Kommer i framtiden alltid att tänka på Paolo när jag hör Simon and Garfunkels The Boxer.
Asking only workman's wages
I come looking for a job
But I get no offers
Just a come-on from the whores on Seventh Avenue
I do declare
There were times when I was so lonesome
I took some comfort there,
Lie la lie, lie la la la lie lie
Lie la lie, lie la la la la lie la la lie
Har hon en hallick som tar 60-80% för logistik, logi, hotell och egen lön blir det inte mycket kvar.
Tack!
Visst ryker en del. Ingen aning hur mycket dom har att göra, men två stycken 12h outcall i månaden ā 25.000 så bör hon ju ändå ha 10-15 tusen bara där. Känns rent spontat som att denna dam kan tjäna sina pengar
Ja jag funderar också lite över det, hans bakgrund innefattade att puckla på folk för skojs skull. Nu avser jag inte boxningen utan det tidigare våldsamheterna som väl gett en del av offren men för livet. Men det är inte problematisk för att bli lekledare, kommentator sälja böcker.
Våld och sadism som bakgrund är barn/tvsoffevänligt. Sex mellan samtyckande vuxna är det inte. Landet upp&ner 2.0
Ärligt talat så var det faktiskt horan ifråga jag reagerat mest på. Vem fan vill betala för Nicki Minajs halvsyster? Hade sprungit därifrån illa kvickt.
Nej det är inte bevis på trafficking. Du visar dock som så många andra bevis på en vidrig kvinnosyn som inte låter enskilda kvinnor tala för aig själva utan buntar ihop alla som offer.
Faktiskt möjligt att det kan vara avtalsbrott från tv4s sida t ex. Om han nu skulle överklaga.
Det finns med största säkerhet någon klausul i kontraktet som gör att de omedelbart kan avsluta det om Paolo (i detta fall) orsakar dem skada eller inte lever upp till vissa ställda krav.
Visst ryker en del. Ingen aning hur mycket dom har att göra, men två stycken 12h outcall i månaden ā 25.000 så bör hon ju ändå ha 10-15 tusen bara där. Känns rent spontat som att denna dam kan tjäna sina pengar
Om hon inte är förstörd efter några år har hon pengar till ett hus och en salong back home. Men det är ofta många som ska dela - pojkvän, familj...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!