner?! För att inte tala om Lennie. Tråkigare person får man leta efter. Usch, så vidrigt. Kommer inte att hända men ta inte den risken, tack.

Deras tårar och bitterhet om Lennie inte vinner skulle nästan väga tyngre än glädjen över Samis vinst. Lennie har oavsett ”vunnit” två stalkers på livstid. Förstår dock inte riktigt varför Anty är så engagerad.
2020-05-18, 00:10
Medlem
Citat:

Tror du att dom tror att han kommer vinna? Ingen är så dum i huvudet. Det har varit klart sedan dag 1 att Sami kommer vinna. Det man hoppas på är att det blir Jasmine eller Lennie så det blir kalabalik bland facebook morsorna. Där kan vi kalla underhållning.
2020-05-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
MONTENEGRO ÄR EN STAD I KROATIEN!!! - Jasmine Armstrong BB2020
Eller det hon sa idag: "Jag visste inte att man hade känsel i ögat".
2020-05-18, 00:11
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Halva tiden låg Lennie inne i rosa sovrum och sa inte ett jävla skit.
Det är bara sista 2-3v som Lennie ens har vart med andra i huset.
Det har vart Mergim Mergim Mergim enbart för Lennie.
Och Det enda roliga Lennie gjort är Laga mat, inte direkt kul att se. Vafan.
Alla andra i huset är fan roligare än Lennie.
Snubbe lär ta ut sina tummar ur Röven och Munnen nu.
Skulle inte förvåna mig om Lennie slutade med Napp innan han gick in i huset.
Mer tafatt snubbe får man leta efter.
Rider på andra i huset och är inte någon underhållare direkt.
Säger 2meningar om dagen.

Jag håller verkligen med. Alla hans tråk-fans bara ”Men Lennie är så snääääll”. Han är feg, konflikträdd och tråkig. Att till och med vara så pass rädd för 25-åriga Amilia att han inte vågar henne skärpa sig när hon fulgrät och kraxade ”ääääälskling” säger allt om vilken fjant han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in