2020-05-16, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det är första natten som Lennie ska sova själv i huset.
Stämmer inte, han sov i lilla bb själv
2020-05-16, 00:18
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Japp. Jag menar att hon snacka om "girlcode" är ju fan bara löjligt. Hör hon inte ens själv vad hon säger? Girlcode, och sedan kysser en annan tjejs kille. Wtf. Jag var så på Jas's sida och älskade när hon drog upp fingret mot henne.

Så sant!
Jag är verkligen inget fan av Jassa.
Men en sak ska du veta:
JAG ÄR PÅ ALLAS SIDA MOT AMILIA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Håller med om allt.
Lenny var ju helt enkelt sig själv i början, sen förstod han att han var tvungen att "steppa" 😁 upp för att inte bli utröstad.
Och så började han skämma ut sig med sina pinsamma fjanterier, det är ju iofs säkert den enormt låga nivån överlag på årets deltagare som varit orsaken att han började skutta, hoppa och skrika som ett adhd barn.
Han såg väl att tex Mergim och Jasmine vann populäritet med sånt beteende och härmade dom helt enkelt.
Men alltså, har karln ingen självrespekt? Han är snart 40 år och skämmer ut sig så totalt!
Pengar ÄR inte allt! Man ska kunna se sig själv i spegeln också.
Tycker precis likadant
Medlem
Citat:
Fingret bakom gardinen var klockrent.
Helt klart. Älskade när Amilia sa till Jas "Men tänk på girlcode" och Jas irriterande bara "Ja, jag skall tänka på Girlcode, tack Amilia". Då förstod Amilia att Jas inte tänker ta hennes skit. Verkar som om flera var på Jas sida också. Älskar det.
2020-05-16, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Sami vinner!
Den enda som rakt igenom varit sig själv OCH bjudit på sig själv

Som du säger så byter ju Lennie fasad i takt med att folk åker ut. Älskar att Julia tryckte han hårt mot väggen igår.
Så hårt att hans "neutrala fasad" sprack
Älskar också att Julia gjorde det
Senast redigerad av mimmikatten 2020-05-16 kl. 00:22.
2020-05-16, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det är därför folk dör som flugor i Sverige. Men det har alltid varit så i Sverige att ekonomin går före allt annat, skit i folket.

OnT: Tror ni att homoparet äntligen kommer ha sex när Lennie går ut ur huset? Allt i deras ensamhet, inga kameror eller vittnen.
Utan tvekan, både varför vi dör som flugor och om grabbarna grus kommer ha sex.
2020-05-16, 00:20
Medlem
Citat:
Fingret bakom gardinen var klockrent.
Nja.... Då hon tror på Martin så per automatik så blir ju även Amilia oskyldig. Varför ett FU då? OM vad??? Inget hade ju tydligen hänt. Men men... Jassa har en aningens problem med hörförståelse.
2020-05-16, 00:21
Medlem
Om Lennie vinner, så kommer Amilia bli så självgod och tycka att det rosa rummet vann. Vill inte ge henne det heller

Sami ska vinna
2020-05-16, 00:21
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stämmer inte, han sov i lilla bb själv

Ok, då har Lennie fel, för det var han som sade det.
2020-05-16, 00:24
Medlem
Citat:
Han kan ju ha menat att det är första gången i sovrummet eller så kanske han har dåligt minne som martin
2020-05-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ja, han blev väll så traumatiserad den natten. Amilia grälade i timmar... Han upplevde nog inte den sömnen han tillslut fick som en heeeeel natt!🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
sökte på Google. sedan kom det här han är ung där. ser nästan söt ut. haha. https://www.tv4.se/idol/klipp/mergim-let-it-go-och-all-of-me-hela-audition-3196141

Från ett TV4 program till ett annat. Han måste även han tagits in av produktionen. Dessutom så fick man ju verkligen reda på att idol inte är något annat än fejk, vi har ju varit tvugna att behöva lyssna på hans sjungande och sådär har han ju inte låtit någon gång när han kom in.

Jag hoppas verkligen att Kanal5 tar tillbaka sitt flaggskepp då fejkfyran totalt kört programmet i botten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in