2020-05-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Så starkt gjort..dessutom den enda jag inte ändrat uppfattning om någon gång sen han kom in...
Så enkelt är det med saken! NU är det nu: Sami 👍👍👍👍. Han ska vinna millen. Punkt.
2020-05-15, 20:37
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
oki, tack för svar

Om jag inte minns fel så bor hennes syster i uppsala
amilia frågade idag när frida livea med henne om hon var kvar där. Hon svarade att jag jag är kvar hos min syster i uppsala
2020-05-15, 20:37
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OM det inte är du så ber jag om ursäkt.
Men du är nog säkert en släkting eller liknande, jag känner igen tugget från sådant snack.
Big Sam 2020! Let's Go!

Jag har tagit emot din ursäkt.
2020-05-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OM det inte är du så ber jag om ursäkt.
Men du är nog säkert en släkting eller liknande, jag känner igen tugget från sådant snack.
Big Sam 2020! Let's Go!
Nu är det ju lätt här på fb att kolla vem som klagar. Och är man idiot, bannad. Mycket enkelt.
2020-05-15, 20:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Om jag inte minns fel så bor hennes syster i uppsala
amilia frågade idag när frida livea med henne om hon var kvar där. Hon svarade att jag jag är kvar hos min syster i uppsala
aha. Uppfattade aldrig att Frida hade en syster. Synd att inte hon kom in som besök, hade varit intressant att se hur hon var.
2020-05-15, 20:43
Medlem
xrlpyts avatar
Sami och Lennie sitter som fågelholkar i bubbelnuggen, Jass diskar (eller gjorde förut). Det kommer bli långa 72 timmar det här.
2020-05-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att mergim och anty kommer att bli ett par?
Ähhh känns som du missat ngt väsentligt...??
2020-05-15, 20:54
Medlem
Såg kvällens avsnitt på TV och blev påmint om varför jag slutade se på BB i början. Kunde inte se på Amilias malande härskarteknik när hon höll på. Hon tröttar ut sin motståndare genom att upprepa om och om samma sak, hon ger sig inte och man säger till sist "javisst" bara för att få slut på skiten.

Amilia använde sina härskartekniker på Jasmine i kväll, upprepade samma sak hela tiden, hon gav sig inte fast Jassa hade redan svarat på. Jag skrek högt "håll käften jävla kärring" det gör jag alltid när hon kör på, ville nästan sparka på TV:n, jag tål inte lyssna på henne. Sådana som hon förstör för alla om man har en t ex på en arbetsplats. De delar folket i två läger, en del står inte ut med dem och andra blir anhängare. Om en sådan får makt på en grupp blir det riktigt jävligt för motståndarna, anhängarna ser till att personen kan fortsätta behandla andra illa. Slampa är ett väldigt mild ord att använda för sådana som hon. Helvetet brakar loss om man får en som hon som chef.

Bra att Jassa förstod vad hon höll på med, att hon var väldigt nedlåtande. Amilia utskällde henne för "slampan" och samtidigt försökte förminska henne för att kalla henne för lilla gumman. Jag har retat mig på Jassa för hennes skrikande och hoppande, men jag är glad att hon är kvar om det retar på Amilia. Lennie sjönk som sten i mina ögon, vad är det för en person som blir kompis med ngn som hon? Han är helt omdömeslös eftersom han inte fattar vad hon är för typ. Om Amilia sätter sina klor i honom så har den mesen inte en chans att komma loss.
2020-05-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sami och Lennie sitter som fågelholkar i bubbelnuggen, Jass diskar (eller gjorde förut). Det kommer bli långa 72 timmar det här.
Jassa står i köket som en riktig kvinna ska göra, underbart att se!
2020-05-15, 21:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Såg kvällens avsnitt på TV och blev påmint om varför jag slutade se på BB i början. Kunde inte se på Amilias malande härskarteknik när hon höll på. Hon tröttar ut sin motståndare genom att upprepa om och om samma sak, hon ger sig inte och man säger till sist "javisst" bara för att få slut på skiten.

Amilia använde sina härskartekniker på Jasmine i kväll, upprepade samma sak hela tiden, hon gav sig inte fast Jassa hade redan svarat på. Jag skrek högt "håll käften jävla kärring" det gör jag alltid när hon kör på, ville nästan sparka på TV:n, jag tål inte lyssna på henne. Sådana som hon förstör för alla om man har en t ex på en arbetsplats. De delar folket i två läger, en del står inte ut med dem och andra blir anhängare. Om en sådan får makt på en grupp blir det riktigt jävligt för motståndarna, anhängarna ser till att personen kan fortsätta behandla andra illa. Slampa är ett väldigt mild ord att använda för sådana som hon. Helvetet brakar loss om man får en som hon som chef.

Bra att Jassa förstod vad hon höll på med, att hon var väldigt nedlåtande. Amilia utskällde henne för "slampan" och samtidigt försökte förminska henne för att kalla henne för lilla gumman. Jag har retat mig på Jassa för hennes skrikande och hoppande, men jag är glad att hon är kvar om det retar på Amilia. Lennie sjönk som sten i mina ögon, vad är det för en person som blir kompis med ngn som hon? Han är helt omdömeslös eftersom han inte fattar vad hon är för typ. Om Amilia sätter sina klor i honom så har den mesen inte en chans att komma loss.

Jag gillar verkligen dina skarpa analyser, det lyser igenom att du vet vad du snackar om. Tyvärr har de flesta 30+ upplevt det du beskriver och har fått leva med det. Många människor har dock någon sorts spärr och lite finess som gör att de kan förändra sitt beteende. Jag är dock osäker på om Amilia kan det.
2020-05-15, 21:10
Medlem
__Alez__s avatar
Rätt märklig känsla att sitta där inne nu och veta snart kan man gå därifrån med en miljon (minus skatt).

Själv är jag en dålig förlorare så hade blivit rätt sur till en början att bli 2a.

Speciellt en sådan piss säsong att bli 2a. Hade nog känts bättre 2006.
Men Lennie har ju varit nöjd så han kan få den där andra platsen .
2020-05-15, 21:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina

Exakt så. Varit inne på det också tidigare i säsongen, hur vidrigt det är att ha en sån person på sin arbetsplats. Minska den personens makt och inflytande eller byta jobb är enda lösningarna. Fy fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in