2020-05-15, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han är inte direkt nyskild med tanke på att det funnits en massa intervjuer om att han alldeles nyligen flyttat ihop med sin flickvän

Men to be fair, han är nog '' nyskild'' sedan kl 20:00 igår när han erkända inför henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Det är väl lätt att förstå om hans tjej inte vill sära på benen för honom. Hennes skuld är också enormt stor i det här. Hade hon varit mer villig och gett honom det han ville ha, hade han inte behövt gå till prostituterade.
Jag tror helt enkelt att paolo ville ha lite nya upplevelser och hans tjej intr har nånting med det att göra.
Citera
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Än så länge kan vi i alla fall ge honom, att han varit såpass rakryggad att han inte skulle ifrån sig.

Än så länge i alla fall.
Tyvärr var det precis det han gjorde. Buhhu, det är synd om mig, därför gjorde jag detta. Hopsjunken i tv-soffan pep han fram massa dravel.
Citera
2020-05-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Benzo beroende. Välkänt. Inte direkt vad han predikade för. Seriöst googla själv istället för att vara en inkompetent latmask.
Är det jämförbart med att köpa sex av ett trafficking-offer enligt dig?
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Saknas bara att han blir sjuk av corona eller aids under nattens pådrag

HIV kanske

Corona beror väl på
Citera
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Han kan nog få hur mkt tjejer som helst i säng . Måste nog vara nåt med just grejen att köpa sex .. makt ? Spänningen , kicken att man kan råka åka fast .
Hans ADHD som ofta gör att när det blir för lugnt och för tryggt och för bra så gör man något för att skaka om och få lite kaos .

Ja det kan nog stämma. Personer med adhd har ju problem med impulskontroll.
Citera
Bannlyst
Borde inte titeln på tråden ändras till Kungen av torskarna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-R-Baboon
Paolo har erkänn enligt Expressen
https://www.expressen.se/nyheter/paolo-roberto-star-for-mitt-smuts-och-skamliga-beteende/

Stackarn, det var inte hans fel "– Det är det här självskadebeteendet som jag har haft länge i mitt, eller alltid, som grundar sig i övergrepp jag blev utsatt för som liten."
Citera
2020-05-15, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vika01
Det är en svensk version av R.Kellys intervju.

Inte det minsta likt då Kelly sa att allt var ljug och påhitt. Lite snyft från båda kanske
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-R-Baboon
Prostitution är lagligt i Sverige. Dock är det förbjudet att köpa sex.

Märkligt med alla batikhäxor som kan åka till Gambia och knulla och det slås mer eller mindre upp som rena hjältedåden i Aftonbladet.. Marie-Louise 73 fann kärleken i Gambia. Marie-Louise: " Ingen har älskat med mig såsom Apa 18år.. Nu vill han komma till Sverige.."

På hemmaplan ser det ju ännu värre ut. Mer eller mindre varenda skäggbarn prostituerar ju sig med nån batikhäxa för en mjukglass och en hundralapp till knark... Ser inga löp om det fastän man ser Afghansk kille på 19, med vänsterkvinnor på 65+ hela tiden..
Citera
Medlem
Varför säger han att köpa prosti är självskadebeteende? Man skadar ju en annan människa inte sig själv. Unket
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Jaha, fast han såg rätt så sliten ut. Lite ovanligt sliten.
Han har ju varit ute hela jävla natten, förhörts av polis, godkänt ett skam-brott och talar nu ut i pressen (med Expressens journalister i buskarna utanför). Han har all rätt att se "rätt så sliten ut".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in