2020-05-15, 19:29
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yes! Nu kom Emmavalentin in. Så jätteförvånande. Eagle, Ursula och Emma, exakt samtidigt
Ursula ohh may gooood Neeeeej
2020-05-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag har ett konto!
Är inte släkt eller har träffat nån i huset.
Har inte varit inne i huset.
Men jag får väl tacka att ni lägger ner så många funderingar kring detta. Jag måste vara stor för er 😂
Ni gnäller och hatar på att vissa säger dumma saker. Men va faan gör ni själva ?? Är så jäkla barnsligt.

Nu säger ju även Sami hur himla mycket han kommer sakna mergim och hur roligt det har haft det nu.

Det där visar ju bara vilken otroligt bra människa han är. Vad har "dumma saker" mot albanen med Sami att göra?
2020-05-15, 19:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hej, Big Brother! Är det svårt att uppdatera appen och kryssa Mergims nuna?
2020-05-15, 19:31
Medlem
kendallos avatar
I ärlighetens namn, hur mycket jag än ogillar jasmine och alla hennes dramatengråt och skrik och en chockerande låg allmänkunskap, så unnar jag henne faktiskt en andraplacering. Sami som vinnare, Jasmine tvåa och lennie som trea. Då känns det fair.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Mig veteligen så åkte Frida i Måndags och det är Fredag idag.. inte en vecka.. och de får väl alltid säga hej då..? Ha en fortsatt fin kväll.
Jamen är nog ganska stor skillnad att säga hej då utan att veta om den kommer tillbaka eller inte. Nu fick de ju säga hej då efter beskedet. De fick se reaktioner osv. Nu fick Lennie se att han inte var jätteledsen och de hann säga några ord och kramas ordentligt och säga att de ses om tre dagar bara.
Jamen hade det varit någon längre tid än bara tre dagar menar jag, han saknar han ju massor ser man ju när han pratar om han.

Tack tack detsamma
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu har inte jag kollat så mycket på Big Brother sedan, Caroline Gynning och Olivier guppade under täcket, men jag hoppas att Sami vinner i år, de övriga känns att de har ingenting med vinsten i år att göra..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det kan nog vara svårtolkat. Vi måste komma ihåg att Sampa sitter isolerad. Men på måndag kommer han få veta att han var tippad vinnare sedan första veckan!
Precis. Kärlek till Sami!
2020-05-15, 19:33
Medlem
HAHA neeeej jassa NEJ! "åh det hade varit kul att titta på och ha ett program där man fick följa mig och Martins relation" "har alltid velat ha ett sånt där wahlgrens värld program"
2020-05-15, 19:34
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det kan nog vara svårtolkat. Vi måste komma ihåg att Sampa sitter isolerad. Men på måndag kommer han få veta att han var tippad vinnare sedan första veckan!

Vill minnas att han låg tvåa efter Anty
2020-05-15, 19:35
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
HAHA neeeej jassa NEJ! "åh det hade varit kul att titta på och ha ett program där man fick följa mig och Martins relation" "har alltid velat ha ett sånt där wahlgrens värld program"
Hon är så jävla dum i huvudet så klockorna stannar.
2020-05-15, 19:36
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det där visar ju bara vilken otroligt bra människa han är. Vad har "dumma saker" mot albanen med Sami att göra?
Jag tror bara att Sami kommer ha ganska svårt förstå att hans "fans" skrivit så hatiska saker om hans vänner. Speciellt nu när han själv visat hur mycket att man faktiskt kan ändra sig och vilka fina värderingar han har nu.
Så ja Sami är jäkligt fin, har ALDRIG sagt något annat
Men många som gillar Sami verkar tro att ni är coola när de svartmålar och säger hatiska och helt omogna saker som inte nån normal människa skulle säga om de andra deltagarna, eller nån människa
2020-05-15, 19:37
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vill minnas att han låg tvåa efter Anty

Nej. Att anty var tippad av de i huset och i influencerlägret på sociala medier berodde enbart på hennes antal följare, inte på vad hon presterade i vad som gått genom rutan till tittarna. Så nej, den tesen att hon skulle vinna berodde inte på hennes medverkan i huset annat än vad hon hade för svans utifrån hennes sociala medier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in