2020-05-15, 16:29
Medlem
Doftliljas avatar
Stackars blåögda Elin. Hon sålde sin lägenhet i Birkastan 9/4 för att flytta in hos torsken Paolo.
Citera
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Jag fattar vad du menar, och delar din åsikt till 100%, försökte bara vara lite lustig 😉

Paolo kan åtminstone glädja sig åt att klassresan fortsätter - förr begick han brott i Kungsan, nu gör han det på Grevgatan.

No problem
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han greps när han lämnade lägenheten.
vad då det ger inga bevis . hade denna persson haft lite stake hade det aldrig gått att sätta dit honom. det hade smällt direkt .
för att sätta dit någon för detta måste det pratas en del . sex är inte olagligt det som är olagligt är att köpa sex . det är inte olagligt att hjälpa en stackars öststats flicka med hyran . eller vad som helst.
men sanningen är den han är för feg han tar inte faijten
Citera
2020-05-15, 16:30
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Vad är det för trauma Roberto har burit med sig från sin barndom som har lett till att han har dämpat den smärtan med att köpa sex som han förklarar det på TV4?

Ähh han försöker bara dra en rövare, han har fan inte fått kuk i rumpan när han var liten. Det hade han uttalat sig om tidigare i så fall.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Vad är det för trauma Roberto har burit med sig från sin barndom som har lett till att han har dämpat den smärtan med att köpa sex som han förklarar det på TV4?

Ingenting antagligen. Ihopdiktat i stundens hetta.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Äh, prostitution är väldens äldsta yrke. En del rumänska tjejer är riktigt snygga.
Tror inte problemet här är att flickor från Rumänien inte skulle vara snygga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Ingen har dött av lite knull, varken tösen eller Roberto.

Finns massor med folk som dör och har dött.
Citera
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Finns bara fula horor i Sverige.
Varför i helvete skulle Paolo ut en torsdagsnatt och köpa sex av en hora?
Verkar som dom grep flera samtidigt, skulle han ingått i nåt gäng som beställt hem lyxhoror till en lägenhet på Östermalm, lite ladd på det då?

Han var ju där igår med Jörgen Kruth!

Aja, inget brott jag anser vara så allvarligt.

Avdelningen gymmade killar som är i garderoben? "inget slår att känna polarens kuk mot sin egen med endast en tunn fittvägg som skiljer."
Citera
2020-05-15, 16:31
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Är du en kvinna som har sålt sex? Förmodligen inte. Så du vet förmodligen heller inte ett skit om vad kvinnor som säljer sex vill och inte vill göra.

Börja med att kolla på Kapten Klänning dokumentären, sen kan vi snacka.

Läs

https://www.nswp.org/

Sen kan vi snacka
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ingen som har koll på hans inkomst?

Ca: 2.5 miljoner totalt 2019 (lön+kapital) enligt Ratsitkatalogen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Detta skrev Paolo på torsdags morgonen sen går Karln och köper sieg en hora på natten Vilken kille :

https://www.facebook.com/paolo.roberto.77/posts/10158251897548541?comment_id=10158260469093541&not if_id=1589551012101655&notif_t=feedback_reaction_g eneric

Paolo Roberto
Igår kl. 06:39 ·
I de bästa förhållandena: pratar man som bästa vänner, leker som barn, argumenterar som hustru och äkta man, skyddar varandra som bror och syster och så tränar man ihop. Äskar att vakna med dig min vackra så tack för att fört in värme i mitt hjärta, skönhet i min värld och kärlek i mitt liv! Älskar dig Elin Härkönen Kl 11.30 så kör jag ett live pass på Instagram på @15medpaolo konto som alla kan vara med på! Så klicka in så ska vi svettas ihop

Haha! Vilken jävla dåre! Myser lite vid tanken att hans fredagsfeeling lär vara liiite sämre än min!
Skönt att slippa se människan i tv mer!
Citera
2020-05-15, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Folk på Aftonbladets kommentarsfält beter sig som att han har mördat någon, och inte bara haft lite kul med en glädjeflicka

Varför tycker gemene svensk att prostitution är något av det absolut vidrigaste som finns? Ute på kontinenten finns det en betydligt mer avslappnad attityd kring det hela.

Därför att svenskar är idioter. I synnerhet svenska män som låter galna feminister styra agendan.
Men Roberto förtjänar allt skit han kommer att få, tänk om han kunde stå på sig och bara hävda att detta är en sak mellan honom och hans fru och alla andra kan dra åt helvete. Men här ska det i vanlig ordning pudlas för att rätta sig in i PK Sverige...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in