2020-05-15, 19:50
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tjena

Vilket företag vill bli förknippat med personer som gynnar trafficing, utnyttjar rumänskor o köper sex?

Vakna nu lille du
Stilla dig, horan tjänar mer på en månad som hora än hela året hemma, rena himmelriket för en brud med rymligt samvete!
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Sinnessjukt jävla land, pippa en prostituerad och du blir bokstavligen av med allt. Men smugglar du in en framtida våldtäktsman så blir du helgonförklarad av vänstermedierna och feministerna. Värdelöst.

Ja, när man lägger fram det så, så låter det ju jävligt skevt
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det finns inte längre kvar, men på Paolo Robertos story på instagram fanns ett klipp på honom och Jörgen Kruth skrattandes tillsammans med texten: "Springer på the champ @jorgenkruth på Östermalm" och den laddades upp runt 19:15-19:30.

Detta står även på Expressen: "När han sedan lämnade lägenheten vid 19-tiden greps han misstänkt för sexköp". Hur snabbt har det gått hos den prostituerade? Var Jörgen Kruth på samma bordell, skulle han kunna vara en av de andra gripna?

Det är iaf fastslaget att han var helt nykter och att det hände runt 19 tiden en torsdag. Tyvärr Paolo men saker som onykterhet, en sen blöt natt eller liknande funkar inte som bortförklaringen. Heller inte att det var första gången, då sker det inte under dessa omständigheterna, då står man inte och skrattandes uppdaterar sin story 15min innan. Allting pekar på att Paolo är en regelbunden sexköpare och att det är en helt vanlig sak för honom, precis som att gå in i en butik och köpa ett nytt klädesplagg.
Så han uppdaterade sin story under den korta tiden som förflöt mellan att han lämnat lägenheten för sitt sexköp till att han greps av polisen? Är du säker på att detta med Kruth lades upp samma dag? Jag fick uppfattningen att han greps omedelbart efter han kom ut, inte att de hade span på honom och förföljde honom ett tag.
Citera
Medlem
Är det polisen eller Aftonbladet som talar om "kvinna från ett fattigt land i Europa" ??
Citera
2020-05-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Hans förra fru lena ser hemsk ut. Den nya har jag inte sett i munnen. Men hon är inte i min smak.
hehe ,så det finns även tandfetisch , det visste jag inte ,precis som mina kompisar är helt oförstående om min fotfetisch, är jag för din tandfetisch.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Är Paolo en idiot???? Han åkte dit och erkände direkt. Det blir ett straff föreläggande och ingen rättegång. Hade han sovit på saken och inte sprungit till TV4 och ställt upp på intervjuer hade ingenting hänt. Det hade säkert ryktats att det var Paolo och säkert dussintalet män till som nämnts.
Nu blir han av med alla jobb hos TV4, RIX fm, K-Rauta, Coop mfl. Det här kommer att kosta honom många miljoner per år och det tar nog väldigt lång tid innan han är tillbaka ur kylan, jmf Martin Timell.
Nej Paolo var en idiot som sprang till media och sjöng ut. Jag trodde faktiskt att han var lite mer streetsmart än så.

Det hade sannolikt kommit fram ändå, men visst är han en idiot i hur han hanterar det. Får man ett straffföreläggande så skrivs det in i belastningsregistret och blir antagligen en dom som går att söka fram också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Om han inte hade gått ut med det i media. Hade någon fått reda på vem som det handlade om egentligen?
vill också veta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag menar inte att han ska gömma sig. Folk är trötta på Paulo Roberto...
Han ska inte sitta i tv och tycka synd om sig själv. Och allt som han skrivit på sin instagram...
Han kunde bara erkänt kort o sakligt...

Folk är väl inte alla antar jag. Jag tycker inte han är mer tröttsam än någon annan.
En sak är säker han gömmer sig inte vilket i min bok är ett plus. Problemet är större än att Paolo köpt sex. Det var inte så länge sedan en man på särskilda åklagarkammaren köpte sex, och han arbetar än i dag. Visserligen en rejäl snyfthistoria, men vi är inte kloka här. Vi möjliggör så att människor utnyttjas istället för att skydda. När vi inser att sexköp inte går att lagstifta bort är vi en bit på väg under tiden är vi utskrattade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag är också svartsjuk på italienarnas självförtroende och kultur. Deras jäkla pasta, rödvin, målarkonst, Michelangelo, Leonardo Da Vinci...Usch !! Så tro inte att du är ensam om att hata italienare - Vi är många schwenskar som håller med dig. Fyyy för Italienare !

Förklara istället varför du tar nån med dubbelmoral i försvar så för liv o lust
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Hon tycks ju vara ung o vig med fast rumpa.
Och skulle han vara ute efter intellektuell stimulans så är ju inte en öststats hora första valet.

Dominans, förnedring eller våld?
Finska kvinnor är kända för att ha en egen, stark vilja. Förmodligen, tydligen, har han svårt för det och måste köpa sig till en kuvad, underlägsen öststatsvarelse.
(Kanske av samma orsak som vår fantastiske höjdhoppare Stefan Holm lever ett dubbelliv med två kvinnor omlott utan att någon av dom känt till den andre?! Men en sak är klar; Stefan har 1500 kr mer på fickan )
Citera
2020-05-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Jo, det gör dom pga att det finns ingen annan väg ut, men du verkar leva i en bubbla som består från 80-talet då lärarna predikade om det här i klassrummet.

Det finns snubbar i alla samhällsklasser, men vad dom bryr sig om hjälper knappast dom svaga utsatta tjejerna/killarna som blir utnyttjande varje dag oavsett var dom är födda.

Väx upp för fan. Hade dom fått den hjälp dom behövt så hade vi knappast behövt diskutera detta ämne.

Det är snarare du som lever i en bubbla.

Du sa att torskar inte bryr sig om säljarens bakgrund. Jag skrev att jo det finns såna. Och de bidrar inte till att de utsatta utnyttjas för de köper inte av dem. Hur svårt har du för att förstå grejer egentligen.

Vill man knarka bort sina socpengar så är det ett aktivt val man gör själv. Att sluta knarka är en utväg ur det livet. För att inte tala om att ta ett städjobb eller vad som.
"det gör dom pga att det finns ingen annan väg ut" pyttsan.
Citera
2020-05-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Om han inte hade gått ut med det i media. Hade någon fått reda på vem som det handlade om egentligen?

Klart som fan det hade, att han går ut med det i media är på grund av man ska tycka synd om Paolo han vill få empati....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in