2020-05-15, 19:21
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans.Landa
1500:- för en snabbis. Det är vad 50 flaskor vatten kostar på hans restaurang. Karma.

1.500?
Jo tjena ....

Detta kostar Paolo så mycket att det inte är greppbart på länge. Men vi pratar Stora belopp.
På riktigt.
För ett sketet ligg på en sketen madrass.

Han ligger högt på loosers Highscorelista ..!!!
Riktigt högt.

Det visste han inte igår lunch.
Ibland går det fort.

Citera
Medlem
Undrar om de hade munskydd under akten, coronan är ju allestädes närvarande.
Citera
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Han kanske vill vara diskret? Vilket Tinder inte är. (det var ju dock inte sexköpet heller, men nog inte vad Paolo räknade med)

Menar du att Paolo kan regga sig på Tinder och 30 min senare ha en ung vacker kåt kvinna i sitt knä?

Alltså. Han är ute i krogvärlden. Han träffar hur många människor som helst i hans vardag. Klart han träffar väldigt många honor som vill ligga med honom för han är kändis. Jag har kompisar som känner kända personer och det är väldigt uppenbart hur dessa får ligga extremt mycket bara för de är kända. Titta bara på Fredrik Virtanen...

Jag har en släkting, 55 år kanske, som får ligga hur mycket han vill med 20 åriga tjejer. Han är inte känd dock utan är rik och är ofta ute i svängen i krogvärlden i Stockholm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Tre adresser och okänt hur många rum respektive adress hade. Sedan kanske man grep dem diskret vartefter de kommit ut?
Men om tar dom efteråt vad har dom för bevis då..bara att neka..horan nekar ju också.
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Kommer dock sakna hans produkter, flera av dem är bra.
Gråt inga tårar... Käket kommer finnas kvar. Med en annan näsa på förpackningen.
Obegripligt hur producenten från första början valt att förknippas med denna låtsasgipskatt.
Bra produkter lever vidare under annat namn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Hur kunde dom arrestera 11 på plats då ??
Varför hade NOA ögonen på denna lägenhetsbordell ifall det bara var en enstaka brud som sålde sig för 100 000

Jag hoppas naturligtvis att polisen riktar sina insatser endast mot traffickerade tjejer som har hallick men av historien att döma verkar det inte vara så, och många sexsäljare som gör det helt frivilligt har råkat ut för prostitutionsgruppens ovälkomna, inskränkande och rentav kränkande polisiära insatser.

Visar det sig att tjejen är traffickerad anser jag det helt och hållet Paolos eget fel. Problemet uppstår när folk som du går runt och per automatik antar att tjejen är traffickerad enbart baserat på att hon kommer från ett fattigt europeiskt land. Som att hon skulle vara mindre förmögen att bestämma över sig själv då.

Även om Paolo besökt en traffickerad tjej var han förmodligen inte medveten om det på förhand och denna häxjakt som pågår står jag starkt emot. Vi har formella straff av en anledning, och enligt mig har mannen sonat sitt brott genom strafföreläggandet (dagsböter). Att han nu dessutom ska förlora hela sitt leverne är bortom all rimlighet. Var tar det slut?
Citera
Medlem
Tänker på när Charlie Sheen åkte fast för sexköp och domaren frågade: Varför köper du sex mr Sheen, du måste väl kunna få hur många kvinnor du vill? Då svarade Charlie att jag betalar inte dessa kvinnor för att ha sex, jag betalar dom för att dom ska gå när vi är klara...
Citera
2020-05-15, 19:22
Medlem
Pantheraduss avatar
Tycker det är bra att han berättar och erkänner, starkt gjort. Däremot pudlar han ganska mycket. Han kan inte ha mått bra som fattat det beslutet. Att göra en för samhället smutsig sak för att fylla ett själsligt hål. Nu vet jag inte vad för prostituerad han köpt utav, det kan faktiskt ha betydelse.

Många som köper sex vill ha hjälp.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=7411583

Och många som åker dit för sexköp, har gjort det första gången. Verkar som de har haft otur.
Citera
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Så Paolo Roberto får sparken från sitt jobb och blir av med alla sina uppdrag för att han har haft sex med en vuxen samtyckande kvinna?

Just när man trodde att världen inte kunde bli sjukare.

Jo, men vi vet ju att TV 4 är Judeägt av familjen Bonnier. Paolo Roberto har ju sina rötter i fascismens Italien, och det har Marcus Birro med som också fått sparken av familjen Bonnier.
Afrikaner och Araber får misshandla kvinnor till döds, men en Italienare får inte betala en kvinna som KRÄVER astt han betalar henne.

Det är mitt underbara, häärliga, fantastiska, ljuuuva Sverige. Ich liebe Schweden.
Senast redigerad av Bullfetta 2020-05-15 kl. 19:25.
Citera
Medlem
Finns hela intervjun med Jenny Strömstedt
någonstans? Jag har kollat på tv4play, men
kan inte hitta den, bara en kortare, klippt
version.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Polisen plockade 11 torskar där, hade instagrammodellen ett gangbang denna kväll?

Se mitt andra svar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syleina
Alltså vad är grejen med att köpa sex? För att man inte ligga på annat håll? Det fick väl antagligen Paolo mtp att han har flickvän.
Vad är drivkraften? Är det att få ligga för att man är kåt? Makt?

Det är en bra fråga tycker jag, speciellt eftersom jag själv gjort det 7-8 gånger (dock aldrig i Sverige), och jag vet knappt själv.

1:a gången: jag ville prova trekant, hittade inga damer som frivilligt ville det... alltså...
2:a gången: samma anledning
3:e gången: mest nyfikenhet igen, hade hört tjat om hur fantastiskt det var på s.k FKK (stora lagliga bordeller/spas) i Tyskland så jag ville prova
4:e högst ordinärt sex eftersom jag var uttråkad (och lite kåt) mellan två flights i Bangkok
5:e-7:e gången: nånstans här började hela konceptet äckla mig, mest för att det inte är kul eller upphetsande om tjejen inte är tänd på en (vilket ju prostituerade aldrig är)

Har aldrig fattat det där med makt dock, tycker inte man känner nån direkt makt alls. Tjejen säger åt en vad som är okej, när det är dags att börja/sluta, hela sexakten är i princip robotisk och följer oftast standardmall 1A. Trekanterna var dock trevliga.

OnTopic: Kanske är samma för Paolo, uttråkad o kicksökande. Men inte fan vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in