2020-05-15, 20:20
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Tror verkligen inte att många män ser det på det sättet. Bara hört det om araber men det är antagligen en myt.

Och om det rört sig om en prostitution så hade han aldrig åkt fast. Inte bryr sig polisen om det.

Så du menar att någon tipsat polisen? Tex att han misshandlat den prostituerade eller på annat sätt ställt till problem.

Eller att feministisk front lurat honom i en fälla?
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Äntligen något positivt som händer, mitt i Coronan, så nu slipper vi se den där självgoda fjanten i tv-rutan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Vad faaan, äntligen händer det nåt man kan engagera sig i i den övriga tristessen. Glädjedödare!

Paolo tog kampen mot militanta Vänsterfeminister, han är en hjälte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
hade jag varit honom hade jag köpt hus och öppnat restaurang m.m. i Italien. enda valet nu

Ska han flyga dit på en flygande matta då eller

Och alla i Italien kommer få veta hans pinsamma pudling, där han låtsades bry sig, men bara urskuldar sig själv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Ponera följande, du har utvecklat en produkt som du ska lansera, vem vill du ska vara ansiktet utåt för din produkt:
a) En man som har köpt stjärt av en böghora, eller
b)

?

PRs fritid är hans fritid, han har tagit sitt straff (böter) och så var det med det. Egentligen borde ingen behöva få reda på detta, det står mellan honom och lagen.
Citera
2020-05-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Är Roberto kristen som det där andra italienska fanskapet, Marcus Birro? Någon som vet?

Kristen? Du menar katolik? Oavsett är PR född i Sverige med italienskt påbrå om det nu har någon större betydelse menar jag. Så vad undrar du över egentligen?
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Du menar väl inte att Coop skall ta fighten för PR:s skändliga brottslighet?

Jag menar att produkter som använder sig av någons namn, och att denne någons namn sedan associeras med en skandal kan resultera i snabba åtgärder från dem som inte vill associeras med skandalen. Hängde du med?
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tänkte på en sak... han kanske har en "öppet förhållande deal" med sin sambo. Om vi låtsas att det är så och han skulle säga så i medierna. Skulle det då förändra något gällande kontrakt osv?

Det är fortfarande kriminellt att köpa sex. Även om man har ett öppet förhållande.
Citera
Medlem
Vem var de andra männen? Nån som vet?
Citera
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Nästan ännu värre då. Jag tror inte att tex Timell fick samma chans till benådning.

Vadå chans? Hade han inte fått gråta ut hade han blivit hudflängd för att han gömmer sig och förnekar sin grovt kriminella sexualförbrytaraktivitet. Cissi Wallin hade blivit lika vansinnig. Är det inte hon förresten som är ihop med en snubbe god för 80 miljoner? Hon behöver tydligen inte ligga för pengar.
Citera
2020-05-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Paolo är snart på banan igen. Den man finns inte som inte kramat en hora en eller flera gånger. Och då menar jag MAN och inte någon feministisk sittkissare som tror hen är man.
Det är du,Littorin, Paulo och Kapten klänning som är riktiga män då?
Citera
2020-05-15, 20:22
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Den gode Paolo borde inte sitta och försöka be om ursäkt. Han borde offentligt klandra staten för att de prompt ska lägga näsan i blöt om vad vuxna människor gör med sina pengar och könsorgan.

För det är faktiskt ganska bisarrt.

Ja det är faktiskt bisarrt., TV4 ska göra en markering genom att stänga av honom som det vore en liten pojket som gjort något fult.

Orkar faktiskt inte med Sverige längre, sånt jävla skitland på alla plan där man ska bestämma över vuxnas val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in