2020-05-15, 22:16
Medlem
Bbbloopers avatar
Fy fan va skönt att slippa ooooaaahhh för första gången på 97 dagar 😁
2020-05-15, 22:17
Medlem
Er där noget man kan se när mergim möter dom utanfor. Har tittat på antonias instagram. Der er bara en hurtig klip. Imte så bra på insta .
2020-05-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja, ibland får smutskastning motsatt effekt. Nu kommer Jasmine närmre miljonen och nu visas nga dolda talanger hos Jasmine som matlagning! Om Amilia vill att Lennie ska vinna bör hon nog ta det lite lugnt nu och dra sig tillbaka lite.
Det fattar hon inte . Och skönt är det . Lennie får absolut inte vinna . Jag vill se amilias min 😜
2020-05-15, 22:19
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Er där noget man kan se när mergim möter dom utanfor. Har tittat på antonias instagram. Der er bara en hurtig klip. Imte så bra på insta .

Han har lagt upp på sin egen insta @mergimfeka och så har Ami lagt upp.
2020-05-15, 22:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hahaha. Såg att Amilia fick hur mkt skit som helst på hennes instagramkonto av en massa Majbritts och bodil kvinnor i landet för att hon var så syrlig mot Jasse igår på utfrågningen.

Såg också det, Amilia hade hunnit rensat de flesta kommentarerna när jag läste, men det var verkligen några riktigt rabiata gammelkärringar som tänt till efter en BiB rödvin och helt enkelt kände sig TVUNGNA att dela med sig av sina tankar. Hahahaha, vem fucking bryr sig.

Jag tycker det är tragiskt att Jass och Amilia inte kan lägga det här bakom sig. Det är givetvis svårt eftersom Amilia har ett massivt informationsövertag, det är inget de kan lösa på en kort frågestund när Jass ff är kvar i huset, men jag skulle hoppas att de kan göra det på utsidan. De kommer nog aldrig bli vänner, men det vore ändå skönt om de kunde sluta vara ovänner.

Det är ju en storm i ett vattenglas, Martin och Amilia pussades några gånger samtidigt som Martin och Jass hade pussats några gånger, jag menar..

Jag undrar dock varför Amilia ljög om att hon sagt till Jasmine när hon satt i barnhagen att pussarna/kyssarna var innan Robinson-veckan, när alla vet att hon sa att hon inte visste om det var före eller efter Robinson. Det är en sån där liten typisk Amilia-skarvning som de allra flesta antagligen inte skulle snappa upp, men som får henne att framstå i bättre dager.
Senast redigerad av xrlpyt 2020-05-15 kl. 22:25.
2020-05-15, 22:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Helt rätt om du frågar mig

Hur tänker du då, det var ju därför Amilia var där, att roasta Jass? Och hennes frågor till Jass var ju inte alls orimliga, Martin var rimligtvis en minst lika stor slampa som Amilia, om nu någon ska kallas slampa för att hen pussas och flörtar med andra singlar.
2020-05-15, 22:30
Medlem
xrlpyts avatar
Åh nej, nu bygger Sami om en av de där vita plastlådorna de har under sängen. Undrar till vad.
2020-05-15, 22:33
Medlem
I brist på annat. Se anis don demina kommentera Martin och Mergims bråk när Martin kommer in i huset och kallar sig den nya borgmästaren

https://www.youtube.com/watch?v=WIShdS0bOp4
2020-05-15, 22:34
Medlem
xrlpyts avatar
Hahaha, de släckte ner ljuset och körde några spökröster..!
2020-05-15, 22:34
Medlem
mscatzys avatar
Skräckvecka. Och bara tre i huset
2020-05-15, 22:35
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Åh nej, nu bygger Sami om en av de där vita plastlådorna de har under sängen. Undrar till vad.
nytt spelbräde. fia för tre
2020-05-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Fy fan va skönt att slippa ooooaaahhh för första gången på 97 dagar 😁
Det skriver jag verkligen under på!!👍
Måste dock faktiskt vara rättvis och påpeka att även Jasmines skrik och Fridas horribelt vedervärdiga skratt, också verkligen har varit nästan självmordsframkallande om man har en bra ljudanläggning, speciellt med riktigt högupplösta diskanter.
Spelar ingen roll hur många absorbenter man har på väggarna, tex Fridas rabiata skratt skar in i hypofysen som en industrilaser!
Och givetevis Alex med sina laxerande gutturala djungelläten! 🤢
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-15 kl. 22:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in