Citat:
Ursprungligen postat av
Syleina
Alltså vad är grejen med att köpa sex? För att man inte ligga på annat håll? Det fick väl antagligen Paolo mtp att han har flickvän.
Vad är drivkraften? Är det att få ligga för att man är kåt? Makt?
Det är en bra fråga tycker jag, speciellt eftersom jag själv gjort det 7-8 gånger (dock aldrig i Sverige), och jag vet knappt själv.
1:a gången: jag ville prova trekant, hittade inga damer som frivilligt ville det... alltså...
2:a gången: samma anledning
3:e gången: mest nyfikenhet igen, hade hört tjat om hur fantastiskt det var på s.k FKK (stora lagliga bordeller/spas) i Tyskland så jag ville prova
4:e högst ordinärt sex eftersom jag var uttråkad (och lite kåt) mellan två flights i Bangkok
5:e-7:e gången: nånstans här började hela konceptet äckla mig, mest för att det inte är kul eller upphetsande om tjejen inte är tänd på en (vilket ju prostituerade aldrig är)
Har aldrig fattat det där med makt dock, tycker inte man känner nån direkt makt alls. Tjejen säger åt en vad som är okej, när det är dags att börja/sluta, hela sexakten är i princip robotisk och följer oftast standardmall 1A. Trekanterna var dock trevliga.
OnTopic: Kanske är samma för Paolo, uttråkad o kicksökande. Men inte fan vet jag