Citat:
Ursprungligen postat av
creer
Att stödköpa produkterna hjälper ej, då bolaget som äger varumärket ”Paolos” helt har brutit med Paolo och de lär så snart som möjligt döpa om produkterna.
Sedan är det svårt att undvika de stora PK-kedjorna som ICA och Coop. Men försöker handla på Lidl och Ahmeds Livs när jag får tillfälle.
Jag såg det, menade att det vore bra om de kvarvarande Paolos fryspizzor osv börjar sälja som fan nu som ett finger mot den här politiskt korrekta häxjakten, sedan när Evanoff Group AB har ändrat namn på deras fryspizzor, tomatsåser och pastaprodukter, ja då är det bojkotta deras produkter som gäller tills de tar tillbaka Paolo Roberto. Hela orsaken till att de överhuvudtaget har sålt något beror på att de har använt Paolo Roberto som poster boy.
I alla fall så köper jag ändå bara Anamma's vegopizzor och Lidl's veganska spenatpizza, så det är ingen större förlust för min del så sett, men det är tråkigt att de jävlas med Paolo Roberto på det här sättet, eftersom han är en bra man. Det vore bra om han kunde starta ett eget företag och komma ut som vinnare.