2020-05-16, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Personligen ser jag porr som värre än sexköp. Porr kan kollas på av barn. Porr kan vara mer beroendeframkallande. Prostitution kan regleras i Sverige så vi vet att tjejerna har det bra. Men någon porrfilm på internet inspelad i typ Thailand eller Mexiko kan vi inte kontrollera omständigheterna kring.

Håller med, borde förbjudas inom landets gränser. handlar inte om PK elelr dylikt, det handlar om en högre respekt och moralism som jag tycker ett modernt samhälle ska efterleva.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jaså du tror såklart på "corona" också. Oväntat. Vad mer tror du på? Klimatkrisen?

Jeez, att man ska behöva leva i en värld med så många puckon.
Jaa du. Känns det ensamt? Ett tips! Lägg ut dig själv och en prislapp. Du gillar ju hela grejen! Kom igen nu🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Att bli av med jobbet och bli uthängd i media för en fortkörning känns rätt så överdrivet.

Är det någon som har blivit det eller? jag känner dock ingen hahaha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Ombyte förnöjer, men jag förstår vad du menar.

Det besvarar inte frågan. Varför ser man inte till att ha ombyte hela tiden då? Varför inleda en monogam relation med en kvinna, lura henne att relationen är det och sedan inte bara vara otrogen, utan till och med gå till horor??
Citera
2020-05-16, 01:19
Medlem
Apansiktets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Eller citationstecken, funkar bra i vilken situation som helst...
Men ta mig fan, jag har precis börjat praktisera "Man säger citationstecken inte sitva schontäcken!" men ändå åkte jag dit så det smällde om det här
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Vi har ingen lagstiftning som förbjuder porr, det är otroligt lättillgängligt men samtidigt moraliskt fel. Det är min personliga övertygelse. Synd att bara feminister har kapat diskussionen, vi är många inklusive mig själv som varken är feminist eller kanske tillhör någon -ism överhuvud taget som tycker sexlagstiftningen i Sverige är sund.

Det är svårt med porr, svårt att verifiera över huvud taget, därför tycker jag ett totalförbud skulle vara bra där också.

Porr, moraliskt fel? Du är ju idiot på riktigt. Helt ärligt större idiot än PR.
Citera
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Men det har sagts att horan kom från en av de allra fattigaste länderna. Läste något om Moldavien också. Polen kan väl knappast räknas dit. Tror inte att det är hon, du trollar och folk köper det rakt av.

Jag var ju där i tisdags. Varför skulle jag trolla? Fick nu veta via PM att det troligen inte var den jag knullade utan en annan so. Nu flytt till Jönköping och horar där. Det var nog en lägenhet som delades av ett antal horor. Jag kanske då ändå inte är buksvågerbmed Paulo ändå. Fan också!
Citera
2020-05-16, 01:20
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Absolut. Finns säkert stora pengar att tjäna. Men till vilket pris? Fy sjutton kan inte vara ett lätt jobb. Antar att man måste vara bra på att stänga av.

Nja hennes exakta citat var ju trots allt att "det är sååå enkla pengar". Det finns nog ingen universell sanning som gäller för hur man upplever ett jobb. Det är olika för olika personer helt enkelt. Som med allt annat.
Citera
2020-05-16, 01:20
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apansiktet
Men ta mig fan, jag har precis börjat praktisera "Man säger citationstecken inte sitva schontäcken!" men ändå åkte jag dit så det smällde om det här

Sorry, förutom att jag gillar horor och porr så är jag en sk besserwisser
Citera
2020-05-16, 01:21
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Han är alltså 51 år gammal och är ihop med en 25-årig vältränad tjej.

Han skryter med hur lyckliga de är tillsammans.

Sen letar han luder och doppar kuken i en sönderknullad fitta, knullad av 11 män samma kväll (kvällen som razzian).

Han kanske var ute efter något slappt eller så? 25-åringen kanske var lite för tight för honom...
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Det finns en gråzon, man får utvärdera från fall till fall. I detta fall, gällande Paolo skulle jag personligen slutat köpa in produkterna, för de skulle inte sälja längre. rent affärsmässigt. Sedan har alla stora företag etik policys. Det här med att jag står för sexlagstiftningen är mer på ett personlgit plan. När det gäller affärer så får man helt enkelt föra en dialog med ägarna i företaget om etikregler, här har man ju lite spelrum att föra in personliga åsikter, då brukar jag markera mot sådant här som sexköp osv.
Blablabla.

Svaret är alltså nej. Det är inte hur allvarligt brottet är utan det är något annat underliggande. Det är en fix ide som varken majoriteten av de andra länderna i världen eller ens svensk lagstiftning har som utgångspunkt. Trots det så avslutar alla samarbetet med honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Man är inte skruvad för att man tittar på porr. Däremot är det nått fel om man vill lagstifta om helt naturliga saker. Flytta till Iran eller Saudiarabien.

Det är högst normalt att ha en sexdrift, högst normalt att vara otroligt tänd på tjejer och deras fittor. Det är normalt att snabbt vilja gå in på nätet och titta på dessa och jag förstår de som gör detta.

Det tar inte bort faktum att troligtvis 99% av de som tittar på porr kommer förr eller senare titta på utnyttjade tjejer och genom detta stödja just detta. Kan vara svårt att ta in när man sitter i sin trygga bubbla hemma i soffan.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-05-16 kl. 01:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in