2020-05-15, 19:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag tycker att årets BB faktiskt lyckats mot alla odds

Alla som skriker om att det är för lite fylla och sex eller konflikter
glömmer att det numera faktiskt inte är möjligt att sända sånt direkt .
Det var skillnad de första åren då fanns inga sådana regler men efter diverse skandaler
där tittare anmälde hit och dit var man ju tvugna att eftersända liven så man hann med att ta bort oönskade beteenden och vad folk sa .

Jag tycker BB har fått ihop en bra mix och jag har följt hela säsongen ..stört mig på vissa och hejat på andra
Nu är det bara finalen kvar och för mig finns det bara en vinnare
SAMI !!
En sån härlig kille ..tänk om han verkligen gått ut då han var som mest nere ,nu är han nära
Hoppas på fler säsonger av BB
Hahaha. så du menar att man inte får ha BB som förr i tiden.?
Men PH..m.m får man sända på TV.
Det är BB som satt åldersgräns på 11år.

Klart BB får sända mer Vuxen version av BB.
2020-05-15, 19:20
Medlem
helvete sami fattar du ännu inte vilket stöd du har här ute? vi har försökt berätta det hela säsongen med diverse röstningar för dig
2020-05-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Va? Hur var det fel av Alex att be om ursäkt till Mergim för sitt beteende?
Öhh
Mer fel än att vi lät plan från Wuhan landa i vårat land i januari!
Finns INGEN som förtjänar en ursäkt mindre än Mergim.
Så ja, Alex lyckades med konststycket att vara mer lobotomerad än en mentalpatient från 1910.
2020-05-15, 19:21
Medlem
Emstarheavens avatar
Hysteriska Jassa å fetknoppen Amilias konversation, orkar inte. Båda borde hoppa från en bro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fy fan lägg ner, det där är inte okej någonstans
Mergims syster??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inte ofta jag ryter ifrån här inne då man inte skulle ha tid till mycket annat då vissa dagar, men här passerar du faktiskt en rätt grov gräns.
Jag skiter fullständigt i om du ryter där i din lägenhet eller ej. Gränsen är nådd för länge sen av alla er rytande troll i tråden. Citera aldrig mer mina inlägg!
2020-05-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag tycker att årets BB faktiskt lyckats mot alla odds

Alla som skriker om att det är för lite fylla och sex eller konflikter
glömmer att det numera faktiskt inte är möjligt att sända sånt direkt .
Det var skillnad de första åren då fanns inga sådana regler men efter diverse skandaler
där tittare anmälde hit och dit var man ju tvugna att eftersända liven så man hann med att ta bort oönskade beteenden och vad folk sa .

Jag tycker BB har fått ihop en bra mix och jag har följt hela säsongen ..stört mig på vissa och hejat på andra
Nu är det bara finalen kvar och för mig finns det bara en vinnare
SAMI !!
En sån härlig kille ..tänk om han verkligen gått ut då han var som mest nere ,nu är han nära
Hoppas på fler säsonger av BB

Vänta nu, varför får man inte sända bråk sex och fylla menar du? Det är helt ok i ex on the beach och paradise hotel men INTE Big brother, driver du?

Den här säsongen har inte lyckats med någonting öht.

Den värsta tabben är castingen och det händelselösa mellan deltagarna.

Inte ens tidsschemat kunde dom följa.
Otroligt usel och värdelös produktion på alla sätt och vis.
2020-05-15, 19:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du ska bara hålla käften! Precis lika störande som Mergin har du och dina olika alias varit här och förstört tråden som kunde varit intressant annars. Om nu gaphalsen sagt i veckor att han dör så vore det väl inget konstigt om han gjorde det? Han verkade vilja det.

Jag har ett konto!
Är inte släkt eller har träffat nån i huset.
Har inte varit inne i huset.
Men jag får väl tacka att ni lägger ner så många funderingar kring detta. Jag måste vara stor för er 😂
Ni gnäller och hatar på att vissa säger dumma saker. Men va faan gör ni själva ?? Är så jäkla barnsligt.

Nu säger ju även Sami hur himla mycket han kommer sakna mergim och hur roligt det har haft det nu.
2020-05-15, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete sami fattar du ännu inte vilket stöd du har här ute? vi har försökt berätta det hela säsongen med diverse röstningar för dig
Det kan nog vara svårtolkat. Vi måste komma ihåg att Sampa sitter isolerad. Men på måndag kommer han få veta att han var tippad vinnare sedan första veckan!
2020-05-15, 19:26
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
På måndag får han reda på det hoppas vi!!
2020-05-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag skiter fullständigt i om du ryter där i din lägenhet eller ej. Gränsen är nådd för länge sen av alla er rytande troll i tråden. Citera aldrig mer mina inlägg!

Jag är inget jävla rytande troll! Jag hejar på Sami, ogillar de flesta andra i huset (förutom Julia och Glasman) Men tycker att man kan skriva VARFÖR man ogillar en person inte önska livet ur någon och hoppas personen hittar en snara.

Trollen (framförallt infiltratörerna) i tråden får gärna flyga och fara.

Sami ska vinna det här!
2020-05-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Hade detta varit för en vecka sen hade det varit mer gråt. Nu ses dom ju om tre dagar och mergim visade en glad och mogen sida trots allt, vilket nog hjälpte till, samt att de faktiskt fick säga hej då efter denna ggn.
Man såg ju vilket enormt band dom har emellan sig när de sa hej då 😢❤️. Fint!

Mig veteligen så åkte Frida i Måndags och det är Fredag idag.. inte en vecka.. och de får väl alltid säga hej då..? Ha en fortsatt fin kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in