Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-15, 16:16
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det blir snarare en påminnelse om vilken primitiv varelser vissa män är. För fan alltså.

Ja att vilja ha sex är helt klart primitivt. I alla fall om man är man.
Citera
2020-05-15, 16:17
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Nu har jag ej läst hela strängen...

Vet man om han genomförde samlaget, eller storma polisen in i lägenhet innan han fick av sig byxorna?
Han greps när han lämnade lägenheten.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Det är nog bara första gången som han åker dit?, om de hade varit i Amsterdam så hade ingen brytt sig om detta, men Sverige är Sverige, jag vet inte hur det är i Italien, men där får man väl köpa sex lagligt?

Ja men inte på bordeller som det verkar. Men detta verkar varit lagligt om det skett i Italien. Kanske var corona som gjorde att han åkte dit. Han kanske brukar åka utomlands för detta men kunde inte nu.
Citera
Medlem
dANiis avatar
Viktigt att poängtera att kvinnan är ifrån "FATTIGASTE DELEN AV EUROPA" nu tycker jag ännu mer synd om tösen.

Vidriga blaskor, låt han knulla om han så vill.
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nu kliver Expressen ut och hävdar att straffet är klart. Det blir 50 dagsböter som helt styrs av hans inkomst. Vad tjänar människan??

Jag menar ju att det sociala straffet, de framtida förlusterna på olika plan inom media, företagsnamn och överhuvudtaget någon man inte vill förknippas med, kommer att bli ett mycket stort straff. Ett jävla dyrt ligg kort sagt.

Ingen som har koll på hans inkomst?

,
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Linda Snecker (v) är nu för hårdare straff.

https://mobile.twitter.com/lindasnecker/status/1261276879736246273?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1261276879736246273&ref_url =https%3A%2F%2Fnyheteridag.se%2Fpaulo-roberto-bekraftar-sexkop-snecker-v-maste-leda-till-fang else%2F

Räcker med en googling för att se vad hon annars anser om straff.

Skulle hon få hit det klientelet, hon vill ha hit, så skulle kriminaliteten va skyhög... Troligtvis är det sådana som hon vurmar för som har tagit hit flickorna..
Citera
Medlem
Catpeoples avatar
Tyvärr tror jag att PR kommer att vara tillbaka i rutan inom ett par månader alt. år. Sannolikt med en dokumentär som sitt destruktiva liv vilket drev honom till den handling som kom att förstöra livet för karln. Säkerligen kommer en biografi komma ut. Skulle ju inte förvåna mig om han på något sätt kommer leda någon typ av tv-program likt trolljägarna där han konfronterar gubbslem som köper sex eller Tv-program likt det med Arga Snickaren och knarket (fast med människohandel, sexköp, prostitution).
Citera
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Pablo sade i Expressen att det var första gången..

Paolo är en fulknullare han har bedragit alla sina tjejer och fruar med sidoknullet undrar om han blir slaktad utav media Sverige eller om det blir en halvnelson där vi får se Paolo i diverse obskyra tv program där han får böja på ryggen och sitta och förklara för tittarna vilken sjuk jävel han är för att sedan släta ut det hela med något sliskigt italiensk mat program om det går hem i folkhemmet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Allmänt känt att män som hatar feminister/kvinnor också har den här typen av lik i garderoben. Kolla in detta forum där du hittar gott om exempel på den här typen av antifeministiska män. Män som hatar feminister/kvinnor och deras engagemang är ofta pedofiler, horkarlar, sexualbrottslingar, kvinnomisshandlare, sexister osv. De gillar alltså inte kvinnor som är motståndare till deras allehanda privata "böjelser". Det är ett välkänt manligt fenomen sedan urminnes tider.

Kapten Klänning var feminist. Och dömdes för betydligt värre saker än det brott Paolo nu säger sig vara skyldig till.
Citera
2020-05-15, 16:18
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Lär ha varit det första den rumänska kvinnan sa - vad fan, är inte du den där snubben som var med i ”Stockholmsnatt”?

Eftersom du inte förstår så menar jag att bara röra sig i dessa kretsar med bordeller eller annat skit som relativt känd person i Sverige. Jag som grå mus skulle se mig runt axeln hela tiden efter bekanta vilket skulle vara en statistisk omöjlighet i princip att träffa på någon som känner igen mig om jag nu skulle röra mig i dessa miljöer.
Citera
Medlem
Det man vill se nu är bevis på att det inte var första gången som han säger.
Är ju otroligt hur många kändisar som åker dit "första gången" dom tar t.ex kokain eller köper sex.
Hela hans tv-gråt faller då väldigt platt.
Citera
Sicken jävla idiot, inte för att han köpte sex utan för att han nu pudlar och snackar dumheter om att hon förmodligen blivit tvingad bla bla bla.
Och att läsa andras förfäran över det han har gjort är också komik på hög nivå, snacka om att svenska män har blivit hjärntvättade av feministerna.
Finns inget mer patetiskt än den svenske mannen, dra åt helvete...

Tacka vet jag Donald Trump, böjer sig aldrig för någon jävla mediedrev och drar sig inte för att kritisera kvinnor. Tacka fan för att feminister och deras soyboys avskyr honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in