2020-05-15, 20:25
Medlem
icons avatar
men Jassa.. Killarna frågar om det är hennes väst och hon svarar, nej...är den eran?
2020-05-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kär i henne. Typ.
Hon har ju redan visat sina skils första natten då han var packad. DET där blir ett par. Mergim kommer skita på sig och dööööööö.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den som gjort den största resan i BB av alla är Sami och som utan en enda droppe alkohol stått ut med fulla människor,stök, skrik och stim! Han förtjänar verkligen att ta hem hela skiten på Måndag!

Så starkt gjort..dessutom den enda jag inte ändrat uppfattning om någon gång sen han kom in...
2020-05-15, 20:30
Medlem
csfs avatar
Det var någon som frågade om frida hänger med dom andra?
Första dagen hon åkte så var ju amilia snabb med att hämta henne. Sen vet jag att hon umgicks med bbgänget som sågs. Men jag blev lite förvånad att hon gick själv där vid 23-00 ifrån dom andra för att leta en bankomat.. Var det ingen som seriöst följde med henne?!.... hoppas jag såg fel
2020-05-15, 20:31
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Eller hur. Tänkte på det också och funderar på om det är en annan reaktion nu för att det ändå snart är slut.

Såklart att det är därför 😊 det sa dom ju bägge två innan dom släppte varandra. Mergim va väldigt mogen och tog det med ro, och peppade Lennie att det bara är tre dagar så ses dom. Samt att han ville Lennie skulle ha kul nu och inte vara ledsen. Dom vet vart dom har varandra!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ni som har koll på de utröstade deltagarna, har Frida hängt något med någon av de andra utanför huset?
Hon sov ju över i Amilias lånelägenhet första natten, och hon var också med på den där BB-middagen. Utöver det vet jag inte, hon bor hos sin syster vad jag förstår men vet inte om det är i Stockholm. Men hon hoppar in i deltagares Insta-live:ar ibland, mest Amilias då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha menar du mig? Jag har aldrig gett nån varning till nån 😂 skulle ju inte tro det ändrar nått tankesätt hos de som tänker så sjukt direkt 😉

Och jag hade såklart gärna hängt med alla dessa karaktärer som varit där inne, men jag bor så långt bort så det kommer nog aldrig vara möjligt, tyvärr.
Men ikväll kan ni gärna kalla mig Mergims släkting, vän, syrra eller mamma, gör mig bara stolt! 👊
Så nu sitter vi och anmäler varandra? Sluta. På riktigt blir jag ledsen. Va faan?
2020-05-15, 20:32
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Första dagen hon åkte så var ju amilia snabb med att hämta henne. Sen vet jag att hon umgicks med bbgänget som sågs. Men jag blev lite förvånad att hon gick själv där vid 23-00 ifrån dom andra för att leta en bankomat.. Var det ingen som seriöst följde med henne?!.... hoppas jag såg fel
Jo hon har hängt med de andra. Var även med på festen de alla hade. Men nu tror jag hon vilar upp sig. 😅
2020-05-15, 20:32
Medlem
Citat:
skrev snabbare än jag tänkt tanken fullt ut där
Ok😘
2020-05-15, 20:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att mergim och anty kommer att bli ett par?
Gud nej, det skulle typ vara pedofili från Antys sida.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon sov ju över i Amilias lånelägenhet första natten, och hon var också med på den där BB-middagen. Utöver det vet jag inte, hon bor hos sin syster vad jag förstår men vet inte om det är i Stockholm. Men hon hoppar in i deltagares Insta-live:ar ibland, mest Amilias då.
oki, tack för svar
Medlem
xrlpyts avatar
Vad tror ni om 3.20 i odds (eller vad det var) för Lennie som vinnare, är det värt ett bet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in