2020-05-15, 23:34
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Självklart. Men horkarlar som inbillar sig nåt annat kan ju börja sälja sina rövhål åt 10-15 snubbar varje dag så att de får känna på hur härligt det är med lite köpesex och känna på hur lyckliga de blir av yrket som givetvis kommer att göra dem till miljonärer också.

Ärligt talat så tror jag många män hade sagt jag till en årsinkomst i miljonklassen för att ligga med kvinnor som ser bra ut. Men nu är ju branschen ganska fördealaktig för kvinnor och inte för män.

Hade den varit mer fördelaktig för män hade ni kvinnor gnällt om det också.
Citera
2020-05-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Varför skulle en miljonär sälja sex?

Ni fattar väl att så fort de INTE säljer sex så är de fattiga. Man kan väl inte klassas som höginkomsttagare för att man säljer sex, de deklarerar inte, står utan socialt skyddsnät och är inte kreditvärdiga för fem öre! Inte heller kan de använda sexet som kvalifikation på sitt CV.
Lol...jag känner prostituerade som äger tre hus, ett par bilar och har pengar på banken utomlands så ditt skitsnack funkar tyvärr inte.

Allt är inte svart & vitt här i världen........
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Hon är rik för att hon valt prostitution. Hade hon inte valt prostitution hade hon fått bli städerska, servitris, receptionist eller något annat tråkigt.

Jag kan hålla med om att timlönen är bra, men du bör ha i åtanke att de här personerna antingen i grunden har hallickar eller lever på socialbidrag(a-kassa i bästa fall) och vad kan de göra med sina pengar egentligen? Allt måste betalas cash för inkomsten är svart. Och även om man har en timlön på 3000 i deras sits så innebär det inte att de kan köpa hus, bil etc som vanliga höginkomsttagare gör, så därför får de en väldigt konstig livsstil, där de inte mår särskilt bra.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Är du helt jävla din i huvudet? För det första är det ingen timlön, det är betalt för att en vidrig äcklig gubbe ska använda din kropp för att tillfredsställa sig under en timme. Det lämnar ärr för livet som kanske aldrig läker. Och det är förövare som dessa som utsätter kvinnorna för detta. Vidrig a svin, ingen skillnad mot kapten Klänning och andra sexförbrytare. Människor som utnyttjar utsatta kvinnor på det här sättet ska ifrågasättas.

Hur föreslår du att omyndigförklarandet av kvinnor går till? Och när tycker du att det ska införas?
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Han ville ju skita ner sig.

Hur menar du? Torska eller? Vad skulle han vinna på det? Han kommer ju att förlora miljoner nu.

Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Gangbang!

Okej. Han är sån.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumperstiltskin
Precis...knappast så höga studieskulder där, så att säga...Jävla lowlife är vad han är...Undrar vad alla fastrarna i Italien tycker nu...

Kanske inget. I de flesta länder ( inte Sverige då ) så är det inte SÅ hemskt att besöka en prostituerad. Fast vem vet. Dom kanske skäms som fan. Värst är det nog för han 25 år yngre tjej. Hon måste känna sig bra jävla dum nu.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Att stödköpa produkterna hjälper ej, då bolaget som äger varumärket ”Paolos” helt har brutit med Paolo och de lär så snart som möjligt döpa om produkterna.

Sedan är det svårt att undvika de stora PK-kedjorna som ICA och Coop. Men försöker handla på Lidl och Ahmeds Livs när jag får tillfälle.
Jag såg det, menade att det vore bra om de kvarvarande Paolos fryspizzor osv börjar sälja som fan nu som ett finger mot den här politiskt korrekta häxjakten, sedan när Evanoff Group AB har ändrat namn på deras fryspizzor, tomatsåser och pastaprodukter, ja då är det bojkotta deras produkter som gäller tills de tar tillbaka Paolo Roberto. Hela orsaken till att de överhuvudtaget har sålt något beror på att de har använt Paolo Roberto som poster boy.

I alla fall så köper jag ändå bara Anamma's vegopizzor och Lidl's veganska spenatpizza, så det är ingen större förlust för min del så sett, men det är tråkigt att de jävlas med Paolo Roberto på det här sättet, eftersom han är en bra man. Det vore bra om han kunde starta ett eget företag och komma ut som vinnare.
Citera
Medlem
Såg Paolo Roberto bli intervjuad av Jenny S i efter fem (bandad). Han såg ut som en liten hundvalp som blivit påkommen med att sno en korv till grillkvällen.

Märkligt att han försöker göra sig själv till ett offer, likt en kvinna brukar göra när de åker fast. Han sa något typ att "nu går allt så bra och då måste jag sabba allt själv", "alltid likadant varje gång". Sedan att det var "första och enda gången".

Varför inte istället stå upp för vem han är och säga att han var kåt, att detta är den enkla vägen utan förpliktelser? Han lever på detta sätt, alltså intervjun, inte upp till sin image som machoman!
Citera
2020-05-15, 23:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Varför berättar du om ditt sexliv i en tråd om Paolos sexköp?

Mest fantasier och drömmar skulle jag tro.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Varför skulle en miljonär sälja sex?

Ni fattar väl att så fort de INTE säljer sex så är de fattiga. Man kan väl inte klassas som höginkomsttagare för att man säljer sex, de deklarerar inte, står utan socialt skyddsnät och är inte kreditvärdiga för fem öre! Inte heller kan de använda sexet som kvalifikation på sitt CV.

Höginkomsttagare är man väl om man tjänar mycket bättre än medellön?
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rottanottan
Kan man hoppas på en fup? (Gärna med bilder på kräket)
Det blir ingen förundersökning med ett bötesbrott som endast renderat i en åtalsunderlåtelse.
Citera
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Du är ett mongo om du tror att Paolo Roberto dels skapat företag, ordnat arbetstillfällen eller skulle vara till hjälp i kampen mot feminism eller globalism.

Paolo är och har alltid varit en kriminell och våldsam och impulsiv invandrare.

Han lagar inte sin egen mat och han har inte skapat sitt eget företag. Han är frontfigur och ansikte för en aktör inom halv- och helfabrikatmatindustrin. De verkliga ägarna ger honom roylaty för att nyttja hans namn. Orsaken till att han kan få betalt för sitt namn är att han kan svansa runt i teverutan. Nu emellertid så har han vaskat den möjligheten för överskådlig framtid.

Hans enda uppgift var att vårda varumärket - dvs sin egen image - men det gick ju inte så bra...

Är du så infantil att du tror att en sådan människa har ett operativt ansvar inom ett stort företag med distribution över hela landet?

Hahaha!

Givetvis har det inte heller skapats arbetstillfällen. Ifall folk inte köpte Paolos ravioli hade de köpt ett annat fabrikat. Eller samma fabrikat - bara utan att behöva betala en premie till Paolo för varje förpackning.

En enda sak har han sagt med substans och det är att han är en äcklig parasit som bör avlivas. Men det borde ha skett för 30 år sedan.

/Johan

Och Bill Gates och Steve Jobs skapade förstås heller inga arbeten för folk kan ju bara köpa telefoner och datorer av andra märken istället. En avundsjuk cuckoldad kommunist som du borde se över om du inte kan investera i ett par testeronsprutor istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Själv dejtar jag bara yngre snubbar .. vältränade , mycket energi och riktigt hårda kukar 😋

Gott för dig. Har inget emot äldre damer om de tar hand om sig och inte ser 10 år äldre ut än vad de är vilket många gör efter 32. Och så kan de sin sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in