2020-05-16, 00:01
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knor
Eländigt. Tyvärr finns det bara förlorare i den här härvan.

Så sant. Ska erkänna att det varit en turbulent dag. Visste inte vart jag skulle vända mig och prövade med myndigheten för samhällsskydd och beredskap (MSB), kom efter nån timme i telefon kö fram till en gubbe som snackade om att ”tänk på vad gärningsmannen har varit med om som gjort att han blivit sånär”, bla bla bla...

men jag ger inte upp, Förhoppningsvis har nån tidning imorgon en intervju med en psykolog som hjälper oss att hantera traumat. Hur ska man t ex förklara för barnen att deras favoritpizza inte längre går att köpa på Ica ? Hur ska man göra med pizzorna som redan ligger i frysen, äta eller inte äta?

En positiv sak är med den här soppan är i alla fall att man för några timmar tvingats tänka på något annat än covid19 viruset.
Citera
2020-05-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tror det handlar mer om att den här typen av män upplever sig som mer manliga om de har en massa hemligheter för sina flickvänner och fruar. De njuter av att i smyg och bakom ryggen förnedra och skada sina intet ont anande "kärlekar" genom t.ex otrohet, hor, våldtäkter, barnvåldtäkter, sextrakasserier mot främmande kvinnor osv.

Hoppas hon (flickvännen) har bra föräldrar som ger henne goda råd. Onödigt att börja sitt vuxna liv genom att slå sina påsar ihop med den här sortens idiot.

Jag har också svårt att tro att det a) var första gången b) inte heller att det var sista.
Citera
2020-05-16, 00:02
Medlem
SweKingCalles avatar
Någon som vet om tjejen är omhändertagen ?
Blir det utvisning för henne eller har hon uppehållstillstånd kanske ?
Om hon är här illegalt tas hon in eller hur går de tillväga ?
Citera
2020-05-16, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Så sant. Ska erkänna att det varit en turbulent dag. Visste inte vart jag skulle vända mig och prövade med myndigheten för samhällsskydd och beredskap (MSB), kom efter nån timme i telefon kö fram till en gubbe som snackade om att ”tänk på vad gärningsmannen har varit med om som gjort att han blivit sånär”, bla bla bla...

men jag ger inte upp, Förhoppningsvis har nån tidning imorgon en intervju med en psykolog som hjälper oss att hantera traumat. Hur ska man t ex förklara för barnen att deras favoritpizza inte längre går att köpa på Ica ? Hur ska man göra med pizzorna som redan ligger i frysen, äta eller inte äta?

En positiv sak är med den här soppan är i alla fall att man för några timmar tvingats tänka på något annat än covid19 viruset.

Matsmart.se om någon vecka... hamstra!
Citera
2020-05-16, 00:03
Avslutad
Kan han vara inne i nån period med sex och droger? Såg honom för några månader sedan rapp, energisk och skojfrisk i sin restaurang. Nu ser han ju ut som 10 år äldre, Gammal gubbe. Mer sliten än bara denna grej.
Citera
2020-05-16, 00:04
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Nu driver du va? Rumänien? Vad har du för smak egentligen? Tänker på trashade husvagnar, gråa nedgångna lägenheter och avföring.

Haha, du har uppenbarligen inte varit där. Nu var jag visserligen i Bukarest och inte ute på landsbygden, men ändå.

Skulle säga att dessa syner inte var helt ovanliga ute på stan:

https://bestbrides.org/wp-content/uploads/2019/11/inna.jpg

https://mail-order-bride.com/images/all/70-1566457902834.png
Citera
2020-05-16, 00:05
Medlem
Observerads avatar
Reaktionerna från många här på forumet får en nästan att tro att detta är familjeliv.se. Är det så jävla illa att han har knullat en prostituerad?
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Köttmarknad som köttmarknad

Nej köttbergen med utgången bäst föredatum, gnäller om män vill ha lammkött och inte torra fläskbitar..
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Frank Andersson tog det som en man. Han sa helt enkelt "kuken ska ha sitt" och rörde inte en min.

Paolo såg däremot svennetöntig ut och stammade inför kameran.

"Jag gör alltid bort mig när allt går bra, jag menade det inte, förlåt....". En pussy i skarpt läge.

Patetiskt.

Det är ett helt annat politiskt läge i Sverige idag än på den tiden Frank gav kuken sitt. I dag blir folk kränkta bara de vistas utanför dörren.

Starka män har fallit för skiten och inser att om de inte krälar för PK:ismen så är de totalt körda. Han hade fan tjänat mer på att bara stå rätt upp och säga att han fuckade up helt enkelt. Inte komma dragandes med orsaker till sitt agerande.
Senast redigerad av RollonHomie 2020-05-16 kl. 00:08.
Citera
2020-05-16, 00:06
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Det är skrämmande och lite "imponerande" att ens varumärke kan falla sönder sådär fort. Sparken från tv4 och först bryter matbutikerna med robertos företag och sparken från radio och nu förlorar han jobbet på "paolos"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70rkBw/paolos-bryter-med-paolo-roberto

Väldigt många nobodys som vill visa sig duktiga och t ex ta bort varorna från matbutikerna. "titta vad duktig jag är, jag har tagit beslut om att ta bort produkter från någon som ligger ned".

Ingen medmänsklighet eller andra chans här inte. Allt ska bort, tystas ned och paolo ska helst försvinna från jordens yta. Sverige är väldigt kallt mot dem som inte håller sig inom sfären.

Så lever de prostituerade varje dag. Nu fick Paolo känna på hur det är.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Fattar ingen av er stela nobodys att detta sketna madrassligget kostade flera miljoner??
1.500:- ...

-pröjsade hora 1.500:-
-åkte dit och kommer med stor sannolikhet dömas till 50 dagsböter beroende på inkomst.
Högt bötesbelopp att vänta. HÖGT BELOPP!
-TV4 avslutar allt jobb per omgående. Samma med radiojobb.
Ca 1. Miljon Kronor/år minst (Farmen, Mitt kök, Paolos italienska kök mm)
-Alla restauranger och pizzerior som bär hans namn kommer försvinna. Han äger inte Något utan lånar ut namn och ansikte mot procent på vinst. Redan strypt även om det tar en tid att byta alla skyltar.
-Coop, ICA och Citygross slutar omgående sälja hans produkter.

Detta blir ”ingen framtid” och många miljoner kronor i straff.
Inte 1.500:-

Dyrt skitligg med en typ rumänska.

Hur går detta?
Paolo vet inte iaf.
Ekonomiskt inser alla.
Fullständigt åt helvete över många långa år.
Reser sig Paolo?

,

Ja precis, det är väl vad ekonomer referar till som "Opportunity cost"?
Citera
Medlem
zxcvb45s avatar
I intervjun ljög Paolo uppenbart om att det var första gången han köpte sex, tror ni att detta kommer tas upp i media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in