2020-05-15, 20:18
Medlem
Maduros avatar
Visst är Paolo en hycklare men inte värre hycklare än 80% av svenskarna.

Paolo Roberto borde trots sin speciella personlighet kunna få ligga ofta och gratis och dessutom troligtvis med hetare kvinnor än de prostituerade.

Att han ändå väljer att köpa sexuella tjänster på detta sätt, speciellt med tanke på hans personliga varumärke och vad han riskerar säger en hel del om hur dåligt han måste må psykiskt.

Stackaren. All framgång, träning, pengar, uppmärksamhet, bekräftelse, etc räckte inte, stackaren sitter ändå hemma och mår psykiskt dåligt. Tänk på detta när ni löneslavar jagar de där extra tusenlapparna i lönekuvertet.
Citera
Medlem
Var det nån som läckte till pressen? Eftersom han pudlade så snabbt.?
Citera
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej, män har alltid sett ned på prostituerade kvinnor, spottat på dem och föraktat dem. När de borde förakta sig själva.

Nä du, där har du fel. I äldre samhällen var det inte så. Deras yrke var helt accepterat. Läs på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Torsk som torsk, men du verkar leva i en verklighet där det finns lite finare torskar och lite sämre.

Jävla hycklare!

Ja det är klart det finns det. Jag är själv en prostituerad. Vad har du själv för erfarenhet? Du som kan "verkligheten" om det. lol.

Vad är jag hycklare med?
Senast redigerad av MissDope 2020-05-15 kl. 20:21.
Citera
2020-05-15, 20:19
Medlem
boll-svantes avatar
Den gode Paolo borde inte sitta och försöka be om ursäkt. Han borde offentligt klandra staten för att de prompt ska lägga näsan i blöt om vad vuxna människor gör med sina pengar och könsorgan.

För det är faktiskt ganska bisarrt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
De lär vara rätt få som samtidigt vill vara ansiktet utåt för olika företag. Finns många exempel på personer vars PR-värde drastiskt sjunkit efter snedtramp.

Men är man bara en WT-loser som tycker det är rätt att knulla luder så har man ju inte mycket att förlora..
Kan väl bara tala för mig själv och jag skiter fullständigt i om nån tycker om att trycka på horor. Det är ju deras problem och deras konsekvenser. Inte för att jag tycker det på något vis är rätt, men jag hade inte kunnat bry mig mindre om jag hade samröre rent affärsmässigt med en person med det intresset.

Sen kan jag förstå att stora medieföretag har en annan åsikt. Men kom igen, om du var en jävla stolsnickrare och köpte in materialet från en horknullare. Hade du legat sömnlös om nätterna då och funderat på att ta livet av dig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Han har tagit sitt straff och det är det, tycker jag. Dubbelbestraffning hör inte hemma i ett rättssamhälle.
Ponera följande, du har utvecklat en produkt som du ska lansera, vem vill du ska vara ansiktet utåt för din produkt:
a) En man som har köpt stjärt av en böghora, eller
b)

?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Som sagt, inte så skärpt...

Inget svar på den? Dina skattemedel avlönar tidigare sexköpare så ta din moral och kör upp.
Vi måste skydda tjejerna vilket vi inte gör i dagsläget. Horköparna försvinner inte för att vi är skitnödiga och utdelar böter till sexköpare. När PR betalt sina böter är straffet avtjänat, men han kommer få större straff av samhället. Vidriga hycklare hela bunten med staten som hallick i bakgrunden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Det som irriterar mig är två saker.

- Pålle har pengar. VARFÖR köpa njutning för 1500? Hade det varit 15000 så hade det varit en snutning med KLASS. Men för fan en timlön och torska på det...

- Vad är det för hål Pålle köpt för 1500? Är det pojkrumpa så är det ju änmer BRA!

Detta håller jag med om. Han borde besökt en lyxeskort för 15000 och då hade han långt ifrån haft det här problemet nu.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Är Roberto kristen som det där andra italienska fanskapet, Marcus Birro? Någon som vet?
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Hans "prata ut" kommer förfölja honom resten av livet

Hur sexigt är det med nån som gör det vidrigaste dom vet??

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Han är, med ovanstående länk som referens, dum som en sten.
Citera
Medlem
Karembeus avatar
Den viktigaste frågan som alla glömmer i det här...och den enda frågan som verkligen gäller....vad kommer hända med Farmen nu?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in