2020-05-15, 16:01
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Med någon kunskap i ämnet från mängder med olika förhör så skulle jag vilja konstatera en sak i det här ämnet; männen köper allt oftast inte sex för att de är sugna på att ligga.

Det handlar om mängder med olika saker, men främst:
- Övergrepp sedan barndomen. Också en av de största anledningarna till att folk säljer sex. Uppemot 9/10 har konstaterat att de säljer sex och har blivit utsatta för övergår som barn. Siffran för köp vet jag inte.
- Självskadebeteende, kopplas ihop med övergrepp från barndomen.
- Sexmissbruk, de har inte alltid blivit utsatta som barn, utan har det helt enkelt som ett beroende. Utan sexKÖP får de kraftig ångest alternativt panikattacker.
- Maktbeteende

Vad som är gemensamt är behovet av just makt. Sexköp görs av de här skälen för just känslan utav makt över det här i dina händer. Därför kan du ha en kvinna som ger dig underbart sex fyra gånger per dag vecka efter vecka. Men behovet utav att skada sig själv, köpa sex för att känna makt eller döva ditt sinne över beroendet gör att du vill köpa sexet. Det funkar tyvärr på det här viset.

Ni som tror att kvinnan varit för dålig eller liknande, så är det nämligen inte. Hon har säkert varit så som en man önskar att sin kvinna ska vara. Men det räcker aldrig då ovan nämna behov väger över allt vad en kvinna kan ge. Det handlar alltså alltid om köparens behov och beteende. I det här fallet då, Paolo.
Citera
2020-05-15, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
För att under den där hårda ytan som varit fighter, sågat mesar i intervjuer osv. Så gömmer det sig en fjant. En riktig man köper inte röv av en trasig människa för 1500kr. Brorsan, jag hade hellre gått celibat resten av livet och runkat i strumpor tills jag var 85 än att köpa röv. Det är det som är det bästa med att knulla, att bruden vill ha dig. Bara pajasar som går igång på att äga nån annan på det sättet.
Att han "är en fjant" är väl knappast en förklaring, det är ju bara ett konstaterande.

Fjant eller inte så är han förmögen och kan köpa en lyxeskort. Han är också känd och dessutom exotisk och i god form, så han borde rimligen kunna ragga upp någon snygging på krogen hur lätt som helst. Det är därför jag undrar varför han valde att köpa sex av någon hittvingad moldaviska i en deppig lägenhet. Förklaringen till det är inte att han är en fjant.
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Det är en klassisk typ av ursäkt. ”Min barndom var hemsk”, ”jag blev utsatt som barn”. Patetiskt. Vad förväntar han sig? Att vi ska ha förståelse för hans äckliga beteende pga att han är självdestruktiv och trasig?

Han borde skyllt på etniskt svenska män och rasism, då hade han fått förståelse och handhjärtan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Oväntat. Paolo förklarar att det här var första gången. Han har aldrig gjort något dylikt tidigare påstår han i Expressen. Och dessutom är det ju synd om honom eftersom det är HAN som är ett offer...

Herregud så sjukt jävla pinsamt. Det är Mona Sahlin-klass på hans undanflykter.
Ja, den var bra pinsam!! Fy fan...Tänk att man inte kan tänka ordentligt vid jobbiga situationer. Han kommer nog märka snart hur patetiskt det där låter efter ett tag, om han nu inte märkt av det. Nu har han lagt kortet på bordet och kan inte ta det tillbaks. Bra pinsam, var den! Patetiskt! Drama queen . . .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Dör rök första jobbet. Aftonbladet gick ut med nu att han sparkas från Farmen

Tack o lov. Har retat mig som fan på honom i Farmen. Sämsta programledaren nånsin.
Citera
2020-05-15, 16:03
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STARO
Antingen så har han ont när han knullar eller så räknade han med att åka dit.

Jag tror inte på något av de alternativen.

Ont? Det kanske va Paulo som fick ta emot i röven?

Kanske är det kvinnan som borde hängas ut för att ha spräckt Paulos rövhål..

Paulo: Pröva min nya välkryddade pastasås.. Så god så det gör ont!
Citera
2020-05-15, 16:03
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Inte så ovanligt. Hugh Grant köpte sex av något troll till crackluder när han var tillsammans med Liz Hurley på toppen av sin karriär.

Justa ja....
Hugh världskänd, Paolo känd i Sverige, hur fan vågar de, blir ju igenkända direkt? Jaja, mycket jag inte förstår.
Citera
2020-05-15, 16:04
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Men snälla nån. Du tror att han hänger ut sig själv och snyftar i tv för att han ”vill vara modig och stå för sina handlingar”?. Han blev påkommen och snabbt som attan kom offerkoftan på. Han tar inte ansvar - han skyller sitt beteende på att han är trasig och har haft en kass barndom. Hur många människor tror du inte har haft det skit i livet? Inte fan går alla dem och köper sex av sexarbetare.

Ja, inte fan köper man sex om man är friskt.

Nästan lika sjukt som att sälja sex.

😏
Citera
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FujitsuNakajima
Med någon kunskap i ämnet från mängder med olika förhör så skulle jag vilja konstatera en sak i det här ämnet; männen köper allt oftast inte sex för att de är sugna på att ligga.

Det handlar om mängder med olika saker, men främst:
- Övergrepp sedan barndomen. Också en av de största anledningarna till att folk säljer sex. Uppemot 9/10 har konstaterat att de säljer sex och har blivit utsatta för övergår som barn. Siffran för köp vet jag inte.
- Självskadebeteende, kopplas ihop med övergrepp från barndomen.
- Sexmissbruk, de har inte alltid blivit utsatta som barn, utan har det helt enkelt som ett beroende. Utan sexKÖP får de kraftig ångest alternativt panikattacker.
- Maktbeteende

Vad som är gemensamt är behovet av just makt. Sexköp görs av de här skälen för just känslan utav makt över det här i dina händer. Därför kan du ha en kvinna som ger dig underbart sex fyra gånger per dag vecka efter vecka. Men behovet utav att skada sig själv, köpa sex för att känna makt eller döva ditt sinne över beroendet gör att du vill köpa sexet. Det funkar tyvärr på det här viset.

Ni som tror att kvinnan varit för dålig eller liknande, så är det nämligen inte. Hon har säkert varit så som en man önskar att sin kvinna ska vara. Men det räcker aldrig då ovan nämna behov väger över allt vad en kvinna kan ge. Det handlar alltså alltid om köparens behov och beteende. I det här fallet då, Paolo.

Låter som bullshit. Tror det mer handlar om att det är hett att köpa sex av en 20-åring.
Även om han är tillsammans med en 25-åring tröttnar man på att ha sex med samma person hela tiden.
Citera
Medlem
Cameltotems avatar
Så han har en brud, företag som går skitbra och så väljer han att köpa sex av en zigge?

Konstig prioritering.

Han gör god tomtatsås dock så jag bryr mig inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Dör rök första jobbet. Aftonbladet gick ut med nu att han sparkas från Farmen

De har väl pejlat var opinionen ligger = inte direkt på Paolos sida.
Tror inte intervjun med Jenny Strömstedt kommer ge den effekt man hoppats på - snarare tvärtom. Gropen han gräver blir bara djupare.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Hade han filmat det så hade det räknas som porr och då är det lagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in