2020-05-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Han har glömt att han dissade Amilia och sov själv i soffan en natt när de var barn och instängda i uppdragsrummet. Gissar att Amilia inte glömt.
DET har hon garanterat inte gjort!!!🤣🤣🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Här är det typ som vanligt. Eget ansvar. Jag bor i centrala Stockholm, cyklar och håller avstånd på affärer.
Ja ok. Tack.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Tror att Lenny inte ska mata råttorna
Därför inkallad
Verkar vara OK för BB att dem matar ohyra,ring Anticimex någon
2020-05-16, 00:10
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Amilia har ju gjort en live där hon snackar om att folk skall gå vidare och släppa det som har varit i bb. Wtf

Haha!
Hon är ju den enda som inte kan släppa BB fast det var veckor sen hon åkte ut..

Det visade ju bitterfittan tydligt när hon gick på Jassa igår..
2020-05-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Haha!
Hon är ju den enda som inte kan släppa BB fast det var veckor sen hon åkte ut..

Det visade ju bitterfittan tydligt när hon gick på Jassa igår..
Japp. Jag menar att hon snacka om "girlcode" är ju fan bara löjligt. Hör hon inte ens själv vad hon säger? Girlcode, och sedan kysser en annan tjejs kille. Wtf. Jag var så på Jas's sida och älskade när hon drog upp fingret mot henne.
2020-05-16, 00:11
Medlem
Raskaoverisens avatar
Rent för jäkligt att BB tillåter skadedjur.Men BB prod är rent bedrövliga detta år
2020-05-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nä. inte många som bryr sig om Corona i Sverige.
Visst några gör det,
men dom flesta lever som vanligt.
Vissa kanske håller 1-2m i kö vid kassa men i övrigt är det som normalt.

Undrar hur dom i BB tar det när dom kommer ut.
Hoppas iallafall att Sami vinner.
Vill varken se Lennie eller Jassa som finalist.
Lennie har fan inte gjort sig förtjänt av miljonen över dom 3 som är kvar.
Till och med Jassa är mer värdig vinnare över Lennie.
Ja tack for Det Nej lennie er en fin kille. Men holder også på sammi. Eller jasmine og lennie 3.
2020-05-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas verkligen Sami vinner!
Vill inte att nån från rosa rummet vinner. Rosa rummet = mobbar & utfrysningsrummet. Det är så jag alltid kommer att minnas det rummet och i den pakten. Lennie tyvärr, du va med i det, även om du inte pratade, så lyssnade du, skrattade och paktade där efter.
Sen nu på de senaste veckorna så tycker jag att Lenny spelar över. Från att typ varit tyst, osynlig i flera veckor och låg i ormgropen. Vem är du egentligen.
Sami vinn vinn. Du förtjänar det så mycket
Håller med om allt.
Lenny var ju helt enkelt sig själv i början, sen förstod han att han var tvungen att "steppa" 😁 upp för att inte bli utröstad.
Och så började han skämma ut sig med sina pinsamma fjanterier, det är ju iofs säkert den enormt låga nivån överlag på årets deltagare som varit orsaken att han började skutta, hoppa och skrika som ett adhd barn.

Han såg väl att tex Mergim och Jasmine vann populäritet med sånt beteende och härmade dom helt enkelt.
Men alltså, har karln ingen självrespekt? Han är snart 40 år och skämmer ut sig så totalt!
Pengar ÄR inte allt! Man ska kunna se sig själv i spegeln också.
2020-05-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Här är det typ som vanligt. Eget ansvar. Jag bor i centrala Stockholm, cyklar och håller avstånd på affärer.

Det är därför folk dör som flugor i Sverige. Men det har alltid varit så i Sverige att ekonomin går före allt annat, skit i folket.

OnT: Tror ni att homoparet äntligen kommer ha sex när Lennie går ut ur huset? Allt i deras ensamhet, inga kameror eller vittnen.
2020-05-16, 00:14
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas verkligen Sami vinner!
Vill inte att nån från rosa rummet vinner. Rosa rummet = mobbar & utfrysningsrummet. Det är så jag alltid kommer att minnas det rummet och i den pakten. Lennie tyvärr, du va med i det, även om du inte pratade, så lyssnade du, skrattade och paktade där efter.
Sen nu på de senaste veckorna så tycker jag att Lenny spelar över. Från att typ varit tyst, osynlig i flera veckor och låg i ormgropen. Vem är du egentligen.
Sami vinn vinn. Du förtjänar det så mycket

Sami vinner!
Den enda som rakt igenom varit sig själv OCH bjudit på sig själv

Som du säger så byter ju Lennie fasad i takt med att folk åker ut. Älskar att Julia tryckte han hårt mot väggen igår.
Så hårt att hans "neutrala fasad" sprack
2020-05-16, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Sami vinner!
Den enda som rakt igenom varit sig själv OCH bjudit på sig själv

Som du säger så byter ju Lennie fasad i takt med att folk åker ut. Älskar att Julia tryckte han hårt mot väggen igår.
Så hårt att hans "neutrala fasad" sprack
Exakt! Sami till millen! 🙏🙏🙏🙏👍👍👍
2020-05-16, 00:16
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Japp. Jag menar att hon snacka om "girlcode" är ju fan bara löjligt. Hör hon inte ens själv vad hon säger? Girlcode, och sedan kysser en annan tjejs kille. Wtf. Jag var så på Jas's sida och älskade när hon drog upp fingret mot henne.

Fingret bakom gardinen var klockrent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in