Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 21:53
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför skulle det inte finnas lyckliga horor från öst när det finns lyckliga horor i och från väst?

Tillhör du kategorin män som tror att östtjejer gillar att bli knullade av 10 killar de inte känner varje dag, vecka efter vecka, och dessutom blir lyckliga av det?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Teatime
Oavsett vad man tycker om Paulo så är den här moderna varianten av stock/skampåle fan inte rimlig. På medeltiden kunde du väl flytta typ 20 mil för att starta om, men nu ska det skämmas ut världen över och för all framtid.

Jo skampålen e snabb och obönhörlig. Finns liksom ingen rimlig annan förklaring. Jisses !!
Citera
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej inget barn. Följ nyheterna så inte du blir vilseledd.
Ingen underårig inget barn -informationen säger det är kvinna från fattigt land..

Jag vet mycket väl att det inte var ett barn men jag frågade för denne skrev både barn och från rumänien vilket inte bekräftats nånstans och därför jag ifrågasatte.
Citera
2020-05-15, 21:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Teatime
Oavsett vad man tycker om Paulo så är den här moderna varianten av stock/skampåle fan inte rimlig. På medeltiden kunde du väl flytta typ 20 mil för att starta om, men nu ska det skämmas ut världen över och för all framtid.

Ja jag funderar också lite över det, hans bakgrund innefattade att puckla på folk för skojs skull. Nu avser jag inte boxningen utan det tidigare våldsamheterna som väl gett en del av offren men för livet. Men det är inte problematisk för att bli lekledare, kommentator sälja böcker.
Citera
Medlem
Om han gjorde det för att han är självdestruktiv borde det väl ha varit han själv som bjöd ut sin röv till folk till höger och vänster. Jag sätter alla slantar på att han är en notorisk torsk sedan många år tillbaka.

Köper horor och är otrogen mot sin tjej. Jag trodde verkligen att han var hederligare än så.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykn0llad
Jag fattar fortfarande inte, vad har han gjort för fel?
Det är ju tur att han själv fattar i alla fall.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Ändå väldigt få som döms för människohandel. Uppenbart är polisen mer intresserad av torskar än av trafficking.

Ja att det är som alltid svenne som dem nyper, vi är usla människor.
Officiellt så handlar det om att motverka trafficking men samtidigt att det är sådana mäktiga krafter bakom trafficking och så otroligt försänkt och organiserat med politiker med i kedjan så att rycker dom i tåten då kommer Knugen själv farandes ut ur garderoben med byxorna nere.
Polisen angriper torskar och ej själva problemet som med allt, att dom går på det enklaste.
Man ska helt enkelt vara smart nog till undvika att vara en torsk.

Jag skrev om tillställningar jo jag var på en sådan en gång i tiden, där finns sådana män, dom ringer efter Polisen om någon djävel är dum i huvudet och att polisen kommer och har hen otur så är det en Kapten klänning och efter det så vet den personen att aldrig sticka upp mer.
Det är smarta gubbar som sköter saker elegant.

Paolo han simmar i sumpen, i träsket, för en del så hjälper inga pengar, dom gillar smuts och allt som är i kring ja och så kommer polisen, lite extra krydda.
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Skam? Okej, det är lagom pinsamt att bli påkommen i det offentliga, men inte mycket mer än vad som sker i Paradise Hotel varje säsong. Den enda skillnaden är att det feministiska vänsterdrevet kommer dra igång.
Så om inte för skams skull, varför tror du han isf skulle "checka ut"?
Enbart inkomstbortfall?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hade det blivit samma reaktion om han hade varit på en bordell i Tyskland där det är lagligt?

Det är trots allt ljusårs skillnad på att köpa laglig och reglerad prostitution och att köpa det från olagliga bordeller för 1500 från importerade människor som med 99% blivit trafikerade. Det är som att skilja på överenskommet sex och våldtäkt.

Visst att några social justice warriors hade gormat av över det också, men det hade knappast varit på den här nivån. Det är så klart helt rätt att han avhyvlas överallt när han erkänner själv att han inte brydde sig om personens bakgrund eller om hon var trafikerad.

Hade det varit på något annat sätt hade vi inte haft ett fungerande samhälle.
Senast redigerad av Faleralera 2020-05-15 kl. 22:03.
Citera
2020-05-15, 21:55
Medlem
Citat:
Jag är inget fan, så skiter i hans förehavanden. Men det är jävligt skenheligt att ta bort hans leverne, döma honom och märka honom för livet samtidigt som mördaren Abdullah ska sitta i morgonsoffan och berätta om hans senaste Spotify-hit.
Håller med fullständigt. Vissa brott är helt ok enligt svensk pk-logik medan andra kräver ett lynch-drev. Kim Fredriksson och Kinesen, är exempel på två riktigt grova brottslingar (som jag för övrigt har startat trådar om) som media och journalister har gullat och daltat med, tv-4 har bjudit in båda två för myspysiga samtal i soffor.
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Ehh, vänta lite här nu, sitt ner.
"Dom flesta känner till hur människor har det i Polen" What!?!
Tror du Polen är ett u-land?
Du har aldrig varit i Polen och vet inte ett skit.
Tjejen var definitivt inte från Polen, då skulle hon inte hävdas ha kommit från ett av Europas fattigaste länder. Polen är väl inte ens i närheten av det. Förmodligen Moldav, Bulgar, Rumän eller något sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Det är ljusårs skillnad på att köpa laglig och reglerad prostitution och att köpa det från olagliga bordeller för 1500 från importerade personer som med 99% blivit trafikerade, vilket han även erkände själv.

Visst att några SJW:s hade triggats av laglig prositution i Tyskland också, men det hade knappast varit på den här nivån. Det är så klart helt rätt att han avhyvlas när han erkänner själv att han inte brydde sig om personens bakgrund eller om hon var traffikerad.

Hade det varit på något annat sätt hade vi inte haft ett fungerande samhälle.
Håller med fullständigt om det här också.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-05-15 kl. 22:15.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Om du tycker att Coop gör det så bra genom att ta bort Paolos produkter för ett jävla skitbrott egentligen ska du kanske propagera för att de ska ta bort produkter från företag som är bra mycket jävligare och skadar många fler.

Men det går dig kanske helt förbi när du glatt köper läsk, choklad, kaffe mm.

Så du tycker det är rätt när man köper sex och att tjejer utsätts för människohandel?
Det är riktigt skevt och man är ju psykopat om man utför sexhandel på det sättet. Kanske man heller inte ska supportra deras buisness.

Och det övriga du nämner, nämn inte det till mig, vänd dig till företagen istället som säljer det. Vad fan har det med sammanhanget att göra ens ? Jävla idioti att ens skydda han och hans företag.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Äntligen en vettig kommentar i denna soppa.

jag har inget till övers för Paolo, men att andra svartskallar ska få sitta och skryta med sitt liv som kriminella i tv-soffan när en affärsman torskar på bordell är svensk dubbelmoral i ett nötskal.

Rent objektivt skulle han skitit i att kommentera det, ju mer han visar upp sin skam desto mer kommer folk spotta på honom. Tjejen har han redan förlorat. Om han hålla käften och sen några veckor senare vid dom blivit kontaktad av pressen skulle han bara sagt: ”ja, det var första och sista gången” skulle folk strax glömma bort alltihop.

feministerna vill se honom kräla, och ju mer han krälar desto värre blir de.

Precis. Han trodde han gjorde rätt som tog debatten offentligt. Hade han bara varit tyst hade stormen uteblivit och ingen hade kommit ihåg fadäsen om tre månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in