2020-05-15, 19:01
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Bli påkommen på bar gärning i i en lägenhetsbordell med prostituerade från öst och påstå att det är första gången är ju rätt skrattretande.
Ska han tjäna pengar på detta som han säkert tänker och ställa upp i intervjuer och skriva en bok om sitt missbruk så kan han ju börja med att vara ärlig.
Citera
Medlem
Det värsta när man läser allt härinne är att många av de som skriver är sådana man jobbar med och gör affärer med. Det är så tydligt vilka vidriga svin majoriteten av mänskligheten är, och manligheten är. Pröva att tänka lite, testa och fundera lite. För många funkar det inte, men kanske för några.
Citera
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Exakt. Och antifeministiska män, som jag nämnde, har ofta den här typen av skelett i garderoben grundat på genuint kvinnohat och det är anledningen till att de avskyr feminister som jobbar mot pedofili, sexköp, kvinnomisshandel, sexbrott och sexism.

Du menar alltså muslimer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reekon
Sverige alltså... Det är okej för vänstervridna/sosse kärringar att ge boende till afghanska pojkar som dem senare använder som sexobjekt men nej köpa en arbetare är värre tydligen...

Precis. Jämför med USA där det finns otaliga kändisar som köpt sex, blivit dömda men deras karriärer förblir oberörda.

Nu står jag bakom att det är en olaglig handling att köpa sex. Men straffet som delas ut av domstol ska räcka.

Grossister drar in alla Paolos produkter. Tänk om de tänkt likadant om tex Nestle som är ett av de absolut värsta företag som finns. Deras produkter om några borde vara bannlysta.
Citera
2020-05-15, 19:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Kvalificerad för att...? Du fattar väl själv att riktiga traffickingoffer nog inte tjänar 1500kr på en halvtimme?

Enda anledningen att du anser din gissning vara "kvalificerad" är för att media har sagt att hon kommer från en av Europas fattigaste länder, inget annat.
Ingen har sagt att kvinnan tjänar 1500 -- det som är sagt är att Paolo fick betala 1500.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Det värsta när man läser allt härinne är att många av de som skriver är sådana man jobbar med och gör affärer med. Det är så tydligt vilka vidriga svin majoriteten av mänskligheten är, och manligheten är. Pröva att tänka lite, testa och fundera lite. För många funkar det inte, men kanske för några.

Det är ju uppenbarligen du som inte kan tänka själv, testa och fundera lite. Du lever i din bubbla och har aldrig ens träffat en sexsäljare.
Citera
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Hur kan man vara så in i bängen blåst???? Han förlorar alla sina jobb inom Media och restaurang. Tänk vad hans barn får höra och se när pappas nuna syns på alla löpsedlar. Hela hans liv är ju raserat och spelar nu i samma liga som Timell. Han som hittat en trevlig fitness-tjej som han dessutom köpt vingård tillsammans med och blev sambo med bara för en månad sedan...? Helt obegripligt! Han måste ha nån kinkig böjelse som var värt att uppoffra hela sitt liv för

Men stoppa lite nu. Inte fan kommer det där att hända? Skillnaden är ju att timell förgrep sig enligt anmälan men paolo har ju köpt sex i samförstånd. Samtycke i sin renaste form.

Jag tror att han gjort helt rätt som bums går ut och babblar i media. Det är över på måndag eller tom tidigare. Vem bryr sig egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Hur kan man vara så in i bängen blåst???? Han förlorar alla sina jobb inom Media och restaurang. Tänk vad hans barn får höra och se när pappas nuna syns på alla löpsedlar. Hela hans liv är ju raserat och spelar nu i samma liga som Timell. Han som hittat en trevlig fitness-tjej som han dessutom köpt vingård tillsammans med och blev sambo med bara för en månad sedan...? Helt obegripligt! Han måste ha nån kinkig böjelse som var värt att uppoffra hela sitt liv för

Han är en blatte, han kan inte hjälpa det, det är hans natur!
Citera
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Har nån lust att posta bilden på ludret och utförlig information om ålder etc. Tack på förhand.

Ånej, sakta i backarna. Det här är Sverige, och här är det ALDRIG säljarens fel att någon hönshjärna betalar för en tjänst. Det är ALLTID köparen som bär ansvaret.
Hade däremot köparen varit Afrikan, så hade svensk media applåderat sexköpet.

Vi gillar afrikaner som Dr Alban, men inte italienare som Mauro Scocco och Paolo Roberto. Svensk skadeglädje när den är som bäst.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Så billigt att han drar "övergrepp som liten"-kortet.
Lågt! Men han är desperat så klart och hoppas på någon stackares medömkan. Garanterat sexmissbrukare och dom är nästintill obotliga. Ta bara vissa våldtäktsmän i jämförelse; steriliserar man dom fortsätter de att våldta, fast med tillhyggen. Vad jag vill ha sagt är att det säger en del om deras sjuka huvuden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter tragiskt. Vore det inte roligare att träffa en tjej på annat sätt?

En tjej som attraheras av en och vill ligga med en frivilligt kanske?
Citera
2020-05-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Tyvärr var det precis det han gjorde. Buhhu, det är synd om mig, därför gjorde jag detta. Hopsjunken i tv-soffan pep han fram massa dravel.

Usch då! Jag läste bara tweets, och tyckte han tog det som en karl. 😒

Får titta på det där när jag har behov av lite lyteskomik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in