Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Lägg av. Din allmänna okunnighet är nästan lika pinsamt påtaglig som Paolos sexköp natten innan.
"Socialarbetare och poliser vittnar om att villkoren har blivit tuffare och forskare, exempelvis vid universitetet i Heidelberg, har kunnat påvisa sambandet att länder som legaliserat prostitution och sexköp generellt också i högre utsträckning drabbas av trafficking och människohandel"
https://www.svd.se/bekampa-prostitution--legalisera-inte-sexkop
Vad tror du hans nyvunna flickvän tycker om att Paolo "leker av sig" på en illegal lägenhetsbordell mitt i natten? Blev hon glad menar du och applåderade det hela så att hon själv slapp ställa upp? Kryp du tillbaka ner i sängen och göm dig under täcket.
aha så dina argument bygger på vad ett kristet konservativt ungdomsförbund tycker?
De kommer inte med några lösningar utan pekpinnar. Att legalisera innebär att det blir enklare att kontrollera. Ungefär som systembolaget var en del för att göra svenskars alkoholkonumtion "bättre" så kan en legaliserad sexköp förb¨ättra villkoren för de soma rbetar inom det.
tja, det vet inte jag eller du. Förmodligen blev hon inte så glad men det är mellan henne och paolo. Min partner blir arg på mig när jag vill vara själv ibland, vet inte om vi ska förbjuda alla att vara själva bara för det. Tack, ja det är nog bäst, ska läsa lite och glömma bort corona och alla er arga vänstermuppar ett tag.
Sovgott, hoppas din vita rustning är lika vit imorgon.