Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
Hahaha. Såg att Amilia fick hur mkt skit som helst på hennes instagramkonto av en massa Majbritts och bodil kvinnor i landet för att hon var så syrlig mot Jasse igår på utfrågningen.
Såg också det, Amilia hade hunnit rensat de flesta kommentarerna när jag läste, men det var verkligen några riktigt rabiata gammelkärringar som tänt till efter en BiB rödvin och helt enkelt kände sig TVUNGNA att dela med sig av sina tankar.

Hahahaha, vem fucking bryr sig.
Jag tycker det är tragiskt att Jass och Amilia inte kan lägga det här bakom sig. Det är givetvis svårt eftersom Amilia har ett massivt informationsövertag, det är inget de kan lösa på en kort frågestund när Jass ff är kvar i huset, men jag skulle hoppas att de kan göra det på utsidan. De kommer nog aldrig bli vänner, men det vore ändå skönt om de kunde sluta vara ovänner.
Det är ju en storm i ett vattenglas, Martin och Amilia pussades några gånger samtidigt som Martin och Jass hade pussats några gånger, jag menar..
Jag undrar dock varför Amilia ljög om att hon sagt till Jasmine när hon satt i barnhagen att pussarna/kyssarna var innan Robinson-veckan, när alla vet att hon sa att hon inte visste om det var före eller efter Robinson. Det är en sån där liten typisk Amilia-skarvning som de allra flesta antagligen inte skulle snappa upp, men som får henne att framstå i bättre dager.