Citat:
Mkt möjligt, ok men hon gjorde slut 14/11 kanske sagt, jag är gravid och tänker behålla barnet utan dig!Min teori om mordet. Tischo kommer hem från Stockholm efter att ha blivit nekad ombordstigning* på planet som skulle ta honom till det belovade landet USA! Detta klarar inte han och hans ego av (alla andra fick ju åka, men inte jag!). Eftersom han ljugit i sin VISA ansökan blir han som lök på laxen nekad att åka till USA på minst 5 år. Efter detta är han asförbannad, detta går ut över Wilma som han tar ut sina aggressioner på. Han slår henne brutalt omkring i lägenheten, och när hon börjar skrika och han inser att han gått för långt så hämtar han en kniv och skär/hugger/slicar henne där i vardagsrummet, därav allt blodstänk. Hon segnar ner död och blöder ut på golvet och mattan. Tischo bär in henne och styckar henne i duschen, därav alla skärskador i golvmattan ty den har fungerat som en skärbräda. Han gömmer kroppsdelarna på vinden, noga inlindade. När han sedan börjar sitt hemtjänstpass på måndagen så åker han hem mellan varje pensionär/brukare och hämtar några kroppsdelar som han lägger i deras olika soptunnor, så Wilma är tyvärr uppeldad på närmsta sopförbränning. Så här håller han på tills endast huvudet återstår, men det hanns inte med innan han blir anhållen. Jag tror inte att någon annan är inblandad.
*Jag hade gett många tusen kronor för att få vara en fluga på väggen när immigration nekar honom.
Kommentarer?
*Jag hade gett många tusen kronor för att få vara en fluga på väggen när immigration nekar honom.
Kommentarer?
Pang!! Wilma hade också humörsvängningar och hela relationen har varit en psykresa dem emellan förutom första halvåret kanske. 2 psykiskt instabila, droger, beroendeskap bla bla bla.
Han är rökt! MORD.