2020-05-15, 23:56
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRÖD
Fast det var ju verkligen inte det han gjorde. Bara en massa ömkande om hur synd det var om honom.
En riktigt självupptagen lipsill.

Han erkände helt öppet utan krusiduller vad som hade hänt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jo, den kategorin finns också i östländerna absolut. Men de finns också en hel del snygga bland toppskiktet. Jag var i Rumänien för några år sedan. Hade inga höga förväntningar men det var sanslös kvalitet, inte minst vad gäller rumpor. Även det var bättre än i Sverige.

Nu driver du va? Rumänien? Vad har du för smak egentligen? Tänker på trashade husvagnar, gråa nedgångna lägenheter och avföring.
Citera
Medlem
knarkapas avatar
Är det inte lite Italiensk kultur där män med makt köper prostituerade problemet är väl bara att Berlusconi blev mer populär efteråt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
I slutet av 90 talet drog jag hem en fet gnoa fran Malmskilnadsgatan som pastod att Paolo var en av hennes basta kunder. Hon pekade ut hans lagenhet mittemot Birkastans pizzeria och sa att ibland brande han pa henne i tvattstugan for bruden var hemma

Ovanstående ett inlägg från 2010 i tråden. Känner dock inte till vare sig postarens eller "den feta gnoans" trovärdighet.
Citera
2020-05-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Självklart. Men horkarlar som inbillar sig nåt annat kan ju börja sälja sina rövhål åt 10-15 snubbar varje dag så att de får känna på hur härligt det är med lite köpesex och känna på hur lyckliga de blir av yrket som givetvis kommer att göra dem till miljonärer också.

Det finns män som säljer röv. Ingen ser dessa män som offer. Media gör ingen stor grej av det. Polisen jagar inte deras kunder.
Citera
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Matbutiker och grossister bryter samarbete pga sexköp. Och sedan ”vi vill visa att vi inte står bakom sexhandel genom att inte sälja Paolos produkter”. Jäkla trams!

Finns det någon här som tolkar det som att din lokala ica handlare står bakom knullande av horor bara för att de säljer produkter från en sexköpare?

Sådant där vågar en seriös producent/återförsäljare inte chansa med. Både producenten som köpt rätten att använda hans namn och återförsäljare dumpar honom omedelbart. Antagligen billigast så, oavsett eventuella kostnader för kontraktsbrott. Det skulle kunna bli betydligt kostsammare om de inte tog ställning mot honom, med tanke på goodwill-förlust.

Jämför med Ludmilla Engquist som åkte fast för doping hösten 2001. Hon frontade ett müsslimärke för AXA, vilka omedelbart avbröt allt samarbete och återkallade alla varor. Henne har man inte hört talat om sedan dess.
Senast redigerad av Prora 2020-05-15 kl. 23:59.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Man väger nog in att hon jobbar med detta också
Vilka är Man?

Tänker du på kvällspressen så bör dom nog ha lite mer på fötterna för att publicera en sådan rubrik utan fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Söker du källa eller?
Lycka till med det då.
Tro vad du vill. Jag vet.

Fast då kan jag ju hitta på att Paolo Roberto och jag och hans sambo har haft trekant. Det är ett påstående, men det betyder inte att det finns någon sanning i det.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vad är vidrigt med det? Att det var en lägenhet?

"Fattiga länder" - so fucking what? Får man inte ha sex med kvinnor från "fattiga länder"?

Ja, framförallt var det dumt att gå ut offentligt med det hela.

Ja det var verkligen grädden på moset att sitta och böla i TV ett dygn efter. Obegripligt dumt alltihop, ur så många aspekter.

Obegripligt är det också att DU inte förstår problemet med att fattiga kvinnor från andra länder i Europa jobbar på lägenhetsbordeller med att sälja sex till välbeställda empatilösa sluskar till män.

Bra att han åkte fast!
Citera
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Hordisken skulle nog finnas i närheten av charken kan jag tänka.

Köttmarknad som köttmarknad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag har lite annorlunda funderingar:

1. Hur är moralen i Italien? Om det är kört för
honom i Sverige, kan han börja om i Italien då?
Har de samma moral som i Frankrike, alltså att
det är helt ok att gå till prostituerade? Kommer
hans mostrar att tycka att det inte är någon
stor grej eller kommer han att vara spetälsk
även där?

2. Jag tycker synd om hans ex Lena, som Paolo
har beskrivit som sin chef. Hon förlorar ju också
allt nu, om hans företag går i konkurs...

Italien är ett upplyst land. Bodde där ett tag, där köps det horor till höger och vänster utan att någon höjer på så mycket som ett ögonbryn. Det är inte ok att köpa horor, det är kutym att köpa horor.
Citera
2020-05-15, 23:58
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Jag hade handlat hos min lokala ICA-handlare om de sålde horor.

Det hör dom ju ? https://youtu.be/jeq7MJW3QXQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in