2020-05-16, 00:45
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Såg ett inslag där de kallar sexköp för någon form av våldtäkt, kommer inte på de exakta orden men var typ indirekt våldtäkt eller nåt sånt. Ett hån mot de som blir våldtagna på riktigt tycker jag.

Rent juridiskt så finns det inget som heter indirekt våldtäkt. Men Dinamarca är ute och härjar i förtalslandet.
Citera
2020-05-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
"Brottsoffret"

Jag undrar om kvinnan i fråga ser sig själv som ett brottsoffer. Men det är väl ingen som bryr sig om det..

Verkar finnas en hel del andra som tycker sig ha rätt att tala för henne. Människor som inte har en aning om vem hon är. Dinamarca, Snecker, Cissi Wallin, ett antal hjärndöda kvinnor i denna tråd. Hur vore det om kvinnan i fråga fick tala för sig själv?

Det lär väl komma någon intervju med henne snart. Kvällstidningarna betalar nog motsvarande många halvtimmar.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Någon som tror Paolo riskerar att begå självmord efter allt detta? Man verkar ju ha brutit kontakten på alla fronter när det kommer till hans ekonomi.

Det skulle hedra honom - men han kommer säkert att låta skriva en bok om historiens största varumärkes-haveri - OCH vägen tillbaka.

Det blir en dubbelvolym - med efterföljande turné - där han och Per Holkneckt gör en liten exklusiv kollaboration.

Ryktas att de ska släppa en kalsongkollektion tillsammans också!

/Johan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Sa hon det till dig?
Blir man automatiskt våldtagen om man är fattig eller inte köpt lägenheten?

Kanske är det så att hon utnyttjar Sverige och bara jobbar med att sälja sex, kan det inte vara så enkelt?

Vet inte faktiskt, hittade henne via hans insta.

Ännu en dåre. Det handlar inte om det, det handlar om att ekvationen inte går att lösa, antingen gör hon det frivilligt eller inte, det vet varken du, jag eller Paolo. Det går inte att kontrollera heller.

Så när han knullar den där tjejen, så vet han inte. Så han och andra ska undvika straffansvar genom rent lotteri? Har man tur kanske man knullar en frivillig sexarbetare och går fri, har man otur så är hon en sexslav.

Är det så du resonerar? Är du för trafficking?
Citera
2020-05-16, 00:47
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Rent juridiskt så finns det inget som heter indirekt våldtäkt. Men Dinamarca är ute och härjar i förtalslandet.

nä jag vet men kommer inte ihåg vad experten sa. Det var inte dinamarca
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Ja, det fanns kvinnor som låg med mig frivilligt när jag var arbetslös och fattig i min ungdom. De tyckte inte att jag var så vidrig att de krävde betalt för att ligga med mig. Tänka sig?

De var fortfarande under dig i status annars skulle de inte ha legat med dig. Och som jag var inne på i det förra inlägget behöver det inte bara handla om ekonomi.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Han kanske ville leka doktor, något som 20 åringen sa nej till

Enligt hennes profilsida så tar hon den i tvåan, kanske var det som lockade?!?
Citera
2020-05-16, 00:48
Medlem
hardusettminapas avatar
Vad hände med all publicitet är bra publicitet?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Nej, men att behandlas som fredlös, spetälsk,
kan inte vara lätt att ta sig ur...
PK-media är som en ond jävla sekt att ge sig i kast med. Det var väl hans största misstag i livet tycker jag. Som programledare tvingas du göra avbön i direktsändning om du slinter med tungan. Bara ta en titt på morgonsändningarna. Där vågar ju snart inte programledarna tala fritt med risk för att falla utanför PK-mallen. Minsta lilla felsägning - speciellt som manlig programledare - så sitter kvinnorna i studion med hakorna i golvet. Kan inte räkna upp alla gånger jag tyckt synd om exempelvis Steffo på fyran, som gillar att skämta. Vakta din tunga!

Jag har aldrig satt på en hora, men gjort bra mycket värre saker i mitt liv. Har aldrig blivit utfryst av vänner och bekanta för det. En ursäkt för sina misstag räcker långt i min värld. I media är du gone för alltid. Alla vänder dig ryggen och visar vilka ytliga manusstyrda svin de är.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Ja om vi kommer överens om att du ger mig pengar och jag knullar dig så är det frivilligt, vad är det som är konstigt med det? En frivillig överenskommelse.

Det är det inte om jag är traffickad och lever under hot av någon, till exempel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja han borde inte pudlat, men det är svårt i hans situation. Hade helt klart varit bättre om han sa att han köpt sex och att lagen borde ändras. Det hade väckt debatt kring den här mansfientliga lagen och den hade tagits bort senare. Men Paolo hoppades väl på att om han pudlar och visar sig ödmjuk så blir han förlåten, mycket står ju på spel för honom här.

Ja helt riktigt. Överhuvudtaget är det ganska bisarrt att folk reagerar så här i dagens porrliberala samhälle. Tydligen är det "it''s the current year" för allt från negrernas och muslimernas rätt att erövra världen till feministernas rätt att få föda mulatter och arabungar, men om en vit man betalar för sex, ja då jävlar anamma!

Ja, han kände sig pressad och inte lätt att veta hur man själv hade agerat i hans situation. Det har drevats mot Paolo mer än någon annan kändis. Inte ens kändisar som torskar för kvinnomisshandel eller mord får detta drev mot sig.

Men att pudla inför vänstern är alltid fel. Finns studier på det där från USA där man låtit liberals ta ställning till en man som uttalat sig sexistiskt. I ena fallet får de veta att mannen pudlade från sitt uttalande, medan i andra fallet får de veta att mannen stod på sig. Dessa liberals blev betydligt mer förbannade på mannen som pudlade, för där känner de av svaghet och får blodvittring, vilket triggar dem att attackera. Tror det är det som får Alexander Bard att komma undan med så mycket (samt att han är skyddad av bög-kortet).

I mer normala länder som Italien, Spanien eller USA går folk inte bananas över att en kändis köpt sex.

Citat:
Frank Andersson kanske helt enkelt är lite mer badass?

Frank var helt klart mer badass. Samt att den feministiska intoleranta synen på sexköp inte fanns i Sverige på 80-talet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
nä jag vet men kommer inte ihåg vad experten sa. Det var inte dinamarca

Oaktsam våldtäkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto